Biografia di Charlie Chaplin

Charles Spencer Chaplin hè natu u 16 d'aprile 1889 in Inghilterra. I anni di a so zitiddina ùn si pò micca esse chjamatu felice. U patri di u futuru comediante murìu à l'età di trenta sette anni da l'alcoholismu. A mamma sola prumma di educà à Charlie è i so dui fratelli, ma poi, incapaci à resistà una tale vita, si sviluppau. Hè per quessa ch'ellu ùn finisce l'università. Da l'età di dòdeci, per aiutà per aiuterà i so parenti, stu picciottu criatu, crescente prima, si prisintò nantu à u palcuscenu, mette migliori.


Primu Amore

Ci era quì, dopu à scena di unu di ichi varietà, Charlie si diciottu anni d'età hà scuntatu u primu grandu amori, chì deve una marca nantu à u so core per a vita. Hetty Kelly era un ballerò. Fragile, quasi impurtante, pareva ancu più ghjovardi di quattordeci. Chaplin hà sappiutu d'avè solu uni pochi visitati, dopu chì Hetty hà datu un giru da a porta. A curava di a casa, ma ùn l'abbandunò senza casualità, è a so rilazioni ùn vinianu micca. Ma dopu, tutte e donne sò quarchi cosa cum'è Kelly, almenu a so età ...

Parechji pirsuni sapìanu da a passioni di Chaplin per i zingoni. In principi in u principiu ùn hà micca ammucciatu assai. A menzione, l'attore, assicciata in u so caru di luxu, intrì in l'scola vicinu, induva era stinnutu di aspittà d'una bellezza ghjovana. E dopu un acquisto vicinu, dà a zitella qualchissia salute, l'esse scurdata per sempre.

Mildred

Per a prima volta Charlie Chaplin hà maritatu un annu prima di u trentanu anniversariu. A so moglia era quasi duie volte in età - Mildred Harrig era solu setticientu. Ma à chjamà una lingua ghjovana è immaculada ùn anu micca cambiatu. A l'età di deci Harris appareru nudu in una film di David Griffith. A matrimoniia hà fattu per u ghjattu improrunale di Mildred, chì (quandu fù ghjucatu dopu a festa) era falu. Un annu dopu, a moglia anu detta di Charley un eredi.

7 di giugnettu di u 1919 a coppiu anu un figghiu Norman Spencer Chaplin, ma u zitellu era solu trè ghjorni. Alcune qualchì tragedia si trovani aggiudate, è Mildred è Charlie, per contru, cuminciaru à caccia à ghjucà à l'altri è à parechji mesi dopu u prucessu di divorziu.

Lita Lolita

Quattru anni dopu à u divorziu, Charlie Chaplin hà decisu d'abbattesi cù Hymeny per a seconda volta. Lita Gray, cum'è a so prima moglie, era solu sei anni. Per evitari di chiarizzuni, u so matrimoniu di Chaplin hà ripertificatu fora da i Stati Uniti, in Messico. A ragiuni di u matrimoniu era banale: a gravidanza di a ghjovana. Ci hè dettu chì Charlie, per evitari un stampatu in u passaportu, offre à a futura donna una cantina decentu à quellu tempu per vinti milla di dolaru - solu per cuddà altru o avutu u avortu. Ma Lita era una nut spore per crack. Sapia chì, diventendu a donna legittima d'una attrenta, puderia riesce più di questi "patetichi" vinti milla.

In questu matrimòniu, u gran comediante avia dui figlioli - Charlie Chaplin Jr. è Sydney Earl Chaplin, ma a coppola hà vinutu solu solu quattru anni. E questu tempu durante u divorziu di Chaplin avia de pagà grandi cumpensazione. Sicondu parechji dati, hà pagatu Lita, ottu centu e vinticamisca mila dolar, à l'altru - setti centu mila.

A strada, credi ch'è era a relazione trà Chaplin è a so a siconda moglia, Lita Gray, chì formanu a basa di a nova di Vladimir Nabokov "Lolita". Dopu tuttu, u nomu di Lita hè Lilith, chì hè assai in ritimu à Lolita. E l'imaghjini di Humbert ponu ancu penseri di Charlie Chaplin. Eccu alcuna coincidenza stupente. Doppu di l'America, Chaplin si stalla in a cità suiza di Vevey, à pocu di chilometri da Montreux, unni Vladimir Nabokov vinni à u stessu annu per creà Lolita.

Paulette

Passau quattru anni più, è Chaplin hà tornatu rilazioni serichi. Paulette Goddard era ancu una attrìzia, cù quale l'attore hà vintu per ott'anni è u lampò in dui pelle. Di strada, ùn hè statu ancu saputo chì Paulette è Charlie eranu maridati ufficialmenti: assicuravanu chì urdinava u so matrimoniu durante u viaghju à l'Asia, ma nimu di a gente circundante visti u cuntrattu.

