Atturi e attrici spagnoli

L'atturi spagnoli è l'attrici di sta era vinìanu sparati in i prughjetti di film di prima in l'Auropa è a Hollywood, alcune d'elli ricevenu fama di u mondu, chì durante u longu tempu andava per parechji anni. L'audienzia si ricorda di u rolu di Antonio Bandera, Penelope Cruz è micca solu.

Victoria Abril.
U veru nome è Victoria Mérida Rojas. Natu in Madrid u 4 di lugliu di u 1959. Dapoi 8 anni Victoria hà statu impastu in ballet. Da l'età di 15 guidau i spettaculi di divertimentu di i zitelli nantu à a television. Abril cumencia à u cinema in a meza di u 1970. U primu film hè stata a pelicula "Obscuration" (1976). In u 1977, fù invitatu à u rolu di transsexual in a filme Vicente Aranda "Sex change". In u futuru, Abril hà prisintatu in l'ultimi filmi di questu direttore, assai di quali ellu ricevenu premii in festivals cinematografici internazionale.
L'attrìziuli spagnoli invicchiu u so sonnu, pareva chì a càmera adoreva. In 1982, Abril si trasferia in Francia, in ogni casu, hà continuatu cuntattu cù i direttori spagnoli. In u 1984, a pelle "The Most Beautiful Night" hè stata produtta da u direttore di cinema M. Gutierrez Aragon, è in 1985 "The Sorcerous Hour" di Jaime d'Armignan. In u 1990, Abril hè statu nominatu per u Premiu di Goya per unu di i rolli principali in u filmu Almodovar "Tie Me!", In quale Victoria hà ghjucatu in un paru cù Antonio Banderas. Dopu, hà ghjucatu un rolu in dui più pelle di Pedro Almodovar - "High Heels" è "Kika". In più di u travagliu in film, l'attrenda intervene in series di televisione è ghjucate nantu à u palcuscenicu. A maiò parte di i films cun Abril sò filmati in Europa, ma in 1994 ella, cù Christian Slater, tocca à a pelicula "Jimmy Hollywood" di Barry Levinson.
Antonio Banderas.
Full name hè José Antonio Dominguez Banderas. Hè natu in a cità di Malaga, in Andalusia, u 10 di austu, 1960. Dopu à a zitiddina, u sognu d'Antonio era diventà un attore di football. Ma, dopu avè ottinutu à u musicale "Hair" à l'età di 14 anni, fù impressuatu cù l'spectaculu unicu è decisa d'entra à a scola in funzione. U debut de Banderas hà fattu u 1982 - cù a pelicula Pedro Almodovar "Labirintu di Passioni". Doppu, Antonio fici starrò in parechji diretturi spagnoli, ma era a participazione à e tappe di Almodovar chì aiutò à l'attore per creciassi significativamente in a so carriera prufessiunale.
In principiu 90, Banderas hà decisu di ottene ricunniscenza fora di u cinema spagnolu è cumincià una carriera in Hollywood. L'attori spagnoli in quellu tempu eranu un fenomenu raru fora d'océan. U primu passu era u rolu in u prublema di l'Oscar-winning "Philadelphia", u caratteristu Tom Hanks. Allora seguitanu "L'entrevista cù u Vampire" cù Tom Cruise è Brad Pitt, u rolu in a film Quentin Tarantino Quattru Apositi. U rolu principali in a pelle di Robert Rodriguez "Desperate" hà purtatu Banderas a più aspessu populi di u mondu. In u futuru, u successu "Evita", cù a Madonna in u rolu di titulu, è "Mask of Zorro" cù Catherine Zeta-Jones solu cunfirmata l'attuzione di l'attore. Nantu à u settore di a film da u direttore spagnolu Fernando Trueb "Dui sò troppu" (1995) nascita un romance di Antonio Banderas è Melanie Griffith. Perchè l'asporto, l'attore si divorziau a so prima esposa - Ana Lesa, è Griffith spalle à l'attore Don Johnson. Dopu un pocu tempu l'amuri s'ammuronu, è in u 1996 anu una figliola, Stella.
