U Gran Imperu In stu Lauder

U fundatore di una corporazione giantina, una donna di a sucitàti di talentu è una donna brillanti Este Lauder hè natu in i subborgi di a Nova York à u principiu di u turlu sèculu XX. Da una primicida età, Este hè carattarizatu da una natura robusta, chì ùn hè micca surprisante, perchè in i so vini mangianu un sangue di ucrainu, ungherese, u tudiscu è ucrainu. A donna cum'è ella nascenu una volta in un seculu. Tali e donne facilità à annunzià i canoni à generalmente accettati è dite una regula novu radicamenti nova. Questu hè puntualmente.

U grandisimu imperu d'Estee Lauder si vende in a chjesa di a parta di Lauter (dopu avè dicisu à cambià una lettera in questu suprannu), quandu Este preparava a so prima crema. Avà, a parte di a so cumpagnia, chì cumprendi numerosi filieri (inclusi Clinique, Aramis, Origins, MAC è Bobbie Brown), cuntendu per a mità di u mercatu di cosmicu USA.

Prima di u matrimoniu, Este fù chjamatu Mentzer. U so babbu era nativu di u Ucrania, a so casa vicinu à Chernivtsi hà surviviu finu à questu ora, Este hà visitatu ancu questu locu, in a vichjàia. La mamma di Este, Rosa Schotz, era di deci anni in più di u so maritu, perchè ella hà vistu currettamente è pocu Stu hà sunnutu d'esse cum'è a so mamma. A so famiglia campava pocu, Esta era u più chjucu di setti zitelli.

Quandu a zitella era sei anni, u ziu, u Dermatistu John Scotz, si trasfirìu. E Cremoli di a zitria di l'uncle Esther pruvò nantu à ella stessu è, surprised by l'effettu chì pruducianu, aghjunghjenu à creà cremi nantu à i so propiu. Puderete, cù l'aiutu di Uncle Este, hà compostu e formule di e so primi four cremes è rializà u so propiu. In modu, anche u primu compru di u futuru imperiu perfume-cusmeticu Este Lauder. Di a manera, a pesar di u fattu chì e cose culandi nantu à un pianu ordinariu, parechji salone di bellezza si facia interessu in questu pruduttu, diventà u primu compru di u futuru imperfu perfume-cusmeticu.

Una sposa maritata anu fora è ùn finisce u scola. U so maritu, Joseph Lauter, era un accountante da professione. Ellu sustene l'iniziativa di a so moglia è in u 1933 a coppula hà datu a prima annunze nantu à a venda di i cosmetti "Lauter Chemists" à u telefunu.

U so matrimoniu durà nove anni, ma a relazione di a coppiu righjunsi un burlate è Esta, pigliò l'iniziativu, hà preseltu per u divorziu. In ogni casu, in 1942 a vita hà dettu novu ind'è i cagiuni è questu tempu avianu quattru sett'anni.

A primu cumpagnia di Lauder era un picculu restaurant à Manhattan, chì si cunvertavanu à una piccula fabbrica. À notte, u travagliu era in tuttu un gruppu in questa fabrica - i fondi eranu creati chì Este vende durante u ghjornu.

Da u principiu di a so attività famigliali Este decide di ottene u prestige di i so prudutti. Perchè refuseja di vende in farmarii è i picculi supermercati. Este era sicuru chì u pristiggiu di u pruduttu hè cunsideratu cumu da u locu induve hè vindutu. Sta strateġija di prumuzione è distribuzione di merchenzie era un passu decisivu chì determinava a direzzione di u sviluppu di l'aziende cumpagnia di parechji dicennii.

Este Lauder avia dui figlioli - Leonard è Ronald, i so, cum'è e so mòglie, attivu Este cun facilmente aghjuntu à a splutazioni famigliali. Tutti i so parenti amaru è rispettu à l'Ester, è era troppu generosimu per elli.

Hè assai apprizzatu u cunfortu di casa, perch'ella hà pruvatu à purtà à u travagliu di a so cumpagnia, perchè prontu l'uffizii di i so cumpagni avianu da s'assumiglia à l'uffizzioni di ughjettu.

