Beautiful congratulations da u 1 di settembre à i studienti: u megliu parenti à u scuradellu è u primu diploma da u maestru, i genitori, l'avanna in prosa è versu. Paralizà cù u ghjornu di cunciramentu-2016

Ci hè una tempusita scritta per tutti i studienti, cumpresu è per quelli chì vanu à a prima classe per a prima volta. 1 di settembre hè una data perfetta quantu a primu campanella sings à a linea di a scena solenni è u pupulariu novu hè fatta à passà à un novu mondu - un mondu di cunuscenzi, scuperti è grandi ferries. In ogni casu, u primu ghjornu di u vaghjimu hè una festa per tutti i studienti, i primi prifirenti è quelli chì avè digià visitatu almenu una volta in u mondu di l'scola è torna torna cammi cun piacè maiò è una aspetta piacevule di u principiu di l'annu academicu. U ghjornu di u sapè hè spécialmente bonu per dà un parolli felicità à i studienti l'1 di sittemmiru: u maestru di a classa dà cunsiglii impurtanti è cunsiglii utili, avè chjamà i zitelli à un novu postu di scola. I paisani, cù l'abani, cum'è no altru nimu, sò cuntenti per u so figliolu benamatu è li desideranu d'esse un studentu alegru, obedient è diligenti in a scola. In l'articulu avemu sceltu per voi u migliori di i ghjochi per i studienti chì vi aiutanu à creà un ambientu festiu cumentu è darà cura è fiducia à una petite persona chì entra in un grande mundo di cunniscenza è capacità.

Per parechji anni in l'antica Unionia Soviètica, u 1 di sittemmiru hè u principiu di a vita didattica in i scole è à l'istituti più educate. Dopu qualcosa ora hè statu ancu accumpagnatu da rapprisagbi solenni in a forma di guvirnanti, cuncerti di prugrammi è lezioni di u mondu (l'ora di classe), i temi principali di u quali sò u pianu di studii studii, a riunione di u vaghjimu è, sicuru, salutanu l'altri o acquaghjanu di i pupi di peer. U ghjornu di u sapè hè un momentu specialu cusì bellu, per i studienti di u 1u grade, è per tutti l'altri scultori in ghjustu finu à i classi sèculi. I zitelli è i zitelli, guadagnannucci nantu à i vacanze di l'estiu, sò pronti à scacciallu novu in l'vastu oceanu di novi sapienza è infurmazioni utili. Sì, avanti seranu i ghjorni difficili cù dittoti è cuntrolli, numerosi travaglii è eghjegrammi extra-curricular. In ogni modu, tuttu questu averebbe cumpensatu da a cumunicazione gay cù i pari, affirmannu di novi amici è tuttu cuntentu di u novu sapè interessanti. E mentre a musica tocca à a linea solenni, i zitelli anu glubbati assai cù a riunione cù l'amichi, è i genitori è i duttori si piacenu fà cumerciati cumè di felicità cum'è di u 1 di sittemmiru, perchè i so amori pupulati si sentenu gioia è felice! À noi, truverete i volte più selezione è l'addiri in forma di verse è prosa, in forma di versi curtichi è sms. Hè all you have to do is choose any verse (s) favorito, belli poveri di salute è scrivite in una cartulina culurita, imprime nantu à un stampatore di culore, fate un parete o simu memoriziu da u core! I vostri figlioli saranu assai cuntenti si i felicità cù divertenti divertenti poechi o di frasi.

