Cumu fà un zitellu ubbidisce

Cumu fà u zitellu ubbidisce? - Stu topic preoccupa a maiò genitori. Cumu per evitari u disubbidimentu? L'anziani argumintavanu chì u zitellu annunzià per esse cundottu, è ancu in u corpu di a mamma. In questu casu, l'affermazioni di i cuntimpuranei nantu à a dependenza diretta di e caratteristiche caratteristiche di u zitellu in situ situ specificu, annantu à i caratteri di l'adulti chì circundanu stu zitellu, sò un pianu finitu sottu. Perchè u zitellu hè tipicu di quasi tutti l'età di copre e so parenti è amichi. Quest copying can begin with a joke. Piattà, u zitellu, anche qualcillipamenti chì copiè sti capace o acquistate, seranu propiu per a vita.

U ubbidenza di u figliolu

Per piglià un zitellu per obeyer da una età curretta ùn hè micca un capesu faciule. Diversi travaglii scientifici annantu à questu sughjettu è l'analizamentu di u cumpurtamentu umanu à una primicamine età pruduceranu chì a disubbidenza umana hè direttamente dipende di l'errori pubblichi di i so genitori. Ùn avemu bisognu di vultà finu à l'esempiu, ovenu in tutte e quandu un parente permette, è altru pruteghja, perchè, a avè principia a tia a so amata, ma ne un martiusu punitu. À u primu, u zitellu hè cunfusu, quale senti à sente, è cumincià à scelta ciò chì hè benefituali per ellu. In u futuru, u zitellu ùn principia a girà è cum'è l'accordu finali - per obligà à u zitellu à ubbità pò micca solu u so benefiziu persunale è questu cun u scopu favorevule. In u peor caso, ùn hà micca esse sceltu qualcosa di l'urdinate è hè stata per ellu stessu. A variante più negativa - u zitellu passa à a strata cù tutte e consiguere.

Per quessa, in relazioni cù u zitellu, ùn deve micca permettenu micca una tal discordia. Ùn pudete micca cumprà una conversazione cun ellu in altetti altri. Da u principiu di l'aspettu di u zitellu in a casa, unu deve esse obligatu d'obey to qualunque ordine parentale in una vechja calma.

Cumprenda mutua

Un fattore impurtante in relazioni familiari hè a relazione persunale trà tutti i membri di a famiglia adulta. Se u zitellu sente, perchè, hè un tistimativu direttu di e cunversazione di i genitori in parechji suli, unu ùn deve esse cose qualcosa di bonu in u futuru. Nuvembre o dopu, i sceni ripetiri, ma solu unu di i figuranti principali serà u vostru figliolu o figliola maiò.

Ameggiati è punizidi fisichi, ùn anu micca bisogni risultati pusitivi. À una età ghjovana, pò crede in una minaccia, ma cù età, tutti passa. A fine, u zitellu u principiu di capiscia chì, cum'è tali, ùn esiste micca castigu, è per quessa ùn ci hè nunda chì teme.

Cridendu a curiusità di i zitelli per una banda è ogni tipu di pruibbizzioni per l'altra banda, hè assai difficiule di capiscenu tutte sse cose à u mo figliolu. Pruvate metudu metudu, persistante è constantemente. Allora qualcosa deve esse realizatu, chì hè bonu è ciò chì hè male.

À l'età di dui anni, u zitellu hè guidatu principalmente di i desideri, i sentenzi è l'emozioni, tuttu questu in un cumplicatu hè furnitu in a forma di una putenza potente in l'escorzo cerebral, aiutendu à avè percepitu u mondu circundante. Perchè, à questa età, a cumpagnia di primaria parenti hè a furmazione di sentimenti, quandu e parolle "vogliu" è "necessitevule" vicinu è pussibuli cunvince in u significatu.

Per capisce i motivi di u vostru zitellu, deve dà una idea di l'apparizione di pussibuli esperimenti è impresioni chì pò esse rallentisce l'azzione indettata. Finalmente, per contrarizza l'excitazione inhibitante, quandu una emozioni forti sopra l'emozione debbule.

Tutte e prusipuli anu essiri essinutu semprici è cumprèvuli, è più impurtanti, ùn deve micca esse assai numerosi. Sì avete qualcosa di invià u zitellu à fà, avete bisognu di verificà u prugressu. Ùn vi scurdate di a prumuzione, quandu u vostru ordine hè esecutatu à tempu è qualitati.

Se a vostra famiglia hà un spiritu di cumprintà u rispettu mutuale, ùn avete nunda à teme.