"Rusfond" dumande di a famiglia di Jeanne Friske per rinvià u soldi

In a corte di Perovo, a capitale accumincia à sente u casu di i milioni scuriti di Rusfond da i contu di Zhanna Friske. A fundazione caritatevuli partiu una demanda in contru i genitori di u cantante fallecido. In una dichjarazione, i rapprisentanu di l'urganizazione chì di u 25 milioni di rublime, solu una parte di i soldi hè stata passata.

"Rusfond" dumande à stabilisce a destinazione di soldi, u gastru di quale ùn hè mai cunfermatu da a storia nativu documentale. Sfortunatamente, i ducumenti eranu ancu micca disposti à a corte. Invece di papers, l'avvucati di a famiglia di Friske anu dumandatu per postponà a prova. Durante a riunione, a tribunale invitò i genitori di Jeanne Friske à u ritornu a summa senza cunfirmata à i contatti di u dipartimentu judicial. Hè bisogna à fà chì l'ecunumia palesa l'ughjettu illegale di mèttesi caritativa, sti fondi puderanu esse scritte da u cuntestu. Se l'esaminazioni cuntribuisci chì i soldi fussi passatu legalmente, tornanu à l'accusatu (in questu casu i genitori di l'artista).

A propositu di u giuddici per fà soldi, l'avutri di a famiglia di Friske anu dumandatu per postponà a reunione.

Avvocati di "Rusfond" crede chì i soldi di Jeanne Friske hà tombu

U partitu di l'attore crede chì i soldi da u cuntenutu di Zhanna Friske, cullitatu à traversu Rusfond, hè stata primu trasferitu à un altru contu, è pochju cashed. Hè interessante chì sta operazione hè stata cunversata in munita straniera, ancu si u fundatu benitimu hà ricevutu soldi da i spectaturi in rundelli. L'avvocati di Rusfond ponenu à a tribunale per dumandà l'infurmazioni nantu à u muvimentu in i cuntatti bancari di Zhanna Friske.

L'avucatu di a famiglia Jeanne hà dettu chì ùn hè micca cunsigliatu di furnisce infurmazioni nantu à e cuntalli. In ogni casu, u tribunale hà truvatu a petizioni Rusofondia justificata. Per a nova reunione, i tistimoni bancari deve esse furnitu. Inoltri, l'accusatu fù dumandatu à avè esse tistimoniate di u cuntestu di u trattamentu di u cantante in cliniche russa è straniera.