L'Eté Lauder hà sempri creatu. Per calà l'interesse di i comprili à i so prudutti, Este cuminciò à riunioni senza esame picculi senza cose da creme. Parechje di i so cuncurrenti ridiculamenti ridiculinu sta idea, ma hà travagliatu - e donne era piace à pruvà i credi d'Estee, riceve cunsiglii detallati nantu à i so prudutti è prestu i venduti di a compagnia sviluppatu significativamente. Este hà sappiutu per calculà chì tali azzioni porta à a furmazione di l'affettu di e donne per a so marca, l'admirazione sincere per i prudutti è, per consieme - i femmi cunsigliaranu questi amiche à cosmetti, attendu tutti i clienti novi à a cumpagnia. Avà, cù a mane facilita di Este, a distribuzione di i lagoni libri hè diventatu cumu cumune per quasi tutte e cumpagnie di perfumeria è costera.

Ma anu mancu i magnifichi cummercializazioni, u triunfu principali di sta risoluta donna sempre stà una alta qualità di i so cremoli. Per persuade u pruprietariu di u dipartimentu magazzinu prestigiu di Saks, situatu nantu à a Quinta Avenida, per piglià a distribuzione di i so prudutti, Esther ... hà riesmatu à migliurà a cutioni di a so figliola. Cù i so omi chì vedenu l'efficacezza di a propositu Cremiti, u patrone accunsenu.

I ingaghjamenti di a cumpagnia cuntinuavanu à cultivà. Este hà spesitu tutti i so soldi in u sviluppu di u so mistieru - hà invitatu cun specialista espertu per cooperate, opare investigate laboratorii, butteghe è hà acquistatu marche di recenti competitors.

Este hà sceltu per a so cumpagnia u cuncettu di "Fast and Effective", chì crede chì una donna ùn hà micca necessariu a passà assai di tempu per a cura di l'ella. Questa slogan s'isciu cun sustegnu sustegnu di i clienti, stà assai effikaenti.

E li leggìti sò stati di legends. Quellu chì ùn si senti micca di u so attu eccèntricu quandu Este spizzò una bolla di i so spiriti novi, publicamente chjama u so nome!

Un altru mudellu innovatore di Este fù a idea di teni lipsticks in cuntenenti metallichi cale. Sta innovazione hè stata à u gustu di e maestri seculari discernenti.

Este cunzuddinà in u so propiu imaginale, passendu assai soldi nantu à questu. Finu à l'anni avanzati, hà vistutu vivamente, facennu un scelte in favore di culori brillanti è un cutru inghjustu. Inoltre, sta principessa attiva tramutava constantemente da l'America à l'Europa, setticendu l'affari di a cumpagnia.

Nta l'anni 50, Estee Lauder hà pigliatu u terzu postu in u mercatu di u SU, detta da i soli margii cum'è Elizabeth Arden è Helena Rubinstein. Este hà fattu tuttu ciò chì era pussibule per assicurà chì a so marca hè stata assuciata à i clienti cun lussu, eleganza è sofisticazione. Allora una sucità a famiglia principia à turnà in un imperu riali. U grande imperu d'Este Lauder.

Hà a gestione di prumove a so bè, ancu à u mercatu di a Unió Soviètica: in l'anni 80 i so prudutti annuncia nantu à i mercati di Leningrad, Kiev è Mosca.

Tali successu di a so attività Este hà spiegatu a so propria fiertà unshakable in i beni pruduttu.

Da i casu, Esther alluntanò dopu a morte di u so maritu, quì à una vichjàia. U so primu figliolu Leonard hè statu elettu CEO di a cumpagnia. In seguitu, u casu passò à u niputi di u fundatori - William Lauder. Dighjà hà parlatu di i so piani di a pulitica di a cumpagnia nantu à u mercatu: hè decisu di piglià un pianu per i più ghjovani. Inoltre, William hà da abbandunà a pulitica di "absorzione" di petite fugliali è, affinchendu in u passatu l'strategia principale di l'avutra, per entra in u mercatu di massa cusmetica. Bonu, u tempu ti dimustrarà chì vene da questu impetu.