I sintomi è nutritura boni cù pioneonefritis

Oghje hè una, assai terribili, malatia, chì in i stages finali pò privà una persona di vita. Hè chjamatu peleonefritis. Sta maladie prubbre a maiò spessu a timpeste di e donne, ma i rapprisintanti di u sessu più forti cù questu peste rarely encounter. True, omi di "età" chì sò di l'adenoma di a glàndula prostata sò assai propensi à peleonefritis è à l'altri malatii di u sistema urinariu. Inoltre, a peleonefritis pò esse attivatu da diabetes mellitus. Avaraghju bisognu di una dieta speciale per a peleonefritis? Sì. Circundendu questu quì è parlendu in l'articulu "I sintomi è nutrition adattu cù a peleonefritis".

I sintimi di peleonefritis.

A pioeleprofisia hè una malatia di riignia chì i tessuti di ridi sò affettati di inflammazioni. Comu regula, l'infezzione hè cuncentrazione in u tessulu intersticial di u ribellu è u so sistema di cunflittu è pelvis. Per fà megliu capiscenu a natura di a malatia, valuta à cunvalia l'apparecchiu di u riignolu.

U tessulu interstiziu hè u tessulu cunghjuntu da quale «a carcassa» di u riignu hè cumpostu. U listessu tissutu hè una parte di u sistema di a catena è a pelvis - u locu induve l'urina entra davveru per ghjunghje à u ureter. Sì l'inflamazioni affecani u tessulu intersticial, u pienu sanu di u riti.

A malatia hè spessu causata per una E. coli, staphylococcus o una microflora mixta. Microrganismi entri in u riney da altre focu di infezzjoni. U prucessu inflammatorju hè sustinutu da fatturi di fora lucali è a presenza di muduli anatomichi in u sistema genitourinariu.

Tradizionalmente, a pielonefritis hè divisa in aguda è chronice. A peleonefritisa aguda hè carattarizata da un corpu rapidu. A temperatura di u paciistu sgradeghja, a cundizione generale hè ingrossu, cusì hè necessariu ospitalia. Se ùn fate micca trattamentu puntuale, a pielonefritisa aguda si face chronicu. Ancu s'ellu ci sò casi chì a peleonefritis crunale hè una malatie indipindentale. In quelli casi, a prisenza di a malatia ùn pò mancu esse di cunvirtà, chì hè un periculu particular durante a gravidanza. Se a pioneonefritis hè spessu exacerbata, a funzione di u riney prumove.

U trattamentu di e malatie di rimanni hè cumplicatu. Questa aiuta micca solu per curà a malatia, ma reduci u risicu di u reoccurrence. U situ privilettu in u trattamentu di a peleonefritis, cù i medicazione, hè una terapia di dieta. A scelta di a dieta dependa di a manifestazioni di a malatia, l'istat funziunale di i riti, u stadiu di a malatia è a cundizione generale di u paci.

Nutrition with pyelonephritis.

In u primu stadiu, in i primi dui ghjorni, u paci hè selezziunatu di zuccheru è di frutti. Hè permessu di vìviri di più liquidu. U so cunsumu pò riceve à 2 litri per ghjornu. U paci chì pò esse bè cù parechji calze, zucche, compoti è un dulce dulce dulce. Hè ricumandatu u cunsumu di frutti è di ligumi freschi, in particulari quelli chì anu un effetti diureticu.

Quandu a cundizione di u pacicte si parmetteghja, per un pocu tempu, hè postu nantu à una dieta di u lettinu, chì deve inclusi frutti freschi, ligumi, zucchetti è compoti. U sal cù a dieta hè limitata à 2-3 grammi per ghjornu.

Quandu u pacifianu passa nantu à l'mudificazione, a dieta principia à intruduce carne e pesce, casgiu cottage. À u listessu tempu, u cunsumu di caldi forte, piccante, pisci è pezzu fritto hè strettamenti pruibitu. Puderanu pruvucari una nova aggravation. Per impidiscia novi exacerbazioni per un annu, a dieta escludisci aguda, salata è affumicata.

A peleonefritis crònica precisa un nutrizzu dieta. Questu significa chì a dieta ùn devi esclusioni di i prudutti chì abbinenu l'estratti. A cura particulare hè aduprata à i prudutti di coccia, cum'è e pazienti cù paleonefritis crònica pò cunsumà l'alimentu solu in cocciutu è stufatu.

Duranti l'exacerbazioni di a peleonefritis crònica, i pazienti sò prescribed the same therapeutic diet as those with pyelonephritis aguda. Se u benessivu di u pacificu hà perfeccionatu, è a inflamazioni ùn hè micca passatu, l'alimentariu hè sceltu cù a preziosa ratio di i nutrienti principali.

A nutrttura propii per i malati cù paleonefritis crònica hè replete cù parechji prudutti, ma i prudutti di u lattice. A Lattia hà un effettu benefizièvule in u corpu di u paci, è hà un effettu diureticu veloce. A prisenza di u grassu particulari permette u latte per esse ingressu rapidamente.

Unu di i prudutti indispinèvule per questi pazienti sò tutti i prudutti d'agrumi. Ci hè un'urganu diureticu è aiutanu à nurmalizà a microflora intestinali, chì pesa d'ingassu antibioticu prolongatu. Inoltre, ùn si scurdanu di u furmagliu cottage, chì cuntene aminòcidi essenzale è hè bè assorbitatu. Pudete aduprà crema agria è furmagliu grassu.

I Pacifanti cù a peleonefritisa pò mangà oghji pezzi, bagnu grassu, pollulu è cuniglia. Per riduce a quantità di sustanzi purificatori in carne, deve esse chinu d'acqua frigida durante a coccia. In questu, si deve esse tagliatu in pezzi petite. U pezzu pò esse usatu in una forma furata è sceglie i varietà di grassu. I cimi sò stata sclusa sclusa, è i primi platti sò disposti da i vegetali è i cereali.

Durante a coccia, l'uceanu di vegetale o di mantra hè permissibile, ma i grasi di l'animali sò micca stati sclusivi. U numaru di prudotti calecibile include ciorelli, ligumi, frutti, pasta. A quantità di sal consummatu ùn deve esse micca 6 g per ghjornu.

A nutrition médica curretta hè a chjave per u trattamentu riprova è a megghiu prevenzioni di e novi exacerbazioni di a peleonefritis.