Basi basicamenti per cumunicarii cù l'omi

Per spiegà à voi, a mo sorella, e règiche fundamentale di a cumunicazione cù l'omi, vi cunvertì una storia di l'isula duva dui tribù. U primu hè una tribù di guerrieri chì viaghjanu à l'isula per portà à u core di l'indigeni a luce di l'amore, di a buntà è a fede.

Eppuru, i guerrei si trovanu in l'isula solu una tribù di salvaje lavagna e pilosa, chì i cori avianu un pianu difficiuli. Questa via di una certa raggiuni passò per a bocca, è dopu vultò à u stomacu, cumu seconduciranu i guerrieri dispiacissi. L'anatummia di i guerrieri, chì a so strada di u cori ci vinni da l'ochji è l'uce di dirittamenti direttamente à u core, era assai diffirenti da l'uriginale.

I guerrieri anu chjamatu l'abitanti, perchè a cummunione cun ellu hà causatu assai patenti è cura ancu più valore. E i guerrieri di i salotti chjamanu e donne. Chì significà in a so lingua barbarica, i guerrezi decisenu micca di imprudà, è hà cuminciatu à studià a lingua, i costuli è a cultura di l'omi.

Dopu avè osservatu parechji rapprisintanti di a tribù lucali, i guerrei stabileru una mancanza completa di cultura. Allora, scuprintu chì l'omi avemu casi l'abitudini casi idèntius, i guerrezi incinta nantu à a petra una larga lista di sti costi. Hè l'abitudine di basa, per esempiu, erani tipi di sordi produsciustamenti durmendu dorme (chjamati rattura), mentri manghjendu (purtavanu), dopu a manghjà (u sonu uterinu, per a manciosa senza nome). Ci era ancu u costume stabile di cuglieri, pattini, scudatori è altre persunale funzionale in u campu tribbale, seguitu da un abitudine di furiously imprudent in cerca di l'articuli chjamati, assignendu artifatti d'altri pupulazioni è a lotta per elli cù u propiu proprietariu. L'abitudine più cumuni di i guerrieri era ricanusciutu cum'è untidiness. Era caracteristicu di quasi tutti li rapprisintanti di a tribù indigene, è dopu chì u pensamentu di i guerrezi dicenu chì u scopu di questu locu hè un arriccinu scuru, dispiratu è persistente, chì era publicatu da l'omi.

Quandu fù scupertu, a lingua di l'indigeni, in più di i nomi di l'oggetti oghje, custituìanu quattru o cinque motivi basi è derivati ​​da elle. Sti paroli sò sempri utilizzati da l'indigeni, è ùn hà micca bisognu di un significatu specificu, ma si sò destinati à rinfurzà u significatu di ciò chì avia dettu. Stu gruppu di parolle da i guerrieri hè stata accurata in a lista nantu à a siconda zucca è si chjamava una matta da u sonu di a parolla più frequente in questa espressioni.

A cumpagnia di funnamentu di l'omi fora di a banda hè simplicemente simplicitante è corse à parechji tipi di cumpurtamentu. Tipu amici - parechji omi sò à pusà sita, bevande u liquid stinky da a zucca, è sbattulata di l'ombre. Da u tempu à u tempu una di l'indigeni utters una frasa in l'uriggini, dopu chì l'altri spuntavanu cun una seria di sonu sembe neighing. Tipu moderatamente ostili - i paisani stand in front è scambià cuncessi chì cumpone e parolle di un gruppu di catte, mentre chì facenu movimenti minacciane à l'uvellu. Cumu l'avè notatu da i guerrieri femminili, sti paroli sò ancu utilizati in u tipu di cumunicazione amica, ma sò stati pronunziati in un tonu differenti. U tipu di cumpurtamentu ostili hè statu esprittu in i battelli in relazioni unifamiliarii, d'una per a many e many-à-many.

In u risultatu di l'studiu, i guerrei stabileru e reguli basi per elli, chì devenu esse adirisciati strettu, attraente à l'omi è i gravurevanu nantu à a terza fossa:

Avà, avendu acquisto cun e règiche fundamentale di cumunicarii cù l'omi, intesa cumprà per piglià, scuppiai un pidammu, amicu è usu di a splutazioni com'è un salvaticu cum'è un omu.

Caccia felice, sorella ...