Shinuazri - tendenza internazionale-2016

L'estilu orientali hè unu di i tendini chjini di a stagione-2016. A popularità di u chinoiser tenu boni ragiò - stu disignu hè sempre uriginale è inusual. Dekoraturi specifiche: un internu mudernu cù motivi asiatichi ùn impone un estremità stretta. A modernità è u minimalismu sò preciite quelli cuncetti ch'elli pò esse facilmente supplementati da elementi brillanti orientali.

A paleta di u culore di u chinoiser hè assai diversa. À favori, cunfruntenti cuntrastanti di biancu è azzolu, bianchi è scarabe, ternu azzurri è azzolu, aranciatu è pastellu rosu.

Curretti di mura, tessili è carpenti - un perfetta fundale per l'ornamenti etichi. Prudutti particulare cù moltu caratteristiche culurite, caratteristica di i pittura chinesi è di u japunesi. Una regula impurtante: accenti tali ùn deve esse assai - micca più di dui o trè.

U mobili in u stil orientale vole esse assai enormi, generale è fatta di legnu. Caffè bassu, caffè, barmelli, armarii, schietti è i stale sò ricunnisciuti cum'è punti di cultura in Asia. Un colore particulari serà attribuitu à l'internu cù e cose eleganti: quadri lacati, ventilatori culuriti, figurini di porcellana è lanterni chinesi.