Depressioni postpartum: cumu si tratta

Una donna chì hè diventata una mamma devia è sopra à a felicità è l'amore. Ma i ghjorni furiose, cambia tuttu. Ogni ghjornu à stà vicinu à u zitellu, cusì ancu a casa tenene i so cura. Una donna prova di truvà un modu in questa situazione, ma ella ùn hè micca successu. Tuttu chì hè cacciatu da e so mani, nimu ci capite è tuttu hè male. Quessi sò tutti sintomi di a dipressione postpartum. Ma i sintomi principali sunnu a natura di a donna, chianci è chianci, è da u chiancinu di u zitellu ella cascata in una furia. Hè stata ancu impetu.

Hà a sensazione chì ùn hà nunda d'amparà, o ùn ci hè nimu per esse dumandà aiutu.

Quandu cura à un ziteddu, ùn si senti senza cuntintezza, u zitellu hè strangulatu à ella.

A donna hè sensu ch'ellu teme chì in ogni momentu pò chjudarà oghje è u so piccioccu, perchè ella hè sempre in tensione, affinchendu in i so brazzi. Ma à u stessu tempu tutti accumuleghja intornu è in ogni ora pò sviluppà.

A relazione cù u so maritu per ella ùn hè micca significatu è u sessu per ella hè disgusting.

Una donna di stu statu perdi interessu in a so aspetta, ùn importa micca ciò chì s'assumiglia, ciò chì hè nantu à e so robba è tuttu.

Cumu trattà cun questu?

Questa depressione ùn privassi micca solu a mamma, ma ancu u zitellu. Ancu s'ellu hè chjuchecciu, ellu rializeghja chì hè un strangeru à a so mamma è sempre chì chianci è ùn anu honoring that affection e l'amori chì deve esse dimustratu.

Una donna, se ùn avè micca truvà a forza per contrule sta depressione, ella ponu esse perde. Ogni ghjornu, sta prublema serà aggravata, è esse da stu statu diventerà più forte chì in un urganisimu.


Dopu tuttu, sempre i primi mesi dopu à a parti sò severi. Ma doppu quellu chì sarà più faciule.


Per evitari di sta situazione, assai cunsiglianu chì dopu à partitu, almenu un mesi, l'appressu di a famiglia vi vene à a donna di u parturientu è piglià a cura di u travagliu per aiutà à a so mamma libera di preoccuperia innecessaria. E serà ancu megliu se risolviu sta dumanda in anticipu, truvate un avellu in anticipu. Pudete ancu dumandà aiutu di u vostru maritu, pò aiutà. Pruvate almenu una volta di ghjornu per sazià in l'aria fresca, cammina cù u zitellu. O invitarete amichi, rilassate un pocu. E cù u so maritu per discutiri a non vuluntà di avè u sessu è venite à un capiscenu.

Avete bisognu di piglià u tempu per sè stessu, fà cumerci, manghjendu a qualità è e prumuzione di cunzunzienità di i trusti è di i buttoni fiducidi. Pudete ancu u tempu di dorme, pudete è cun u zitellu. Pudete piglià un pocu di tempu lighjendi nantu à i libri o vistiere interessanti studi di TV o film. Stàtelu à a musica o pudete relaxà i dances, è sopratuttu cù u zitellu in manu.

Invece di i medicini prescritti, pudete cunsumà vitamini, soprattuttu di vitamina C è calcium.

A donna hè difficiuli di ricanusciri u fattu chì hà prublemi. S'ellu hè insinuatu o avete da vultà à un psicologu, hà da accunsi.