Biografia di Sergei Yesenin

A biografia di Yesenin ùn era mai cambiatu. Cum'è u pueta stessu. Qualchissia dice chì a biografia di Sergei hè a storia di una alcoòlica è una furfarina chì hà finitu u suicidiu. Qualchissia cunzigna di Sergei Yesenin vittima di u putere sovièticu. Ma, sicondu pò esse, a biografia di Sergei Yesenin hè interessanti.

Allora, parlemu di a biografia di Sergei Yesenin. A so biografia cumminò in u paesi di Konstantinovo, chì era in a pruvincia Ryazan. In a famiglia di Esenin, un zitellu era apparsu, chì era chjamatu Seryozha. Questu successu u 21 di sittemmiru 1885. In u 1904, Sergei fù mandatu per studià à l'scola Zemstvo. Doppu a so graduazione, Sergei fu mandatu per studià à a scola di a ghjesgia è di i maestri. Ancu sì a famiglia di Yesenin era campagnola, i genitori volenu chì u zitellu sia una persona educata è alcanza a qualcosa di a vita.

Hè per quessa ùn ùn resistanu micca quandu u zitellu hà dicisu di andà à Mosca à l'età di 17 anni. Young Seryozha funu à a capitale, induve a so biografia hà cambiatu. È hè difficiule per dì ciò chì era megliu: per vende una vita stuposa, scrivenu pochi brillanti è andate fermu o vanu à i ghjorni più antichi a persona più simpla. In ogni casu, nimu ùn pò cambià, perchè ùn ùn hà bisognu di parlà micca di qualcosa chì ùn avarà mai successu.

In u 1912, Sergei Yesenin trasfirìu a Mosca è cuminciò à travaglià in la libreria. Allora ellu hà travagliatu à l'impronta d'identità di l'ID Sytin è hà cuminciatu à guadagnà u migliu solidu per esse d'alcune di vivu in Moscou. In fattu, u zitellu veni à a capitale per micca solu per fà u dirittu. Hà avutu un scopu è in u 1913 Esenin a realizò. U futuru poeta intrinu in l'Università di u People's Moscow City chjamatu Shanyavsky in a Facultà di Storia è di Filusufìa. Duranti i so studii à l'università, Sergei hà ancu travagliatu in l'impronta. Stu travagliu era micca solu prufettu. Ci era questu chì Sergei hà capaci à acquistà cun i poeti chì erani parti di u Circular Letterariu è Music Cirujano Surikov. Naturalment, tali cunniscini sò micca simpliciamente necessari per un ghjovanu poeta è era assai felice chì pò cumunicà cù e persone talentu.

Ma Lièvinu stessu era luntanu da mediocrittu. In u 1914, righjunsi u puntu in quandu i so littri sò publicati prima. A publicazione hè stata fatta in a rivista di i zitelli Mirou.

L'annu dopu Esenin andò in Petrograd. Ci era quellu chì puderia truvà cun poeti grandi di u tempu com'è Gorodetsky, Blok. Young Yesenin li leggiu oghji i so opere è i cororii ellu u so talentu. Inoltre, à u stessu tempu, Yesenin hè prestu à associà cù "novi poeti campagnoli". Un'annumu passau è Yesenin hà digià pudendu issuà a so prima coleta. Hè chjamatu Radunitsa. Hè sta cola chì diventò u principiu di a popularità è a fama di u poeta. A questu tempu Yesenin anu fattu ancu in Tsarskoe Selo in fronte di l'Imperatrici è di e so figliole. Ùn sapia micca chì in un annu ùn anu micca nè l'Empressu nè i so fieri. E hà bisognu à aghjurnà à u novu putere, chì hà avutu solu so avutu, ma chì ùn pò accettà à a fine.

In u 1918-1920, Yesenin era in u cerculu di Imagene. In fattu, in quellu tempu, ùn hà sappiutu micca cumu chì tuttu sughjia seriu è continuò à vive a vita chì preferia ancu prima di l'arrivata di u putere sovièticu. Yesenin era un ghjovanu chì era vint'anni. Di sicuru, ellu ùn vulia pinsà à ciò chì dicerà è scrive correctly. Ma ellu era sempre piacevule à pensà di una bona edima è di i bè ghjovani dames. Yesenin caderu in amuri cù assai fimmini. Era assai piacevule, intelligente è interessante. Inoltre, sapia perfectamente a leghje a poesia è, in questu tempu, ùn era micca turmentatu da ogni tragedia di vita. Per quessa, e donne anu adamatu di Esenin è li ghjuranu in eterni sentimenti. Uni di elli eranu purtati à a fine di a so vita, cum'è a Galia Benislavskaya, chì hà amatu Yesenin tutta a so vita fede è fiducia, ma ùn era micca stata d'una sensazione recíproca.

In u 1921, Yesenin si n'andò in un viaghju à l'Asia Centrale, era in l'Urali è in Orenburg. Allora andò in Tashkent à u so amicu, Shiryaevets. Allora ellu hà parlatu à l'audienza local à a notte littérale, è ancu eseguite u folkloru lucale è caminava versu a parte antica di Tashkent.

In u vaghjimu di u 1921 Esenin hà scontru Isadora Duncan, chì divintò u so amori è a so maldi. Si maritonu veramente - sei mesi dopu si truvaru. Allura Yesenin hàvitatu da un annu è à mezu in l'America, ma questu u paese ùn suitu micca à tutti. Volia turnari a Russia. Duncan ùn capì micca cusì è pocu dopu à u ritornu di u poeta à a so patria, el è l'aysedor divunzia.

A questu tempu Yesenin era già una persona indiferente in u so paese. U fattu hè chì ellu hà crittu annunziatu è fugliale cunfurativu annunziate nantu à l'agenzia di a ghjustizia. Chì hè solu una di e so ultimi opiri - "Paese di i Scicchetti". In questu, u poeta palesa tuttu ciò ch'ellu pensa, è perchè ellu attrae l'intiressi di l'organi particulari, capu da Trotsky. Dopu chì l'Yesenin si cuminciò à bevede più è più freti. Fu accusatu di atti immurali, è ùn pudia micca esse da a depressione, perchè Ghjesù hà capitu chì era sempre stanu guardatu. Sergei era l'omu chì hè crisciutu libera è ùn hà micca capitu, per ellu chì, in fattu, hè messu in una casgeria, cuntrullata continuamente è torturata. Per ellu era insuportabile. Per esse di questu cun l'auturizate, Sergei ancu maritò a bedevja di Tolstoi, ma questu di u matrimoniu era micca successu. A fine di u 1925, Yesenin hè stata colata in una clinica neurològica. Ma ùn si ne stava mancu un bellu pezzu, perchè si sintia è hà caputu chì era stata guardatu. Sergei trasfirìu a Leningrad, e prestu u paese fù cummossu da u pensamentu terribili di u suicidiu di un giovane poeta. Ùn sò micca ssebbe ciò chì hè veru u passatu di a notte di u 28 di dicembre di u 1925. À a fine di l'anni vuci anni, una cumminzioni era assemblea, chì pricisamente pricisava chì Yesenin s'hè ammazzatu. Ma perchè, po esse, assai di i so azzioni, parolle è e lettere ani sustiniennu chì u pueta ùn vulia micca moriri quantu l'altru puderia. Ma, in ogni casu, quella notte Esenina fù andatu, è nantu à a tavula era una scheda cun un poema scrittu in u sangue.