Cani in razza cani Germanu

I cani di a razza dane grande anu parechji tipi diffirenti. U danane hè micca solu un ghjacaru. Ogni rapprisintanti di a razza dane Granni tenenu i so propri caratteristiche distintività. Questa hè esattamente questu esse discuttu in l'articulu: "Cuglii di a razza di u Great Dane".

Allura, chì tipu di cane hè?

U cane di sta razza, probabbilmente di questu, hè apparevule in l'antichità. Per esempiu, hè cunnisciutu chì u Catturine Danu era nantu à muniti grechi, in u quali era statu quintuimu seculu annu aC. Cusì, pudemu assicurà chì i sti cani eranu in tempi antichi. A strada, pudete sente chì i cani di sta razza sò chjamati ghjuns di Apollu. Inoltre, ci hè più informazione precisione nantu à u mumentu chì u primu ghjacaru apparse. Ntô 407 dC, a parte di a Galia di Gaule, è ancu parte di l'Spagna è l'Italia, fù captu da una nazione asiatica - l'Alans. E so truppe avianu accumpagnate da i grandi cani bellini. Quessi i cani pudianu scunfighja suche animali granni e podordu chì chjappa è l'ore. I Tedesco cunsciude chì un ghjocu era un gran helper, è hà cuminciatu à cultivà. U Danu Granni hè una razza derivata da travagliu animali salvati di l'Asia cun u Greyhound Irlandese. Quessi i ghjacari sò boni boni, beddi è muvestanti. A strada, se parlemu di u nome inglesi di stu cane, hè dinò chjamatu danese danese, ma ùn hà micca nunda di fà cù dinamarca.

Se parlebbe nantu à l'apparenza di stu ghjacuniu, vale nutà chì hè veramente grande. Per esempiu, l'altu minimu per un maschile hè settanta setti centimetri, è per una femina - settanta u dui centimetri. Li Danesi anu un capu strettu è allungatu, una larga back of the nose è una transizione pronunciada trà u testa è a bocca. Ci hè da nutà chì u ghjovanu hà tutte e liggeri rigulari, un colpu longu è musculatu, è maclii musculus. Quessi i ghjacari sò cù pezzi rossu cù arghjuli curtite è scuru. A cuda di u cane ùn difiere nulla, hè di u grandu mediu è di a lunghezza. Parechje nota chì l'ochji di i cani di sta razza sò assai intelligenti è intelligente. Ci sò un culore scuru, è in forma sò inturnu. L'arechje di u ghjacaru deve aghjustatu. Sò forti è sempre in pustamenti diretti. In tutti i Grandi Danesi alimani, a tappa di la lana hè chjucu, i capelli brillanti chì si sò fitte together, perchè a lana pari ferma è densu. A strada, vale nutà chì i culori diffirenti di i capelli è l'ochji indicanenu chì i ghjovani appartene à varietà sfarenti. Per esempiu, i mastini bianchi anu un luminu più chjusu di lana è di l'occhi.

U Danane hè un bonu amicu è cumpagnu di u so maestru. Un tali cane ùn mai detalla agressione cum'è questa. Serà affissante, pacienza è boni-natura, finu à chì e circusazioni necessanu caratteru. Infatti, i mastiffi tudischi sò cumbattenti cumbattenti. Questu ùn hè micca surprisante, perchì parechji seculi erani usati cum'è perru di caccia, di caccia è di guardia. Inoltre, ci sò parechji tempi chì questi ghjacassi sò stati accuppiedu à u purtellu. Dunque, pudemu cuncludi chì i sti cani "tutti nantu à l'spalla". Di sicuru, in u mondu mudernu u ghjinu ùn hè più ubbligatu di rializà tutte e funzioni chì anu attribuitu à quellu primu. Avà, sti cani sò una maravigliosa scelta per ogni casa. Solu, a rigioni di i ghjacchi cuncelli decoratori, u cane ùn pò micca solu l'orgogliu di u so maestru, ma ancu a so prutezzione. Quessi cani sò assai flexibule è ùn mai avè attaccà una persona per nisuna ragione.

In più di l'allevu nìuru allemand, chì hè a razza più famosa, hè ancu un cane tiger è pilone di tigre Germani. Tutte queste varietà sò inghjustificate u stessu urighjini, ma si vidi un pocu diffirenti. Per esempiu, un can rosso difesa in u so culore. U culore di a lana di sta razza varieghja da a luce à u scuru, d'oru. Inoltre, u caprettu di u cane pò esse decoratu cù una mascara negra, chì sguardi sottocussia a so aprecia nobili. Per quelli chì vogliu avè un cane mobile è raffinatu, i più prudutti di i cani giaddi. Li rapprisintanti negra di sta razza sò carattarizati da un temperatu è u temperamentu più calmamenti. Questi danes, in i vechji tempu, eranu i caccia di caccia per i tarchi. Inoltre, elli, sicuru, sempre difendenu i so maestri è eranu stà squadire di survizzante. Sè decide chì avete un cane, sempre ricordu chì hà bisognu di passà assai è camminate in terra aperta. Solu solu se permettenu u ghjinuu à esse tempi caldu, duverebbe una forma fiore eccezziunale è ùn vene micca vede parechje malatiechi associati cù u sistema musculoskeletore. Cù cura di stu ghjacaru, deve sempre pentenzà cun un pezzu rìffidu. Inoltre, mai permettenu un locu per dorme per esse in un scogghiu, in un friddu o di l'acqua.

I cani di tigre sò diffirenti in i so storti negra in u corpu. Stu cane hè un culore di lume di oru à u bughjone di u doru. Tali cani ùn anu micca pussibuli cù i pani bianchi è l'ochji brillanti. Questu significa chì ùn sò micca purebred. U più scuru serà u culore básicu di u culore di u cane, i più brillanti i bandi nantu à questu sarà. Tiger Dogs gustate di corru è divete assai cum'è i so cucini rossi. Ùn mai aventanu aggressioni à i straneri, cusì cun un cane per puderebbe salvà in modu stante di a strada senza teme chì ella si sorda cù quarchi. Tali cani sò assai sensittivi à i zitelli. Se a casa hè un zitellu, pudete assicurà un cucciolo di salvezza di u Great Dane. Assicuratevi chì i zitelli anu bisognu di truvà una lingua cumuni è fà l'amici. Un tali cane sarà per u vostru figliolu un veru amicu è protettore. Ma, ùn vi scurdate micca chì i ghjacari ùn anu bisognu di furmazione è furmazione speciali. Dopu tuttu u ghjornu, u cane, secondu bona, ma chì ùn eseguite micca eseguite u gruppu, da causa di a so dimensione, pò scantarià una persona o ancu culpisce. Se u cane sò furmatu beni, ella serà capaci di spiegà veru trucelli è ùn fate micca minàvamu nisun accidente.