Biografia di Anna Pavlova

A so vita è u travagliu inspirati è incantatu assai persone. Milotti di ghjovani ghjovani, aspittà d'Anna Pavlova, cuminciaru à sognu di ballet è u stadiu, sunnendu almenu una centesimi di una parte di u so talentu. E milioni di persone, annunziendu u so ballu, si scurdò, solu per un pocu minuti, riguarda i so prublemi è i preoccupati, diventendu a gràzia, a bellezza è a gràzia di a grande ballerina. Fortunatamente, i viaghji di scuperta di e so splutazioni anu survigliatu, è a generazione cunterna pò ancu unà è sia impregnati cù u rigalu rigalu di u cignu di u ballu russu.
Ma a so vita ùn era micca simplice è faciule. A so biografìa cuntene assai mancu blanche, ma una cosa hè oblicu: a so fama è a fama sò i risultati di persistente, hard-fatigue, iron-self-discipline è persistenza unbending.

Infancia è sònniu
Anna Pavlova hè nata u 31 di jinnaru di 1881 in vicinanza di San Petesburgo in a famiglia d 'un soldatu è lavandista. U so babbu Matvey Pavlov hà mortu mentre a zitella avia 2 anni. In ogni casu, ci hè ragiuni per crede chì ellu hà scuntatu a mamma di a futura stella quandu era fatta incinta di Anna. Ci eranu rumorsi chì u veru paese di Pavlova era un filantropu famosu Lazar Polyakov, in a so casa a so mamma hà travagliatu. Ma hè digià impussibile di cunfirmà o nigà sta informazione. Saldatu in solitaria cù a so mamma, Lyubov Fedorovna Polyakova, cumminciavanu à vive in u Ligovo vicinu à San Petesburgo.

A famiglia hà vintu pocu, ma ancu a mamma pruvò occasioni per piace à a so figliola cù rigali è pleasures nustrale. Allora, quandu a zitella avia 8 anni, a so mamma li purtò à u Teatro Mariinsky per a prima volta. À quellu ghjornu, u play "Sleeping Beauty" hè nantu à u palcuscenicu. In u seculu attu, i ghjovani ballarini facianu un beddu vagnu è a mamma li dumandò à Anya se vulete ballà a stessa manera. A quale a zitella anu rispunsèvule chì nè, volia ballà, cum'è a ballerina chì ghjocu Sleeping Beauty.

Da quellu stessu ghjornu, a futura prima ùn hà micca pinsatu una destinazione distinta per ella, salvu cumu a relazione di a so vita à u ballu. Ella cunvintava a so mamma per mandà à a scola di ballet. In ogni casu, a zitella ùn hè stata pigliata immedaneamente, chì ùn era micca 10 anni. Perchè u tempu, u sònniu di divintà ballerina ùn hè micca persu, perchè solu cunfortu. E un paru anni dopu, Anya Pavlov hè accettata à l'Imperial Ballet School.

Studiate in una scola di ballet
Disciplina in l'Imperial School of Ballet hè simile à u monasticu. In ogni modu, l'insignava cusì bè, questu hè chì a tecnica di u ballu russu era mantatu.

Anna Pavlova ùn speria micca di disciplina stretta è di u charter di a scola, perchè ella era immersa in tutti studienti è tuttu s'hè datu à lezioni in coreografia è di maestria di ballet. Quandu più annunziata, quandu si pareva quì, a so imperfezza in u pianu fisicu. U fattu hè chì in quelli ghjorni, i zitelli athletti, cù un sceletonu putenzioso di forza è i musculus, sò stati cunsigliati com'è standard di a ballerina, chì era più faciule per elli à realizà diversi trucelli complexi è pirouettes. È Anna era prima, fina, elegante, casi "trasparenti" è per quessa hè micca stata studiata prumessa. Eppuru, i so maestri piglià u tempu in ella per vede ciò chì a facia stalla nantu à l'altri ballarini: una plasticità bella è grazia, è più impurtante - a capacità di riformulà è "revive" i sentimenti è l'emozioni di l'eroine chì hà fattu. U so "airiness", fragilità è facilità assezione a danza cun biddizza straordinaria è misteru. Allora, a "mancanza" hè diventata in una dignità indiscutiva.

Teatro Mariinsky è successu
In u 1899, Anna Pavlova si graduó da a scola di ballet è fù accettata immediatamente in u Teatro Mariinsky. Prima era cuntinuata cù roli secunna. Ma pocu à pocu pressu, per u so stile unusual, emotivo è spirituale di a danza, l'audizione accuminzava a cantarii à l'altri artisti di u teatru. Ellu cuminciò à dà più è più rolli impurtanti, prima faci cù a seconda parte, è poi hè stata prumessa in primu rollu.

