Biografia di Alexander Demyanenko

Tutti noi ancora sapemu, ricordati è amassi Alexandru Demyanenko. Di sicuru, tutte sse hè bisognu à u fattu chì a biografia di Alessandria includi un rolu divertitu è ​​interessante cum'è u rolu di Shurik. Avemu sempre avvisu comedie, è per quessa a biografia di Demyanenko cuntinua sempri interessanti per parechji. Naturale, a biografia di Alexander Demyanenko jinkludi parechje fatti interessanti.

Hè per quessa chì in stu articulu che avete un prupone una biografia di Alexander Demyanenko. Demyanenko hè natu u 30 di maiu 1937. A cità nativa di Alexander, Sverdlovsk. Hè edda chì a so biografia cumminò. U patri di Alessandru era ancu un attore. In i 20 anni, Demyanenko Fra graduatu da GITIS. Dopu si trasfirìu a Sverdlovsk, jucìu a lu teatru è hà travagliatu cum'è entertainer Masovian. A biografia di questu omu confirma u fattu chì ellu sempre hà sappiutu cumu fà piglià un show. À quale era di pocu interessu per ellu, quantu persone participà micca à questu - deci o mila. Sergey Demyanenko hà sempre sapi per fà e persone felice. Inoltre, era un omu di a vera donna. Sergei s'hè cunposatu trè volte, è quandu tornava à a so prima donna, a mamma d'Alessandria. Da i matrimonios, Sergei hà cincu figghi. Un pocu surprisu, ma a biografia di a famiglia Demyanenko confirma chì i zitelli ùn deve avè micca batticintru trà elli per l'errorii fatta da i so genitori. Tutti i quattru prupinsi di Sergei hà amici per tutte e so vita, amèanu è appiegatu, cum'è seconde fratelli è frateli.

Alexandru era cù u so babbu tuttu u tempu. Hè per quessa chì, da a zitiddina, hà iniziatu à participà à u teatru è era interessatu à funziona. U picciottu stessu scrittu à un cercolu d'arti dilettanti, chì era in u Palazzu di Cultura Sverdlovsk. Era nantu à u palcuscenicu di stu Palazzu di Cultura chì Sasha hà fattu i so primi roli. Hè nutate ancu chì l'attuali graduatu da a scola di musica in piano è canta. Tutti l'amici hà dettu chì avè un bonu baritonu. Sfurtunatamente, in u filmu stu talentu ùn hè mai divulgatu.

In u 1954, Alexander si graduabile in u culleghju. Decidiu pruvà com'è un attore. Inoltre, à quellu tempu a ghjuridizione di u so Art Theater di Mosca arrivò à a cità. Ma, sfurtunatamenti, Sasha era troppu preoccupatu è ùn mancava micca di fà cù dignità. Allora, Alexandru dicidi chì ùn avia nuddu talentu è intrinu in u facultu di liggi. Ma solu un attore talentu hà dettuna chì sta prufessione era micca per ellu. Quandu ùn hà micca pruvatu, sei mesi dopu, ellu hà rializatu chì ùn pudendu studià. Cusì, abbandunò l'Istitutu Sverdlovsk è u vintiru siveratu à Mosca. Ora Alexandru andò à tutte e custosità per entra questu università, induve hè stata insignonu à esse un attore è maestru di a so articulu. A persistenza è u talentu di u ghjovanu hà aiutatu. U zitellu hè accettatu in Shchukin è GITIS. Alexander decide di stà in GITIS.

Alessandro era bella. Da i primi ghjorni s'hè stabilitu com'è un giovane assai talentu. Ma, però, u zitellu hè stata sguassatu. Puderete quì à a fine di u lettone è di l'onda in a so cità nativa. Eppuru, i maestri vanu chì Alessandru anu grandi prospetti, perchè ellu hè stata pardunatu per quelli antichi.

Quandu Sasha hà studiatu in u seculu annu, fù invitatu à sparà in u filmu "Wind". Questa primu travagliu di televisiò di l'attore hè statu assai successu, perchè u ghjovanu Demianenko nnutjò l'audience è i ghjudiziati. Avà in u filmu hè statu un novu héroe, chì Alessandru hà incoddu. Era un ghjovanu omu amare assai, una apre e intelligente, distingu da pudori è amori, chì hè sempre pronta per andà à fà una fece.

Quandu Alessandro graduò di GITIS, fù invitatu à u Teatro Mayakovsky. Allora sirvì solu trè anni. U fattu hè chì, ancu se Sasha amava à ghjucà nantu à u palcuscenicu di u teatru, vole ancu di più è più di parechje in u cinema.

In particulare u zitellu hà a pussibilità di ritruvà. Per esempiu, fù invitatu per a seconda volta da i diretturi chì dirigenu u "Wind". U novu film hè statu chjamatu "U Munnu di l'Incoming". Questa cinta hè statu muruta à i festivali in Bruxelles è Venice. Ora Alexander era cunnisciutu da l'audienzii stranerii.

Allora Sasha hà fattu scelti in dui filmi, chì u nostru audju ancu u sapi è amori: "Carrera di Dima Gorin" è "U figliolu adultu". In u 1962, u ghjovanu attore si stalla in Leningrad. Allora puderia riesce un 'appartamentu. Inoltre, Sasha hè statu sparatu in Lenfilm, cusì vive in questa cità era assai piacevule per ellu. Sasha hà ghjucatu l'eroie ghjovani, principleti è onesti. Dopu si ncuntrau Gaidai.

Gaidai era circava un studiente di u rolu di l'alumni Vladik Arkov in u filmu "Stories Fair". A fine, u direttore cherse Alexander. Perchè u so rolu, brusgiate bruna, capite u capelli, da quandu Vlad fù cambiatu in nome Shurik è prestu prestu l'intrecciu in a famosa "Operazione Y è l'altre avventura di Shurik".

Shurik hè un successu enormi per Alexander è una tragedia enormosa. Solu in a so vichjàia, hà ingradatu chì ellu piace à Shurik è si aghjunghje per ellu per a so fama. Ma in a so ghjuventù, Alexandru era assai preoccupatu di stu rolu. Prima era amatu di tuttu u paese, ma allura l'attore ùn era più prese seriu. Per tuttu, era solu Shurik. Quasi ùn hà micca fattu roli seri in u cinema. Alexander, principarmenti, travaglia solu in u teatru è in a television.

Fighjendu nantu à a vita persunale di l'attore, avia dui casti. Cù a so prima moglie, Alessandru hà stete vicinu à setticienti anni è si abbandunate senza piglià nulla. Cù a so secunna moglie, Lyudmila, hà campatu finu à a fine di a so vita. Demianenko ùn avia micca i so figlioli, ma ellu hà rispittuu a figliola di Lyudmila Angélica. Chjamò a figliola, ma paria assai rispettava.

In generale, Alexandru era una persona assai amica, generosa, calmna è tactful. Hà avutu un gran sensu di l'umuri, ma sempre biaccione cun una espressione seria. Questa persona talentu puderia still kindle in a so apughjatu nantu à u screnu, ma, sfurtunatamenti, hà avutu prublemi cori. È per un bellu pezzu ùn sapia. È quand'elli anu scupertu e cuminciaru à preparalli per l'operazione, averia chì era troppu tardu. L'operazione hè stata annunziata per u primu di sittembri, è u vintisimu secunimu di u 1999, u persunale di Alexander Demyanenko.