Incisione urdinendu à i studienti da u September 1 in prosa è verse

Tutti i 1 di sittemmiru, parenti è viaghjate parenti in i fili festivi in ​​tuttu u paese, ma monotonusi, i paroli sposti sò spessu intesu à mezu à elli, invece di quale aghja venerà più di i poemi originali è i maraviglii maravigliii per i studienti. Sta cullizzioni cuntene u megore felicità in verse è in i vostri paroli (in prosa). Pò esse leghjite per i genitori è i duttori di i primi, secundarii è i sèculi per i studienti. Sceglite u vostru gustu qualcosa salute da u 1 di sittemmiru è per piace i studienti cun sti paroli belle, amatori è tocchi. Quì è torna l'escola hè pronta per riceve i studienti. Tuttu di voi per un annu anu fattu più maturu, più sofistikatu, più sapemu. E cuminciaru à capiscenu più. Hè risparatu novi valori è e prublemi. Ci sò nenti novi. Allora, fate stu novu annu academicu, cumprendi i vostri aspettavvi à tuttu! Si sorgiate novi opportunità chì ti portanu più vicinu à i vostri sogni. Ricurdativi chì a perseveranza vi porta cunfidendu in fronte. È u solu travagliu aiutà à esse esattamente ciò chì vi vede in u futuru! Allora accuminciamu a attu di l'oghje, ùn aghju micca dumane! Allora u so sonniu sarà vicinu per un ghjornu! U primu ghjornu di u scu cursu, studienti.

M'arricordu chì unipochi di voi eranu fermu, cù l'occhi sanu senza capiscenu qualcosa. È oghje ghjè un adultu addivatu, completamente distintu. In l'ochji pudete vede a fiducia, a tenacità è a propria. Viu chì ogni unu di voi hè un capu, hè una strada duve vous stucciate oghje. Vogliu dittu chì a nostra scola hè orgogliosa di stu studienti cum'è voi! Chì ùn ci hè micca un limità à u nostru orgogliu. Dopu tuttu, sì u nostru futuru! Pudete ancu quellu annu pòrtanu nove oportunità è scopi. A cosa principal hè chì sì sempre in u vostru core à stà figlioli, u listessu modu è sinceru! U pupulariu di Pasqua

Sò sempre listessa per vede a matina di u 1 di sittemmiru in a scola. Quandu i studienti da tutte e locu ricugghianu in forme eleganti, cù arcu è fiorite fiori! Quandu i chjucchi di più di scola primu attraversu u minimu di a scola è parechje stupendu à tuttu. Vi cuntentu i vostri studianti cù u principiu di l'annu academicu! È vògliu nantu à questu ghjornu, un ghjornu per ghjornu più vicinu à i vostri sogni. Dopu tuttu, per fà un sognu per fà una realità, unu devenu fà l'essenzi massimi è sempre persevere in marchjarà davanti. Cù un vacanze sò scheri. I travagliu, amparate è diventate ghjente persone!

Hè u tempu per u sapè novu, bè, studi di tempu luminoso è luminoso. Iò ti vògliu esciglieri sinceri, Dunque ti portanu i venti di u vaghjimu. Un scuffite speciale per l'apreste, Strive for Knowledge per assimbligate! Amparate digià, è ùn sapete micca u dubbitu - Ùn ci hè megliu cunniscenze di l'alimentariu per voi!

L'estiu hè annunziatu quant'è sempre, È di novu u regula di u vaghjime impone l'annu, u stile di uccidente chjamarà à a scola torna, È u tempu assolutu, meraviglioso. In u novu studiu, vogliu vulete desiderà micca à sapè a fatica, è a tristezza, la mandatu. Sì i discìpuli, ogni cosa sera sempre cusì, cum'è questu questu è maravigliu dia promete. Cù u primu ghjornu di u vaghjimu, cù u primu ghjornu di scola, Felice cù u ghjornu chì l'amichi si scontranu novu, nantu à i tavule pattighjà hè statu indicatu cun di chista Avà: 1 di sittu! Fighjendu quì l'annu porta solu successi, Classe marca chì tutti in l'aghjurni, Chì saria assai di smilleri è risati, Ùn serà micca disprezzu, tristezza, anguish.

Carotti di zitelli, bè, avemu a classe! U primu sonnu dissi per voi! Sittembre hè nantu à u limitu, hè u tempu per tutti in scrivimi scole, Scuprite è uniformi è mape. I fiori ùn abbandine di manu u maestru, Chì cun studii dominaranu u modu! Sienti bravu, ripete, fà amici, Vai in u granitu di a scienza prestu!

