Un modu fàciule per insignà à u vostru figliolu cume parlà bè

U nascita di un zitellu ùn hè micca solu una gran gioia per i ghjovani parenti è i ghjovani aviani. Questu hè ancu u principiu di una longa vita à a vita, perchè ùn hè micca bè à dà nascita un solu babbu sanu, hè ancu necessariu d'esercità a forza maxime (sia fìsica è mentale) per chì u zitellu sviluppa sano è intelligente.

Una di e cumpetenze chì un zitellu ùn principia da appendrà da i primi ghjorni di a so vita hè a capacità di parlà. E ancu s'ellu ùn hè più prima di dichjarà a so prima parola, ma a memoria di i zitelli hè prestu di riparà è di maestru sons, sillabuli, parole è di scrittura per pudè avè parlendu bè cuscentamenti annantu à l'età di unu. Ma à questu puntu, i genitori hanu da fà fà assai cù u so zitellu per insignà i sapè. Ci hè un modu faciule per insignà u vostru zitellu cumu parlà bè? Avemu a sapiri!

U primu chì una ghjovana mamma hà da fà per assicurà chì u discorsu di u zitellu hè tutta è bella in u futuru hè di parlà cun ellu in constantità è di manifestazione chjaramente tutti i sordi senza l'aghjurnà à u dicu "discorsu di i zitelli". Unu ùn deve esse tossu è scrivevi à u zitellu tuttu ciò chì passa per qualsiasi quantu parechji mesi è ghjorni chì u zitellu hè. Dopu tuttu, u principale per un zitellu hè di sente a voce di a mamma, percive è ricurdate. E doppu quattru misi, ellu stessu pruvà di ripetiri darreri - in u cumiso simplicitamenti sonu è silabuli, e chiaru semprici. Ma questu ùn vole micca chì tuttu u flussu di l'infurmazioni ricivuti da ellu ùn hè micca perciutu è micca ricurdatu da ellu.

Parechji ghjaldini parenti chì si parlanu cù i so zitelli à casa, cumincianu à fate assai dispusizione di fà questu in u publicu - duranti u passighje di ogni ghjornu, o à l'appuntamentu di mèdulu. I pensanu chì elli miri stupidu, parlendu à straneri cun un zitellu chjuchju. È assai vain - perchè stu modu hè liberatu da a cumunione di ogni ghjornu un tutale sanu di una infurmazione necessaria è interessante à u zitellu. È di cumentà à u zitellu u zitellu chì hè succorsu ùn hè micca necessariu solu in i mura di a so casa, induve nunda seriu è globalizatu spessu succorsu. Hè necessariu cumentu nantu à tuttu ciò chì passa in a strada - è a foglia caduta, è andà in scuntrà à una donna. Dopu tuttu, più u più di u zitellu riceviu infurmazione nantu à u grande mondu intornu à ellu, più chistu serà assicuratu in a so memoria, è u più raputu pruvà à "pause" in a forma di parlà.

L'insignamentu di u discorsu di u zitellu ùn avè mai esciverne di a cultura di u parolle, una pronuncia propria. Dopu tuttu, per un zitellu, a mamma hè un mudellu in tuttu. E si a mamma ùn si detti u so sonu è di e parolle bè (ùn importa micca di quale raghjolu - perchè ùn puderebbe, o simpliciamente perchè ella ùn vole micca), allura u zitellu pudese aduprà per pronunzià cum'è in modu eru. È per rientra dopu, di currete hè più difficili. Inoltri, ùn deveru micca smaritu di e regule di u gustu bellu, è da u principiu prestu nantu à u so propiu esempiu di gratitenza. Dopu à tuttu, si i parenti so dicinu accussì, u babbu di un annu sia potainà di "ringrazialli" per a manzila offritta cù ellu, è ellu tistimunià parolle di gratitùdine di voi per avè i ghjucadi cù voi è avete destinatu à ghjucà cun ellu.

Infatti, i genitori tente pruvate di rimpiazzà a TV cù u zitellu. Cridenu chì ciò chì a TV dice hè abbastanza per un zitellu, è ùn ci hè bisognu di parlà cun ellu in constantemente. Ma sta opinion hè fundamentalemente incorrettu. Dopu tuttu, per un zitellu, ghjè in generale perttate di gastru più di 15 minuti di ghjornu in fronte di un televisor, è più più cusì chì i zitelli ùn ponu vedutu tuttu - solu bellu animazione musicale chì ùn ne micca affettivu à a psique di u zitellu. Classici di u genericu ghjovanu sovietu in questu casu fazzu u megliu, perchè finu à quandu avemu, duoppu, tali adulti, cun piacè è seremu in a TV per vede "musicali di Bremen" o "Kapitoshka". Recurringly constantemente in cartoon of words, a repetizione di a stessa storia pò ancu aiutà u zitellu in a pronuncia di i so primi parole. Quandu selezziunate u cartulare di i vostri migghiuri, fate u core: i cartoni sò duverebbe realisticu, i so eredi avè deve esse prototipi di animali reale, è micca alcune numarciate di ficelle incomprensibile. U tempu di l'eroi fittiziu venenu dopu, quandu u zitellu pò esse spiegatu.

Ma ùn scurdate micca chì i scrupicli sò secundari, u più impurtante per un ziteddu hè a vostra cumunicazione cun ellu, ogni ghjornu, ogni minuti, finta è interessante per tutti dui. Ùn aghju micca u fattu chì u to figliolu sarà insignatu per parlerà megliu chì voi (averebbe, amichi à u patiu, maestri in kindergarten). Tù, è solu tù, pudete insegni à u to figliolu, è solu pudete avè avete è attu à u tempu, se qualcosa va sbagliu. Pagaete attente à tuttu ciò chì u vostru zitellu fai è dice. E se cun u risultatu di a vostra cumunicazione cun ellu, di cunversione di ogni ghjornu, ùn hà micca accuminciatu à parlà finu à quellu trè anni, ùn cresce micca di "parlà fora", hè megliu cuntattà specialisti immediatamenti. Dopu tuttu, i prublemi sò assai diversi. È i più prestu si identificanu da i spezialisti, e menu ùn anu influene u più sviluppu di u zitellu, è più faciule ch'elli ponu esse eliminati.

Ci hè un modu faciule per insignà u vostru zitellu cumu parlà bè? A più impurtante - Amore u vostru zitellu, è ùn anu sempre indiferente à i so tentattivi di fà o di dì nunda. Fegate, aiutallu, dà l'opportunità di sviluppà. E, più impurtante - parlate cun ellu è u sente, ciò chì passa in a vostra vita.