Calzature di moda 2009

Calzature sò longu cessatu di rializà solu una funzione pratica. Ora i scarpi sò un accessu impurtante, senza ellu ùn hè micca difficiuli di mantene l'imaghjini è creanu una figura completa. Ogni stagione, a moda per u calzate cambia, per questu hè impurtante per vigilà a nova tendenzi. E piu moda 2009 hè assai pruposti interessanti da i più famusi disinfettori di u mondu sanu.

Classici o Art Nouveau?

A forma di scarpi hè assai impurtante, sese i scarpi, stivali o sandali. Quist'annu, i diseggituri dimustratu nantu à a so staggione mostra i so loghifi è i fantasìi. I battelli classici finu à a fine è ùn ùn abbandunà u podju, ma sò stati significati pressinati da novi mudelli. No tantu longu in moda scarpi cun un colpu profondu chì apre u basi di i pedi. Hè cresce chì Angelina Jolie apprezzé i primi so scarpi, postu chì sta moda hè stata vende in u mondu.
À a vigilia di l'estiu, i diseggiani pruposti à portà calzarii lucali è eleganti. Per esempiu, e sandali di moda di questa stanza si tratta pocu pisu, pò esse tacchi o senza taccu à tutti, ma si deve apertu a manu più larga. Cusì, per esempiu, sandali in legnago di assai cilesti o straps, seranu assai populari.
Prestu tutti i pittusi di sta stagione sò furnuti di una strapata, strettezza stretta di a perra. E sti straps sò stati anguli, è ponu esse livate chì ponu fà e so scarpi parechji botze d'argentu. Oghje nantu à i ghjorni seranu mudelli cù diversi straps chì ponu pasce a vape à u ghjinochju trasversale o in l'stile di sandali romane.

Hè vale a cura nantu à u taccu. - Questa hè a tendenza di a staghjone di l'estate, chì si trova in quasi tutti i mudelli di moda.

A struttura.

Calza moda di u 2009 hè, prima di tuttu, cunsulazione è alta qualità. Per quessa, a pelle mantene a significativa. Pò esse a più sèmplice o a più raru, in moda pitone di petra, crocodile o imitazioni di elle.
I mudelli più anormichi aghjunghjenu a tela dura è u tessili lighjeri. Per esempiu, i piu maiò massivi di coci poni pò esse furnitu cù un inseritu da satin o puntelli. In moda, parechje cunbinazioni di textures - suede, tessili, cuir.

Heel.

In u 2009, i sposi di moda, - hè un emphasis notu nantu à u punteddu. Per i amatori di u stilu cunzultativu sò mudelli cù un taccu sali. Ùn vi scurdate di a cufina, chì hè particulari in u sughjettu.
Ma u screnu classicu ferma fora l'attinzioni di i legislaturi di a moda. Hè rimpiazzatu cù i tacchi di formi freakish - in forma di un vetru, figuri geomettichi, figurines. In questa stagione, u punteddu pò ancu esse in forma di un signu interdettu o cristallu. Sembra que ùn hè impussibile chì cammina nantu à quelli tacchi, ma i diseggiani appieghjani tutti i so cumpitenzii à a creazione di moda di calzature, cusì chì i scarpi, perchè strammi l'aspetta, sò assai cusì.

Decor.

I prudutti di moda di u 2009 hè diffirenti per una abbundanza di ornamenti. Quessi sò inserti di metalli, esmalte, legnu, plastica, pedre è strisce. L'abbundanza di ghjillinette ponite u mantellu di moda, l'accessoriali principale, chì hè creatu per attruverà l'attenzione, fate l'accentu propriu nantu à l'stile di l'attire o a bellezza di i pedi.
In i novi mudelli sò stati ammulati micca solu i so scarpi, ma ancu tacchi. Talellu pò esse sferimentu trasparenti, cù inserzioni di fiori è di petri. Certi disinfettori anu pruposti l'għażlieti di scarpa, u pallimentu nantu à quale hè decoratu cù figuri geomettichi, per esempiu, cubbi, chì dà l'impressione chì hè custituitu di tutti elli. Serigrafie, cinturini, sivelli, brocchetti, fiori - tuttu hè permissibili stu annu.

Calza moda di u 2009 permette à e donne scelte qualche mudellu per qualsiasi occasione da u tradiziunale à u più esotico. Hè facilitu di truvà un coppiu per una uffiziu o una festa, per una festa di spiaggia o per caminari di a cità. In più di bellezza, tutti i mudelli di calzature in u 2009 anu designatu per dà cunsulazioni di a donna, chì ùn pò micca, ma si sò aligri.