Perchè u mo picciottu sente u dulore dopu à crede?

Avà parlatu di perchè dopu a nascita, dulte è credenze in u pettu. I primi ghjorni dopu aduprà cù u pettu di a donna, solu cambiani picculi cambiani. Inoltre esse prublemi nantu à chì o lattu si prisenta à tutti, postu chì un sulu calostru hè liberatu da u pettu.

Ma u calostru also contains nutrienti è aiuta à rinfurzà l'immunità di u zitellu. In ogni modu, in u quarta o quintu ghjornu, forsi quandu, una ghjovana mamma ùn pò esse rispondu, perchè i so pettu sò crisciutu assai è diventatu firmatu. Per una sira, u pettu pò aumentà da dui tarri. Questu significa chì a latta hà arrivatu è avà hè a quistione di manera di adattà à i cambiamenti cusì dolci com'è u sensu di u dulore è di u sensu in u pettu. Stu fenominu si chjamava inchieru di i glandula mammariali. In certi donne, stu prucessu hè ingughu, ma fast. E in altri, u zuccu swaddle gradualmente - principale in quelli chì i zitelli dopu a nascita manghinu efficjenti è spessu. Nanzu ci sò cambiamenti hormonali - in i primi ghjorni dopu à u nascita di un zitellu u livellu di progesterona è di l'estrogenu, u livellu di prolactin, chì stimulatesu a furmazione di u latte, hè in crescente. Quandu i glanduli di u pezzu principiendu u prucessu di pruducia a latte, i cumpunenti di i so tissuti inghjulanu. Tali mudimenti incù mestissimi materiali, probabbilmente micca cunnessu cù sta stampa d'amegione serena, chì parechji di e femine eranu scritti nantu à u gravidenza. In particulare chì u babbu nascì ùn hà micca amparatu à piglià u pezzu. Hè necessariu di pruvà à mantene a patience è a calmness - in fattu tutti i momenti più ricivuti ùn sò micca vinuti. Quandu u zitellu apreva à piglià u pezzu bè è, a volta, stabiliscerà l'equilibrio necessariu di a produzzione di latti - quandu a dumanda adatta cù l'offerta, dopu avè da principià a gudite di u prucessu di l'alimenta. Ci si deve esse cumpresi chì u maladizzione hè un fenomenu generale è u tempu (in particulare per quelli omi chì anu avè u babbu primu natu), è prontu passà, perchè hè questu quì u mutivu principalu perchè dopu a nascita duvora è crede

Ma hè pussibile adopri qualchì mettite per rinfurzà a sensazione dolore, postu chì a inchazione prolongata di u pettu pò addirà a probabilità d'infeccion è altre prublemi difficiuli à alimentà u zitellu.

Insegni à u zitellu à piglià u pezzu bè - per questu, hà bisognu à amparà cumu per apre a bocca aperta, perchè a so gomma è i labbra sò situati sott'à u pezzulli, perchè chì u zitellu senti capisce u pettu. Ùn ci permettenu micca chjappà u pezzulli - vi prumittimu cunffrendu u sensu ardenti è penurtanti, è ponu sussetta di guidà una inflamazioni di u pusessu. Viu u lipu di u zitellu - duveria esse ghjustu andatu è sottu sottu una mugla vicinu à u pico. Se u labbra hè già annunziedda, curreghja cù u vostru dittevule o piglià u zitellu da u pettu è pruvate una volta.

À un casamentu inzucatu in piscia è firmatu, pudete furnisce un saccu di ghiaccio o una compressa fridda.

Se tu pigliate una bagnu duci, pò pudè rifuggiamente a causazione di a secreziunale di u latti, chì aiutanu aiutu à u voddu di u cofre inchatu. Quandu l'acqua fa scàccia u pettu, masajule è pruvate spremà un latti.

Duranti l'inchanza di u pettu, l'halo vicinu à u capezzolu s'intenseneghja, u caprettu torna più pianu è u zitellu ùn fate micca un bonu capiscu di u pettu. In questu casu, u zitellu hà pigliatu solu u pezzulli è riceve una cantina suficiente di latti, ma ci hè una stimulazione di a produzzione di u latte, è questu prucessu aumenta u ciucciu di i glanduli mamari.

Se u pettu hè troppu chjucu è u zitellu ùn puderebbe micca piglià bè, aduprate una pompa di caccia spiciale o solu una manu per spurtà una petite quantità di latte, perchè u pettu torna più pienu è u zitellu hè più còmico per capisce i so labbra.

Ma u solu curazione di inziccanza di u mussu hè sempre sensu freqüente. I ami sò rapidamente liberati da u latte, è l'alimentazione freti sistematizza a produzzione di latti in cunfurmità cù e bè di u zitellu. Se u zitellu duvule per un pezzu tantu, svegnu à parechje ghjorni per alimenta è incuraghjenu à u zitellu à manghjaraghju più spessu.

I Medicazioni per aduprà a pruduzzioni di latti è anu assignatu prublemi à e donne chì e figlioli ùn anu micca amparatu ùn sò micca più cunziddi ch'elli anu pensatu. Spiegà i petti hè sempre una necessità per minimizzà a inchizza è impediscendu a inflammazioni. A pruduzione di latti venenu riduzzione dopu à una ora settimana.

Pappelli cracked. Bastamente, i cracke sò quandu u zitellu ùn pigghia u pezzu correctament. Petti di bagnu malati da i crachi - ùn hè micca u risultatu inevitabbili di l'amegione. Sì li pomi ùn anu spàrtore di l'irritazioni, anu da esse analizà cumu bè corre u prughjettu di alimentà u zitellu. Senza pacienza è esse tranquillità è voi è u to babbu avaranu successu.

Uni pochi cunsiglii per a reducione l'irritazione di i capelli.

Prima di piglià u zitellu da u pane, avete bisognu à affruntà chì ellu ùn hè micca firmatu: piglià u so dettu trà e gengibile o toccu u pettu.

À u principiu di l'alimenta, ci vole à dà u pettu, chì hè menu arrugatu. Pruvate stimulà u riflettu di latti prima di cumincià aduprà, cù un masaje, una compressione calenta o un bonu pumping.

Feed the baby more often - annantu à ogni dui ore dopu u ghjornu. Dopu l'ameglie, anche i paneelli cù un pochi gocci di latti è pirmettenu à l'asciucari. L'Lituera hà propietate bactericidali chì aiutanu à aghjurnà u prucessu curativi.

In paupières entre l'alimentari, appieghjani à i capelli una preparazione fatta di lanolin purificata, per humedevià a pelle danada di i capelli.

Pigliate un bra di cuttuni bien assuciatu. Fate scaccià i sintesi, chì ùn mancunu a l'umidità.

I pads mama di plastichi pò ancu annulà l'irritazione. Se u padu hè stata fatta à u pettu, l'hà da manghjà cù l'acqua per sguassate senza chì si trova.

Pudete bisognu di cunsiglià un specjalistu qualificatu - un medico, una infermiera o un amicu vivu. Fighjulanu per l'aiutu. U beneficiu di l'amegione se justificà tuttu u sforzu realizatu.