Felice parla da u 1 di sittemmiru à i studienti da u maestru, u maestru di a classa

U 1 di sittembri, tutti i zitelli è adulescenti, i prufessori è i genitori, i capi prufissori è u direttore sò tutti inseme in a filosa di scena "Hurrah!". À u novu esse scudu è amichebbenu andà à a scola d'aula per una ora di classificazione, induve u maestru di a classa fervorosa fendu felicità à i so studianti cù 1 di sittembri è u principiu di u periodu d'aspittà studiatu. Per i prufessori, avemu cugglienu in un locu maravigliosu felicità, chì u sicretu piacenu i studienti. Impressu qualunqui di i versi pruposti o dì à i vostri studi verbali: i zitelli prutraraghju micca!

Prima di u primu passi da u cuntenutu felice è bonu. Vulemu a gioia è l'ispirazioni cù a furtuna!

Oghje soverà per voi The first bellissima festa, Per a prima volta intrà in a classe, A prima liceu cumencia. U munnu magicu di a scuperta abrirà e porte per voi, E u vostru maestru maestru vi farà u pianu!

Curaggiu, primu grader! U vostru tempu hè ghjuntu: Per lezziò, cum'è vacanze, andarè da a matina! Intrudite per a prima volta in a scola, In a vostra prima prima classa. Chì ci hè interessante è animale Ci hè l'ogni ora quì!

A matina u cantàghjanu a campana. Hè diversione, cum'è un pappu. Chì ogni chjucu di e vostre lezioni diventenu in un conte di fata! E esse un mondu magicu Ancu chì hè apartu, Chì ogni annu hè educatu Sulu cù gioia chì anu!

Divertente parenti è parting words da u September 1 pupils da i so genitori

I paisani, avuti è aviani, i zicchini è i zoni puderanu felicità à i so figlioli, niette, niputi in a so data significativa - u ghjornu chì hè ora di passà per u cunniscenze novu è ancu di studià più à stu mundo difficultu. Young studenti di primu ghjovanu è i ghjovani ghjovani sarà listessu piacè per sente cum'elli salutati cumici nantu à u ghjornu di u sapientu u 1 di sittemmiru, incù lipareghjani rigioni di i so parenti è l'amichi. Dàteli un pezzu di a vostra calidez in queste u ghjornu di vaghjimu è i vostri studenti prediletti a ricurdativi da l'annu sanu. U ghjornu di u cunfienza 1 di settembre - Cum'è una festa per uni pochi. È per trasfiriu à u 1 di uttume - Un sognu, sicuru, parechji! U verghjenu indiano in iardinu, Qual'è l'lezziò? Ancu camminendu per a luna, ma in casa, u mo babbu hè strettu. Lezioni, casa piccola, libri di teste, Pointer, maestru, borde - Sò i vostri prigiuneri di u tempu, È l'inghjennate di l'estiu!

Chì hè questu - a scola? No popcorn, nè Coke, Nisun ghjucassi per l'avutru, è a scienza seriu! Matematichi, scrittura, è in a sala di caldi - latte! È un cutlet per lunch, è un centu gramma di documenti! Avemu a sapà a fìsica, Cumu funziunassi a football, Cumu apprezzà è esse amici, Cosa d'amparà in u mondu!

U settimane intrutu oghje è purtatu cun ghjornu di cunuscenza. È oghju felicità in stu vacanze. Let the granite of any science Per you, easily gnaws, In lezioni let it be boredom Not die.

Cù a prima figura di sittembri! Chì l'annu di studià novu Passarà per avè infurmatu, È a cunniscenza hè cumpleta. Maestri di pacenzia è u ricanuscimentu, Piglilmente celli, Rewards per diligenza! Buona furtuna nantu à l'esami, Esamii è USE, Cume stimatu, Sia u primu in ogni locu!

Felice parazioni per i studienti da u 1 di sittembri: gràzii divertenti per u ghjornu di cunciramentu-2016

Divertente festa parenti ùn ponu esse prisentatu solu in forma poetica o in i vostri paroli - serà bonu sì cumandanti i vostri congratulations cù imaginerosi divertenti à culori nantu à u tema di u 1 di sittemmiru è a scola. Una bona scelta pò esse a creà un periculu per u periodu di u ghjornu di u sapè, chì compone di versi còmichi divertiti è un collage chì cuntene ritmi di studienti. Sutta sottumessi vede interessante imagini divertenti chì hà perfetanu l'atmosfera alegre nantu à u regnu solenni è l'ora di classificazione.

