Perchè e persone anu animali?

Avete bisognu perchè ghjente parechje animali? Dopu tuttu, attentu à una petite hè una occupazione impurtante assai. E certi voti assai "soldi". Quandu avemu principiatu una petite, avemu qualchì volta ùn hà micca adivinate cusì indispittìvi per esse di guardà oghje nantu à questu animali.

A maiò parte di e persone accuminzanu l'animali di a solitude o malincipizii di i so amori. Sò cusì vulete intende, l'amore, u calore è l'affettu, è a maiò parte di spessu si ponu sti sentenzi solu da una mascota. Hè bellu aghjustà da u travagliu è si ncontranu a "cara giovane" di u vostru cane favorit o gattu in u minimu. Questu hè un cat, cani indiferente è tutti l'altri animali "nantu à a stessa face". Per u patrone di l'animali, a so petite hà una face specie, chì ellu stessu di una mila. A persone cumincianu i ghjovani di carica, motivendu cù l'amori per i misgi o i cani, pappagalli o tortuglia, pisci o novamenti. In fatti, a maiò spessu alla cosa in a furmazione di personalità. Spessu spessu chì una persona ùn hà micca bisognu à qualcunu o manca a cura di ellu stessu.

Dopu avè passatu numerosi soc. E i votosi avemu rispunni diffirenti, è parechji di elli sò: perchè l'animali sò cum'è babies; perchè vogliu piglià a cura di quarcunu; Vogliu avè un amicu sinceru à cume. È questu ùn hè micca tutti i risposte à a question "perchè a persone cumincianu una petite".

Avete mai pensatu nantu à u fattu chì ùn hè micca sceltu un animali, ma l'animali eletta u so propiu? Avete avutu mai avere casos chì un ghjacaru o un cat seguità per via di a strada? Mi ricordu quandu quandu quandu quandu camianu cù a figliola o da un istitutu, u ghjornu sò sempre seguitore. Ùn pudia piglià à a so vita à mè, in questa data in a me famiglia, ci era un gattu è un pappagaddu. U ghjornu mantene à mè per un annu. Ancu i so iniziali, cum'è chì u cane ùn hè micca solu per passà a ghjente da una distanza, pruvò per guardà. E aghju aspittatu à ognunu in a strada di casa, se iiu à i buttreghi. Dunque, ùn aghju micca alimentatu di una guardia. E cun mè, sti cosi hanu succidutu quì più d'una volta da ziteddu. Pensu chì ùn sò solu. L'animali, cum'è l'angeli guardianu, pruteghjenni di qualcosa di bruttu. Dopu tuttu, sò puri è innocenti. Ùn sò micca cunnosce per betray, ma sapianu per pardunà a tradenza, a nostra tradenza. Ùn sò micca quelli chì ci fate micca, a ghjucà, quandu avemu crede chì ùn ci micca bisognu. Prima guverna a "cucciola" di un cucciolo, un gattu, un chick, è da quandu hè un adultu, pudemu tombemu à a misericòrdia di u destinu, dicendu chì l'avemu liberatu à a voluntarìa, o spiegà in spiegà u fattu di a traccia.

L'animali sò spessu selezziunate u so propiu maestru per guardà i pratiche è più kinder. Pensate di i rutti di i dragoni. Ci dici chì u dragone eletta u so propiu maestru. Allora, i cani, i misgi è tutti l'altri animali anch'elli sceglie quelli chì sò capaci di fà kinder e più forti. E se ti justificà e so spranza, sta pregunta resta abbia finu à a fini di a vita di questu stessu putenzi.

Avemu adulti, crede chì avemu u dirittu di disposti a vita di l'animali, senza pensà chì questa frotta salve e nostre vive più di una volta. I figlioli sò più nicer than noi, sò più cunsacrati à i so amici animali di quale sò. Semu più guvernieddi guidati da u pragmaticu è finanziariu di u mumentu, è simpatranu i zitelli è sò pronte per aiutà a so petite, quellu chì hè.

I paisani spessu cumincianu una petite per u so ziteddu, perchè u zitellu ampara à amà u mondu chì u circondu. Ma u zitellu ùn hà micca bisognu di amparà cusì, u zitellu hè insignatu di sta prima nà. Hè bisogna aiutu per aiutà à scurdà di sta verità.

Quandu caminassi in u parcu, truverete spessu cun i cani. E si vi vede pocu, po chì, com'è regula, u cane è u so propiu sò assai simili à l'altri. E, probabbilmente, ùn hè micca un accident. Sta regula ùn hè micca solu per i cani, ma ancu per altri animali.

I siculoghi chì dicenu chì a maiò parte di e persone chì cumincianu questu o quellu animali, solu pruvate trova qualità di caratteru chì ùn puderanu micca truvà in elli. O vice versa - si ricunnoscinu in un esse particular.

È ancu hè pussibule di gastru un frontiunare nisun inexplicable entre similarità di l'omi è di e donne cù i cani è i misgi. E donne chjete elli stessi i ghjacari chì inconscientemente s'assumiglia à u caratteru di l'omu di i so sònnii, è inveci di u sessu di stu ghjacaru. L'omi in un canu si vidinu, cum'è inconsciente. Ma u zitellu circava un veru amicu è assistente in u cane. Se un figliolu prupone un ghjugliu, allura hè solitu, è ùn pagà assai cura. Ùn avete micca tortu per questu quì, perchè avemu virimu in una economia di u marcatu, è avemu capitu chì ùn sarete micca pienu di spiritu santu. U zitellu ùn sò micca sempre clarice, ma ellu (u zitellu) sapi sicuru ch'è u cane ùn abbandunarà micca in u mumentu giustu per ellu è sarà cun ellu, per ogni modu, è u prutege per l'ultima gota di sangue.

È cù i misgi, troppu tuttu hè più faciule ch'è no pensemu. Qualcosa voli l'esse cum'è una catata indipendente, grazia, finta, bella. È ùn hè micca surprisante chì e donne sò assai piacevule di sti biddizzi in fur. Omi an incognosivu identificanu un gattu cù una donna. Ma i zitelli amate i misgi, cum'è parechji scientisti dicenu, solu degamente chì questu animali fiscalli di a so mamma - affizionatu, licurosu, finta.

L'animali è innumulevuli, sceglite tutti i gustosi, ma ùn si scurdanu di voi chì avete bisognu à guardà. Ùn bisogna micca chì l'animali anu da bisognu di u vostru amore è sustegnu, chì sò sempre felici di dà micca senza traccia.

L'omu hè un essu chì, sia u regnu di l'opportunità è di l'abilità, hè impiratori di u putere, sì u stessu mondu o stanu o u mondu sanu. U putere à l'animali, u putere pieno, dà l'illusione di u putere, almenu quarchi cosa. Ma quale si sapi: a ghjente hà u puteru annantu o animali, o l'animali anu u putere nantu à noi!