Beneficu è dannu di utilizà u solarium

Parechje so ghjastimanu di un bìaddu bronzu, cum'è crescenu chì faciule a pelle è u so propiu più attrattu. Dopu tuttu, a pilucca di cicculata si face fresca è sana, in più, u bronzu alloghja tutte e imperfezziunati di a pelle visibili è veru. Se ùn ci hè micca pussibule di andà à u mari è impìglia sottu u sole, o fora di u clima fretu, hè sola una manera possibili - un solarium. U tema di u nostru articulu di l'oghje hè "U praticà è Harms of Using A Solarium".

U solariu pò aiutà à e persone chì pacenanu l'acne, cum'è pruduce pezzi negligente di scomatura. In questu casu, da a superficia di e ciloghja di a pelle scumpressate, imbulighjate l'ingaghjamenti di i glànduli sebacies, sguassate i plugs, chì in fattu sò l'acne. Dopu à quessa, a inflamazioni sparisce in u locu prublematicu. Inoltre, un salone di salottu pò aiutà cù psoriasis, l'usu di u bronzu artificiale in questu casu hè ovvidu. Se l'area affettata di a pelle hè svilicatu à una petite radiavi ultraviolet, l'exfoliate di flocculare, è i spotii diminuite in grandezza. Visitar un solarium ponu reduci u risicu di l'ostia. Dopu à tuttu, se a mancanza di vitamina D, u difettu di quale righjunghji u massimu in a primavera, facia l'assimiglia di u corpu di u calchju, a debule è a "debule" si sentenu. A radiavi ultraviolet aumenta u cuntenutu di l'antichi in u sangue, è cusì aiuta à u sistema immune cope with colds. Sunburn in u solarium hè più sicuru ch'è u soli, cum'è ùn escludisci a presenza di raghji S.

Ma ci sò ancu contraindicazione per credi in u solarium. Fighemu quandu u danu d'utilizà ragi artifiċjali hè contraindicatu. Per esempiu, cù dermatosi, i zoni deshidratati di a pelle sò overdryed, è questione a so cundizione. Sì a pelle hè una infestazione severa di i canali di i glànduli sebacies, u solariu solu puderà intensificà l'insurge. Se a dosi di radiazione hè sceltu incorrectement, i ligamenti di colaggiu di a pelle sò distrutte. Perde a so elasticità è hè cupartu di armi (photoaging). Questa aumenta u risicu di u melanoma - cancellu di a pelle. E persone cù a peddi lustru, cum'è quelli chì sò numerosi moles (più di 100) è belli cunvexti cun diametru di più di 1 cm, sò spessu sottu sposti à stu periculu.

U solariu hè contraindicatu in e persone cù chloasma (e zoni di a pelle cù pigmentazioni eccessivi) è di vitiligo (in i zoni di a pelle induve a pigmentazione ùn hè assenza). In u primu casu, i mancu nantu à a pelle scurbannu rapidamente è diventanu più notevoli, è in u sicondu casu, a pelle rende rápidamente.

U solarium hè cuntrariu contraindicatu per quelli chì anu da malatie di sangue, vidi, tuberculosi, prublemi cù u sistema cardiovascular, bronchial asthma e qualchì altru malatie. .

Hè vale a pena chì ùn puderebbenu visitate u solarium per e donne incantevuli, e persone chì piglianu lattice mediate, antibiotici, diuriti è di droghe sicotropici.

Sì ùn ùn appartene à qualsiasi "gruppi di risichi" quì sottu per l'appuntamentu, è vo vulete guariate immubiliate, puderete andà à un solarium. U primu passu hè cunsigliatu cù un medico, perchè a sensibilizazione di a pelle di a pruvucatoria hè un individuale. E persone cun pienza ghjuvata pò esse brusgiate ancu dopu una stonda di sughjornu in u solarium. Ùn importa ciò cu curazione "piglià" l'ultravviu, ùn anu mai avè un bronzu fogliu bianca. E persone cun u culore di pelle scuru è marroni in u corpu sò attribuiti assai melanina per pruteggià sanu da l'effetti dannuzii di i rai. A sensibiliità di una persona à rimoriscenza dipende nantu à a quantità di pigmentu di a pelle è u grose di a pelle, perchè a tolerenza di u solariu hè diffirenti per tutti. U duttore prutege i prucessi individuali, anu aumentatu gradualmente a durazione di a sessione è a dosa di radiación. Normalmente, inizialmenti 1 à 2 sessiuni in a simana hè abbastanza, è dopu à 5 sessi un rughjonu duie simane hè necessariu. A cosa principal hè di persequitassi à u mezzu d'oru è esce à u vostru benessiri.

U sicondu passu sceglie un solarium. Dopu tuttu, u solariu hè un aparellu equipatu di lampeddi di diversu putere. A più altu u putere di e lampade, per esempiu, 160 - 180 W unu, più grande a dosia di radiación. In un solariu cumu pudete sunbatà e persone chì anu u zitellu spartu. Se tenete furia fair, visitate un solarium medju chjusu cù lampati di 100 W cianuttu. Avà bisognu di sapè quandu i lampi cambiani. Dopu tuttu, a so vita di serviziu hè 540 ore. Sì ch'elli eranu sustituitii pocu tempu, u tempu spentu in u solariu deve esse ridutta.

I solariums sò horizontale è verticale. Turbosolariums sò più còmoli, perchè anu un sistema di ventilazione è rinfrescenu chì impedisce u periculu di sopra sopra à u sole artificiale.

U ghjornu di a "session" ci vole à abbandunà u bagnu è a sauna è ùn lascià micca cù un saponu. Questu cunservarà a tappa protettiva di a pelle è evite a so massa. In u solarium prufessiunale davanti à a sessione serete offerte lenti di u sole, un caprettu è cunti plastichi per prutezzione di i capelli. Hè necessariu spusà, sguassate tutti l'ornamenti è rinunzià i cosmichi di a pelle. Appoi aduprate nantu à a pelle medium speciale per cremà in u solarium, minimizzavanu l'effetti dannuzii di l'irradiazione è a valurizazione di u bronzu. Dopu a sessione, avete bisognu di applicà a lotione dopu a creme sulciate è bè da un vetru di zuccheri di zucca, averebanu "mostrarà" u bronzu è fissate nantu à a pelle. S'è vo avete ricivutu un fugliale minori, u latte di moisturizing o kefir aiutà.

Eccu sò i prufessiunarii di un solarium. Sunburn - hè bonu, ma di piglià una quantità supplementu di radiación ultraviolet, pensate cun cura è decide si hè per u vostru corpu. Puderete averà disprezzu.