Bozhenoy Rynsky serà perseguitu da l'Uffiziu Prosecutura Generale

A tragedia chì hè devenu in u celu di Sochi hà scunvatu tutti i citadini russi. A morte di u gruppu chjamatu chjamatu Alexandrov, Elizaveta Glinka, i ghjurnalisti di i canali televisivi righjunsi diventenu un veru shock, da a quale hè sempre difficult to depart.

In i redes sucietà immediatamenti dopu a notizia di u coltu di l'avione Tu-154 pareva cintinara di millaie di cumuzioni cù pentenevuli. Paria chì a morti tràgiu brutta di i prossimi innocenti pò causà pietà è simpatia. Ci hè chì quarchi l'ultime ricerca hè stata piacevule ...

A scandalous journalist and blogger Bozena Rynska left un commentu in a so pàgina di Facebook chì scuzzulò l'Internet tutale. Rynska crede chì invece di cumanda Alexandrova hè megliu se u pianu di u NTV hè persa. In ogni modu, u blogger aghjunghje à Diu "per u bonu" in a forma di trè ghjurnalisti da sta sucità TV.

I utenti di l'Internet sò scunvuriti da u cininimu di una lione secular. In u situ web di Change.org, una petizioni hè riunificata in quale a persone hè dumandatu à privà à Rynsk di a citadinanza è di scaccià da u paese.

Cù i stessi appughjate, l'aste fine cummerciale Maxim Fadeev, Nikolai Baskov, Keti Topuria, Lolita è altri famosi altri ancu in Instagrams.

L'Uffiziu Prosecutura Generale di a Federazione Russa dà una valutazioni legali di u scandalu postu di Bozena Rynska

Avà hà fattu cunnisciutu chì l'Uffiziu di a Prosecutura Generale di Russia era occupatu in casu di Bozhena Rynsky. Sicondu u rapprisintanti ufficiale di l'urganizazione, dopu avè ricivutu i documenti pertinenti, l'infurzata di l'infurzata di l'infurzazioni ghjuridichi darà una valutazione legale di a scandalosa manifestazione di u ghjurnalista. Avete chì a causa di queste oghjie bloggers à i travagliati di NTV era u cunflittu di u 2013. Allora Bozhena battau unu di l'impieghi di a cumpagnia è spalle è camera. Per questi azzioni, u scandalu chì hè guidatu hè statu purtatu à l'annu di u travagliu correccionale.

Ùn si pò dì chì u maritu di Bozhena Rynska, Igor Malashenko, hè u fundatore è l'ex CEO di NTV. Avà Bozena Rynska cuntinua à sferisce i posti pruvucatori cinuchi nantu à u so muru in Facebook, predice a morte imminenti di tutti l'altri impieghati di i cumpagnie TV:
Eppo, è un avisu karmicu per tutti li televot. Tuttu l'intempenu, u rentovsham, tutti quelli chì stàvanu attentativi in ​​l'appartamentu per i dissidenti, a raid à l'abitazioni è l'entrata di dissidenti, chì vènenu i persone, nauvshivaya a bundanza: u vostru prugettu abbastanza troppu in un locu vicinu à e coppiu. Ricurdativi - A tozzu chì stabilisce per voi. Annushka spulò l'oliu, è era nantu à u to lado chì a nut spun.

À u stessu tempu, Rynska ughjoghju chiuì u so contu in Instagram. Ntô passatu ghjornu, l'utilizatori di a rete soziale partitu centu cintunarii di rigali cumandamenti nantu à a pagina di u giurnalista.