Impressu tutte e cose chì vi prupone nantu à un stampatore di culore è avete amparatu à i studienti in a classa di u Munnu, attaccati à u chjucu, o portali in i scriviri. I figlioli sò saziamentu!

Parolle annunzii u 1 di sittemmiru in a forma di missaghji di testu à i studienti

Ùn hè micca sicretu chì in u centru presente quasi tutti i studienti anu un telèfonu mobile cù una cunnessione Internet. E l'SMS curte da u 1 di settembre hè quella chì deve parparà i ghjovani studienti nantu à un ghjornu di l'uttùviru, si ùn avete micca l'uppurtunità di fà nantu à una linea solenni. Mandate unu di i beddi picculi littri chi avemu dunque via SMS o in rete sociale à u to figliolu, nepettu, nipu, paru, pupillu, è ellu vi risponde cun gratitudine. U ghjornu di cunseite hà tornu à u dirittu, u danu di l'ochji fora di a finestra, è prestu u fogliu di falà, È u celu chiuva. Vogliu desiderate chì voi studià a scienza oghje, Chì l'analizi successi, Sia u sole brillarà per sempre!

Felice mi annunzià nantu à u ghjornu di a cunniscenza, u settimane viaghja rapidamente - Abbandunà l'estiu in u passatu, olegiate assai forza, Persistente, da a trama d'alma, a scienza hè a basa per capisce! Mindì, hè bonu di studià, Problemi cù studiu per ùn capisce!

Felicità supra a festa di u sapè! È vògliu tutte diligence! In a vita - assai avventura, novi piani, passatempi! In le lezioni ùn spine, Da l'ultima forza per apprendre! Centu di libri per leghje, Molti pensi à scrive, Poesia bona per insignà, Per "excelente" pudete! Ai aiutu à i amici in difficultà à a scola è in ogni locu!

Divertente congratulations à u primu grader da u 1 di sittembri: una picciotta è un carusu

U ghjornu vene quandu u so figliolu benamatu cunnisciutu un novu mondu cunfunditu. Hè una sacchettu sottu à e so spalle, chjucu di notti di sculputi, pinni è colore, i ghjovani è mutteri amiche silxenza annantu à u limitu di a porta di a scola è per elli una vita nova cumpletamente hè avè principiatu, chinu d'avventura, gioia, piccari di pisci è vittori, purtà à u sapienti è boni qualificatu. Dàteli una carta di felicità pè u primu grader l'1 di sittemmiru (adattatu per u zitellu è a zitella), è u to figliolu vi ringraziarà graziosu per i vostri sforzi è u desideriu di falla felice. In a linea di a scola hè stata prima per a prima volta, Oghje, i primi università diventenu impurtanti, Hope è futuru chì site per u paese, Avà avete bisognu di pruvà un pocu! Vulendu appruntà solu per "cinque", Fate furtunà in tutti i vostri, zitelli, Tutti i libri sò interessanti di leghje, Per piglià pussessu di u pianeta!

Cumu si i chjami sò chjappi, À l'aghjelli in u primu aghjettivu, I primi-graders in questu ghjornu, Tuttu hè cum'è in un conte di fata! Avà sò u megliu, Tutti sò più belli today! Questu hè un successu chjaru, In a vita di a vostra scola! Chì i sònni cumete veru, Sì benedetta, Averete i nostri cori, Poechi è felicità!

Cù u ghjornu di a cunniscenza felicitétte, Avà avete cresce à a prima classa ... Con un sorrisu, ti daraghju di voi Quandu ogni lezzioni, cum'è issa. Cusì chì ogni lezzione interessante interessa chì site ogni ghjornu! Allora chì in i ghjorni di scola, l'apprendientu maravigliu ùn hè micca laziness!

Primu grader, caru amicu! Chì vulete? U sole è u calore ... Ma ùn si restanu! A gnaw granite scienza avete bisognu di ghjorni è nuttati. I vostri sònni fà esse veru, Se vulete assai!

