Calamari nant'à u coperchio: u modu più faciule per revitalizà u situ

Cunnisciamu cungliate. Sugerimenti simuli per a ripruducazione di fiori senza libertà.
I calchissimi sò forsi i fiori più cumuni in e nostre latitudini. Cù u so cultivamentu pò ancu guvernà cun un jardinero principiante. In u populu sò megliu cunnisciuti, cum'è Chernobryvtsy. A più parte credi chì a so patria hè a Russia o l'Ucraina, ma in fattu a fiorita hè ghjuntu in noi da l'America di u Nord. Avà hè difficiuli di vede u beddu fugliale, chì ùn deveria micca sti culori senza pruspettiva è brillanti.

Plantamentu, crescente è cura di i calendoli

Sò cusì senza pretensiuni à a terra è cura chì sò cultivati ​​finu à i camini o in e scuri oscuretti. Ma, cunvinsi, per u parcorsu per piacevi cù fiorente è fucalizata, vi cunducerete parechji reguli basi.

  1. In a terra aperta, a pusteru deve esse propiu in piani pocu è pocu densamente. Serà abbastanza à una distanza di un centru centru à mezu à e mette in futur. Dopu chì i primi fogliosu pare, i trasplante pò esse trasplante. Sceglite un locu permanente, pudete ancu in un locu fridescu, ma hè megliu se i pianti t'hanu abbastanza soli.
  2. A distanza annantu di e piante da frutto annantu averebbe ancu esse abbastanza grande è a prufundità di u burcu - 2 centimetri o più.
  3. Seeds si pò cumprà in a tenda, ma doppu a prima pianta, pudete sculune u puderebbe tandu, quandu i calendula peresvetut.
  4. A regula di u primu postu hè abbastanza apprupta. Infatti, quellu chì prima praticheghja in tippi spiciali, anchi in prima primavera, quellu chì avà hà avutu i pianti. In May, pudete ancu caccià e piantini in l'aria aperta. Cusì, i pianti sò adattati in i cundizioni naturali in quali anu bisognu di cultivà in u futuru.

  5. I pianti vegetali sò megliu in terra sana, ma hè megliu ùn fertilizà a tarra di u friddu frescu.
  6. Pudete diventà ancu a zona più oscura cù e croquettes, ma ùn vinaranu micca una fucsia. Sicuru, siddu ùn ci hè nisun altru viaghju di spiegà u spaziu vacanti, sti fiori saranu una salvezza vera. In ogni modu, à selezione u tarritoriu, hè megliu di sceglie l'area chjarificata bè cù a umidità moderata.
  7. Una regola intensa duverà à a decadenza di a pianta. Ma in un veru seculu, hè megliu per piace i vostri fiori cù l'umidità supplementu. L'acqua megliu in a sera.
  8. Fertilizanti ùn ponu micca fatti, ma se vulete ottene u megliu risultatu, pudete fertilizà cun fertilizazioni cumplessi trè volte durante u crescita di a pianta. U primu momentu - quandu i piantini sò cresciti à deci centimètres, u sicondu - quandu si cumincianu à fasciate i capulavori, è l'ultima volta - à u principiu di u fiore.
  9. Assicuratevi per dissiccate a terra in u locu induve i caldeci. Prima, aiutarià i pianti à respira. E sicondu, guarantarà i pianti da e male.

Malachite è pesti di marmelle

Surely, tutti i ghjuridichi sapemu chì i fiori di calanchi, cum'è i so vucali è i radichi, anu un aranciu assai cusitu è ​​forte. Questu ci dessi una prutezzione naturale per e malatie, di quale l'altri fiori di u giardinu spessu suffientu. I ghjardiniati sò cunvinificati per decorate u perimetru di u giardinu cù sti fiori. Allora protegite u restu di e piante da fusariosis è di i malati fungichi.

Ma sò ancu sottumessu à a influenza negativa di certi peste. Se i calanchi crescenu in un locu chì hè troppu asciuttu, un arice di spiderete pudete appare. Sè troppu bagnata - rot. Sì avete nutizie nantu à elli, avete bisognu à l'acqua è di spressione cù preparalli spiciali. Si si pudereunu o soffrenu di u fungi, debite bisognu di l'area. Purtendu a putenza grisa, chì impone grande spazii, sguassà immediatamente a splutazioni infettita. Ma in nisun casu ùn ùn intarrà i pianti in u pitbullu di compostu, perchè prestu ci saranu petite midge è altri insetti bias.