I rumuri di a morti di Elisabetta II scunvaru l'cumunità

Questa matina nantu à Internet avà era infurmazione nantu à a morte di Queen Elizabeth II d'Inghilterra. Questu hè stata rapportata da una quantità di publicazioni, riferenu à a pàgina web ufficiale di a so maestà. L'appillazioni hà dettu chì a riggina murìu in un sognu à a so residenza in Sandringham Palace à l'età di 91.

Dopu qualchì tempu, sta informazione hè stata eliminata. E ora a comunità internet di l'Internet di u mondu sanu nantu à a quistione - chì succideva veramente a Regina di Gran Bretaña? Forsi li membri di a famigghia reali di dicisioni d'ocultarimenti temporaneamente a morte di a reina di u publicu? Or era u situ ufficiali di a famiglia monarcha pirate è pirate?

In ogni casu, a refutazione ufficiali di l'infurmazioni annantu à a morte d'Elizabeth ùn seguitanu micca, è ancu cumandate cumandamenti ufficiale nantu à l'ultime nutizie chjamatu da u situ d'Elisabetta II.

Miti è Realità di u Palazzu di Buckingham

A fine di l'annu, una serie di media britannica spessu citatini a salute di a Regina. Per via di un friddu, missa u serviziu di Natale in u 25 di dicembre. Per a stessa raggiuni, u so maestà era ausente di u serviziu tradiziunale di u novu. Per a prima volta dopu a malatia, Elisabetta II divintò in u publicu u 8 di ghjennaghju, accumpagnata da u Prìncipi Filippu, u Prìncipe William è a so sposa Kate Middleton, è a so surella di Kate Pippa cù u fiancu James Matthews. Inseme ghjeroncenu à u serviziu di a matina in a chiesa di San Magdalene.

L'apicultori di a reina avia statu dettu à i ghjurnalisti da e teste di vista chì participàvanu in a ceremonia: L'avemu vistu assai vicinu. Aghjuntò a veniri à a chjesa, l'ultimi trè simane. Era assai piacevule per vede, per suprattuttu, cum'è u Prìncipi Filippu.

Ultimamente, cosa strana averebbe in u palazzu reale.

Uni pochi ghjorni in a stampa ùn ci era infurmazione chì a Reina d'Inghilterra era guasi sparta da u guardiastru di u Palazzu di Buckingham. Dopu a notte hà avutu una figura in un capeddu scuru. A reina hà dettu: "Quale hè quì?"
"A maladie, u to maestà, aghju intreppu scattu", u guardiànu hà dettu, scantatu.
"È tuttu. A prumma vota dicu in avanzu, è ùn avete micca scattate à mè ", arrispunniu Elisabetta II.