Beautiful congratulations on September 1 first-grader da i genitori, i missiavani è u missiavu

Una altra selezzione di felicità maravigliosa nantu à u ghjornu di u sapè annantu l'1 di sittemmiru 2016 per quelli chì si ghjunghjenu ingrandà u munnu di a scola è aspittàvanu quandu vi puderete digià à pusà à un scrivania è à sente à u vostru maestru. U primu diploma riceve a despedette più impurtanti da i più vicinu è i più amatu: i genitori, i fratii anziani, è ancu averebbe. È cumu si cuntenenu u so studiente futuru da u 1 di sittemmiru, dependa da a so attitudine più grande in a scola. Impunite e vostre best poemma cù u ghjornu di cunniscenza à i vostri figlioli, è in i vostri parole solu dessi à ellu un studiu intelligente, bravure è ubbidientiu. Oghje sarà a prima volta, Quandu chjappà, in a prima classe, E dete u ring u ring, À a vostra lettura più in esperanza!

Oghje hè vinutu novu, visitando a nostra regione. E l'ochji facìanu parlavanu in anticipazione di settembre. Year of study - un annu di duru, Ma tu sia una neighjata ùn sia micca triste. A scola abre e porte, cumportanu u munnu in u sapè. Vulete a buntà, in un diurnu per avè solu cinque. Ùn hè impiccà un nuvulu - Nuvole cun assai fiaschi. Avemu cridutu, sapemu - pudete fà tuttu ciò, sì intelligente à noi. E lasciate a strada di l'istruzzioni è hè cumplessu, Ùn hè micca cusì faciule postale, Sapete chì sìammu à voi, Se qualcosa - vai à noi. Tuttu avemu u ferà, avemu da apre a tutti - Avemu truvatu modi faciuli. Tandu sì tutti l'amuri assai, Ci sò cuntentu di aiutà, È ci ne vogliu visitarà in u vaghjimu, Per scola u vostru viaghjulu ghjelu. Oghje hè vinutu novu, visitando a nostra regione. I porti di l'Uffiziu eranu aperti, dopu à u principiu di settembre ...

Grandson-first-grader In a scola per capisce a scienze Avemu l'oghje di u niputi. Un ghjornu speciali per noi - a famiglia sana - in a prima classa! U nostru babbu, avete babbu, prankester, sì oghje u primu grader! A salchica hè assemblea, amici cusì aspittendu, ùn pudemu micca micca tard! A campana chjama u campanile, Ci hè un travagliu di scole in persistente - Ùn vi scantatu, sìammu cun voi, primu grader, caru! Ci hè impurtanti passi di u grandfeaniu. Hà speratu longu chì u so figliolu predilettu addiventà un mètudu di a scienza. Ma mentre chì per u scrivanu di a scola, hè necessariu di scrive u librettu in modu cusì impruvisu, Per leghje e parolle in i sillabelli di a parolla. È per apre studià tuttu, per esse diligenti, per ùn esse mandatu pienu. È, sicuru, tenite u tempu di restu è di ghjucà. È quandu vi vene da a scola, avemu una festa bona, perchè pudete tastà a piccella di cuncepione!

In u foglie gialla, tutti l'arburi, Ma nantu à u giardinu, si scurdate, Ci hè un mumentu di scola, In a prima classe, tutti l'aspetta !!! 1 di sittemmiru 2016 - una festa felice aspittata per tutti i studienti, studienti, i so mamma, i pai, i missiavi, è, sicuru, i duttori. U ghjornu di u sapè, i genitori è i duttori lighjinanu felicità in u 1 di sittemmiru à i studienti - i so figlioli è i salotti, futuri graduate è specialisti. Certu, tutta l'attinzioni à questu ghjornu hè datu à i scontrini più chiletri - primi-graders, ma altri figlioli avete assai emozioni impurtanti pusitivi è una diversioni grandi chì duranu l'annu sanu. Dà i vostri figlioli u mare di cuntenutu, di gioia è di felicità nantu à questu ghjornu di bella u vaghjimu per ch'ellu puderebbe camiò in u novu mondu scunnisciutu cun fiducia è bè. Cù a festa di i vostri discepuli amatu cù u Ghjornu di u Cecu-2016!