Cunnisciamu i pumati in casa

Cumu delice sò tomati freschi! Eppuru si avete una dacha induve pudete cultivà i pumati di ogni grandi. Ma chì secondu di quelli chì ùn anu micca u so propiu situ? E ora, cumprà u tomate in u mercatu o in a tenda? Ùn un fattu. Pudete cultivà i pumati in casa, nantu à l'armadju o in a loggia.


Bonu, simu di dì chì vi pò piglià un pumu fruitatu in i cundizzioni di l'ambienti, ma s'ellu hè bisognu, hè questu! E varietà tale di tomate cum'è Grigorashik (25-30 cm altu, u pesu di fruttu circa 30 g), Pinocchiu (altitudine di l'arbulu 60 cm, massapoda 15-20 g), buttone (altezza di l'arbulu 60 cm, pisu di u fruttu 15-20 g), Micron-NK (l'altezza di l'arbulu hè di 10-15 cm) è altri varietà sò sensu cunfortu sensu in u sill.

I reguli ginirali per i pumati crescritti sò ancu adattati per a varietà di una sala, u solu prublema hè a mancanza di energia solitaria è u lume. Ancu s'è pusatu nantu à u fenomenu; vetru pòpulu i radiu infrared, cusì necessariu per a pianta per sviluppà sviluppà. Dunque, avete bisognu di pensà à u sistema di retroilluminazione (in dicembre per almenu 10 ore), preferibile luminarias di u ghjornu in u amaru, anuranu o russu. Sè pussibuli, per fà l 'illuminazione in cusì, pruvate à aghjunghje à i culori di u culore di u lampu chjaru di l'articulu di l'articulu di l'articulu di l'articulu di l'articulu di l'articulu.

Hè assumatu chì tutte e zene vendite in a magazzini hà avutu sottu pritatu; ma solu per capu, prima di siminari, hè pussibule attraversà a trasfurmazioni di e zicchini o, cumu dicenu, "arriccà" cù l'energia di a gjirma. Ci hè parechje manere, avemu da cunsiderà solu qualchissime, sceglie un: l'aria termale: l'asciuvante, l'esercitante o l'aria aumentanu a zucchina di sementi. A Hormonisazione di e zitelli hè in moglia in heteroauxin o in una solu suluzione di Mullein in una ratio di 1: 4 cù l'acqua, seguita da lavare l'acqua neta è secare a mansa per 2 ori prima di a sementa, chì assicura giulitulazione accelerata di e sementi. U trattamentu cù u zuccadoru d'aloe vera (l'aloe prima di l'esprimintu di u ghjocu si deve stà mantene da 25 ghjorni à una temperatura di 3 gradi) per a prevenzioni da i malatii; se un "legu nicu" si appareva, rinfriscà a pianta malattia, è polinizeghja a zona restituita cù fustu di lignu.

Dopu à trattà e so sementi, l'avemu pusatu entre duie grippi umdi è chì, guardendu sempre in una cava speditu, lasciavanu à reste.

Pà e piantinu hè assai bellu di utilizà u sziciliu ready-made "Living Earth", è per piantazione pudete piglià un terrenu menu nutrittivu, altri oghje a pianta accumincià da "vellu", formant una massa verdura à u detrimentu di a furmazione di fruttu.

Plantemu i zicchini in i tazzi. I primi rimuti avè bisognu à 7-10 ghjorni, sempre chì i zucchetti eranu freschi è qualitatii. Circa un mesi dopu, hè pussibule à i pianti o corsi in permanenza. A capacità di pianta ùn deve micca più di 4 litri; à u fondu hè bisognu à vultà u materiale di drenagiu, fate u pezzu cù a terra: l'ortu, l'humus, a cendrinu (1: 1 + grappulu) o utilizate a terra accaduta. U tarrenu in l'oliva ùn averebbe micca righjunghja à u quatru di quatru di 5-7 cm, per un padding di sustegnu à a pianta. Allora a terra in una casella o pezzulale si deve bè cù un permanganatu di potassiu rosatu scuru, è dopu à dui ghjorni, e piante hè stata pianificatu, sfondate à folli di sette foglie.

Perchè avemu parlatu di i pumati cultivate in una stanza, cura di u regnu di temperatura. Ci hè bisognu di vientu cura cu l 'abitazioni à i bassu temperatu in l'aria nantu à a strada. Sì i tanke sò situati à prossimu à l'apparizione di calori da i spotters, da chì hè necessariu di prutezzione di e piante cù una schietta protettiva. A so pantera pò esse fatta da plywood o utilizate un film.

L'acqua di riabilimentu hè moderatu, pruvate micca di mullà a terra. L'alimentu cù fertilizanti biulogica si deve esse realizatu sottu l'arradichera, sempre in u chjude wet. Sì pittati semi pè e piantini in i primi deci ghjorni di ferraghju, pudete digià aduprà i primi frutti à a fini di l'aprili o l'iniziu di maghju. Bona vaghjimu!