In u 1902, a so ballu in "La Bayadere" captivates both spectators and professionals. In u 1903, Papvelova stava appressu prima nantu à u palcuscenicu di u Teatro Bolshoi. Da questu mumentu u so triunfaturi annantu à a scena russa. Ci sò pruibenzi di "U Cascanellu", "U cavallu Davis", "Raymonda", "Giselle", induve Pavlova cumanda i partiti principali.

Un rolu especialu in a so carriera di ballu hè ghjucatu da u coreista Mikhail Fokin. Grazzi à a so unione creativa, un ballu sorpreneur è insoliticu nasciu - a produzzione di "Swan" à a musica di Saint-Saens. L'idea di sta splutazioni di 2 minuti nascita spontaneamente, è u ballu stessu era una improvisazione completa. Ma hè statu esercitu cusì toccu, dramaticamente luminoso è fascinante chì cunquistau u cori di l'especettori in un puntu, più tardu ricevutu u nome "Swan morrissante", chì hè diventatu dopu u numaru di corona è a carta di visita di Anna Pavlova.

U cumpusitore Saint-Saens stessu accunsentitu dopu chì hà vistu a ballà di Pavlova per a so musica, ùn hà mancu sospettà chì qualchissia un bonu travagliu ch'ellu avia compostu.

Tour è troppu cumu
Dopu u 1909, a strada di Anna Pavlova hà iniziatu. A pupulazione di u mondu è u ricunniscenza à a so porta i pruduzzioni di "Russian Season" di Sergei Diaglev in a capitale francese. In ogni casu, anu crave a libertà creativa è i sònii di creà a so pròpia troupe. È in u 1910 abandunò u Teatro Mariinsky è hà iniziatu à gira sola cù u so ballu. A geografia di i so discursi cume casi u globu tutale: l'Europa, l'America, l'Asia, u Far East. E duv'ellu duvà andò, l'udienza accolse da averà cum'è a stella mundiale più brillanti. Pavlova hà datu parechje performance un ghjornu, allughjò tutti i so canti in prestazioni è sparring senza misericòrdia per a so salute, chì avia da a zitella è ùn era particularmente forte. Per più di più di 20 anni di viaghji permanente, hà ghjucatu più di 8 mila performance. Dicenu chì per un annu hà avutu aduprà uni pochi milla pointes.

Anna Pavlova è Victor Dendre
A vita persunale di Anna Pavlova hè stata cunfidenzita à l'ochji di i sullivati. A dera ballerina hà dettu chì a so famiglia hè u teatru è u ballu, è perchè simuli giovali femini, cum'è maritu è ​​figlioli, ùn sò micca per ella. Eppuru, anche ùn era micca ufficialamenti detras da u so maritu, l'omu di u so core era sempre cun ella.

Victor Dendre hè un ingegieru è un impegno russo cù e razzi francesi. A so alianza cun Pavlova ùn era micca piacevule, spedinu, tornu cunvergentanu. In u 1910, Dendre fù arrestatu è accusatu di perdita. Anna Pavlova hà datu assai di soldi per salvà u so amatu. Dicenu chì era per cullà u cantu necessariu di fondi per u so liberatu, ùn hà micca spargugliatu è si jugau à esporizzioni per 9-10 realizazionei à settimana, circà u mondu.

Victor Dendre hà ghjucatu un rolu, parlendu in lingua moderna, a produtora Anna Pavlova. Organizzazione i so viaghji, cunferenza di stampa è sessione di foto. Accunciaru una casa in vicinanza di Londra, cù grande e stagni è, sicuru, cigni bianchi, induve abitava cù l'Anna.

Ma era Dendra chì cumpusitava un caginu impiegatu è carricu di i performatore di ballaristi di balli è di viaghji, pruvatu di spremà tuttu da ella, senza sparisce nè Anna, nè a so salute. Fà chì questu hè quellu chì hà avutu u rolu decisivu in a morte prematureta.

Anna Pavlova hà mortu u 23 di jinnaru di u 1931, da pneumonia, ùn avianu micca stati vittutu una settimana prima di u cinquanta anniversariu. Duranti a visita in l'Olanda nantu à u trenu, induve Anna hà travagliava cù u troupe, un giuneddu hà fattu. Pavlova abbandunò u carru in una nightie lettura cun un chlochere di pilureta abbandunata nantu à e so spalle. Dopu à quattru ghjorni, hà pricisatu à a pneumonia. Dicenu chì quandu anu mortu, e so ultimi parole eranu "Bring me my Babe di u Cignu" - ancu à u mortu di morte, continuò à pensà à u ballu.