A so unioni era facilita è nuvola. Paulette volta a so casa in un salone secular, induve i megliu è u talentu di quelli anni venenu à cena. Ancu i zitelli di Chaplin da u matrimoniu di l'ànima ùn vanu in a so matriga. Inoltre, Paulette era l'unica ex-moglie chì Chaplin parrava dopu u divorziu. Circò e motte di a splutazioni, ùn dì micca à nimu.

Felicità Felicità

Charlie Chaplin hà truvatu a felicità di a famiglia cù u quartu tentativu. Finalmente si truvò cun quellu chì era pronto per vederni età vechja. À quellu tempu di u so matrimoniu era ghjuntu quaranta cinque, ma a so moglia - trenta anni più minima. Una O'Neill era una chjuca prominente. Hè stata courted da u scrittore Jerome Salinger è u direttore Orson Welles. Ma preferitiu a Chaplin per tutti i so cumpunenti. E ùn hà mai scunvigghiuta: "Hà aiutatu à me crescita, aiutò aiutà à sente ghjovanu". Si scontranu in u casting da a film "Ghost and reality", dirigita da Chaplin. Una volta era già settanta, è era stuposa d'aspittà. A zitella hè vinutu à a prova è finu à l'ochji nantu à Charlie, aghju avutu chì era persu. Cum'è l'granni cummissariu ammessi più tardi, hà sappiutu. A film "Ghost and reality" hè statu mai retiitu. Ma invece di una ghisa di l'amore, Chaplin avia rialità - in l'imaghjini di Una è di i numerosi zitelli chì si sò pronti nati.

In u matrimoniu cù Chaplin, Una s'hè riniscitu in una donna è a mamma, senza una sombra di dubbitu, abbandunendu a so carriera attiva. Avianu ottu zitelli: tri figlioli - Christoph, Eugene è Michael è cinque figliole - Giraldina, Josephine, Janet, Victoria, Anna-Emil. E l'ultime picciottu nascìu quannu Charlie era già più di settanta.

Charlie hà amatu i so figlioli. Ricurdativi di a so zitiddina famila, hà pruvatu à trattà cusì chì i so pruduzzioni ùn hà micca bisognu nunda.

In ogni casu, prestu da l'America, era necessariu di lascià. L'Hollywood ùn hà micca pardunatu simpatia di Chaplin per i Russi, chì ùn hà mai amparatu. Ma in particulare u filmu "U Gran Ducatu". Puderia à stà in Stati Uniti è pruvà a prova a so innocenza, ma Charlie si renditu senza una lotta. Forsi averia pussutu fà quarchi cosa si sentì detrásu u so rinviu u sustegnu di u publicu, u chjaru chì l'adurà micca tantu tempu. In ogni casu, quandu e so scrini sò fora a so scola "Monsieur Verdu", u più bruttu per ellu. "Mandà Chaplin à a Russia!" - aghjunghjianu cartelli, cù quali l'urdinarii urigginali alineati in fronte di l'edifici di cinematograficu, induve l'premiere hè stata tenuta.

... Quandu Charlie si hè ghjittatu fora di i Stati Uniti, hà datu a so parulla mai vultà in questu paese. E truvò sulitariu in Suisse, induve a vita fora di e porte di una mansionu luxu era sicura è chjusa di l'attaccu straneru comu cuntu in un banc suizo.

A so prumessa, ellu solu una volta. In u 1971, hè statu infurmatu chì l'academia di film accadeva un Oscar - "per una appruvazioni imprezzativa à u fattu chì in questu seculu, u cinema hè diventatu un artu". Per via di questu avvenimentu, hà allevatu in modu temporale a so banna è si n'andò à i Hollywood Hills. Ùn ùn torneranu più in America.

U grande cummedariu, circundatu di a so famiglia numerosa, muriu in a cità suiza di Vevey, ghjustu nantu à a sponda di u Lago di Genève in u 1977. È oghje in Vevey u circa cum'è una sculture di bronzu in u crescinu tutale, fotografiatu vicinu à quale qualcunu pò esse. E, sicuru, cun noi sò i so pelle brillanti.

Ma puru dopu à a morte di Charlie Chaplin, i so aversi ùn finianu. Circa un paru di mesi dopu à u funerale, un missaghju arrivatu chì u corpu ... anu stolatu da e persone scunnisciute. Appena cuntau cun una proposta per reddicà u corpu. A pulizzia per un bellu pezzu ùn puderà avvicinà u percorsu di i criminali, parechji versioni eranu sviluppati. A fine, hè diventatu chjaru chì i bandi stummards umani participaru à u casu. E ùn anu avutu nunda contru Chaplin stessu - anu decisu di guadagnà qualchi soldi questu modu. Duranti trè mesi, u corpu di Chaplin era nantu à un locu desertu da un campagnolu di Svizzeru, è solu dopu era sipatu di novu.