Penelope Cruz.
U nomu cumuni hè Penelope Cruz Sanchez. Natu in Madrid u 28 d'aprile di u 1974. Dopu à i primi anni, Penelope hà cuminciatu à participà à ballà, da l'età di novi anni, hà impurtante impurtante in ballet classicu, in seguitu interessa in jazz, danese spagnoli, è hà assistendu diversi corsi di dance. I so primi rolli in i prugrammi di TV è di televisiò Penelope hà ricivutu à l'età di settite. In ogni casu, pocu anni dopu a liberazione di a film "L'età di a bellezza", chì guadagnau assai premiati, cumpresu "Oscar" cum'è a bona filiera straniera, l'attrice hè avvistata.
In u 1997, Cruz fù invitatu à un rolu di a pelle "Flesh di vita" da u famosu direttore spagnolu Pedro Almadovar. Dopu à u 1998, duie pelle cù Penelope hà participatu à a distribuzione di film americana: "U Paese di Muntagne è Velli" è "L'omu cù a Rain in Boots". In u 1999, l'altru travagliu successu di Cruz è Almadovar hà seguitu. A pittura "All About My Mother", induve Penelope tocava unu di i rolli principali, ricevenu l'"Oscar" per a prima filiera straniera. L'attrici spagnoli volenu à a prova a so valuta in l'industria cinematica mundiale. Dopu questu, a strada di Hollywood hè statu apertu. Penélope hà stella cun Johnny Depp in u filmu Cocaine and Pirates of the Caribbean 4, cù Nicolas Cage in Selma di Captain Corelli, Salma Hayek in a film Bandits, è Charlize Theron in The Head in the Clouds.
In u settore di a film "Vanilla Sky" Penelope hà avutu una affari cun Tom Cruise, è durò trè anni. È in u 2008, Cruz hà participatu à u filmatu di "Vicky, Cristina, Barcelona" di Woody Allen, chì principia à travaglià nantu à u cunfilmatu cù l'actor Javier Bardem. In u 2010, Penelope è Javier anu maritatu, è in 2011 una felice felice anu un figliolu.
Javier Bardem.
Full name is Javier Angel Ensigns Bardem. Natu in Las Palmas in Canarie, Spagna, 1 di marzu di u 1969. A causa di fattu chì quasi tutte a famiglia di Bardem era funziona, ùn hà micca bisognu di l'aiutu ma associate a so vita cù u cinema. U so debut attuali hè statu quandu era solu quattru anni, cù a participazione à a serie di televisione "U Dodger". In ogni casu, finu à ch'ellu diventa attore prufessionale, Javier hà pruvatu quarchi àutri pruprietà.
Hè riisciutu à esse membru di u National Rugby Team d'Espagne, è ancu studiau pittura in una scola d'arte. Ma e razzi famigliali piglià u so propiu. In genere, u tipu di Javier hà assumutu l'exploitu di u rolu di un omu brutale, un "macho" tipicu. I nomi sprissivi di parechji di i so primi filippii parranu per elli. Per esse rimettutu di stu rouguu obsesivo, in u 2000 Bardem passò à un passu risicatu. E micca persu Per u rolu di a film "Finu à a Night Comes", induve ghjucò u scrittore cubano-Reinaldo Arenas omosexuale, Bardem hà ricevutu u premiu di u Film Festival di Venezia. Questu servitore à Javier hà avè ottinutu mai più roli serii, induve ellu pudia revelà a so creatività. In u 2005, fù invitatu à ghjucà u rolu d'un paralìticu in u dramma di Alejandro Amenabar "U Mariu Internu", è in u 2008 Bardem hà pussutu un rolu di sustegnu in l'adattazione di i fratelli di Coen di a novu Cormac McCarthy à u Vecchiu. Tutti sti rolli purtonu l'espertu "Oscar" in i so nominazione. Hè maritatu da u 2010 à Penelope Cruz, chì in 2011 dà a nascita à u so figliolu Leo Enquinas.