Casa pianta di pahir

U genus Pakhira (Pachira Latin) unisci 24 spezie di e cose in una famiglia di baobabs, o bombi (Bombacaceae). Sicondu a taxonomia anglesa, issu genus hè di a famiglia Malvian.

In i cundizzioni di a stanza, u pahiri aquaticu (latinu Pachira aquatica), o l'u chjamatu castagnu Malabar, sò cultivati. Sta pianta hè carattarizata da un crisu lentu è a capacità di accuncià l'acqua in cavità trà e legnu è cortezza. Cù cura adattata, l'acqui pò vene un cretu di 3 metri.

Pahiru hè cultivatu cum'è una pianta solitaria è per creà bonsai. Ma ricordate chì i spedizione di u filu chì si manca di forma di pahir solu quandu chjina à u tettu. In i buttreghi ponu vede u pahir in parechji bagolli, chì sò ntervelli. A tali una pianta hè furmata da parechji pianti, è entralizeghja pocu à l'età.

Tipi

Aqüicultura Pakhira (Latin Pachira aquatica Aubl.). A so patria hè u tròpicu di u Sudamerica. Per una maraviglia di folla, a pianta hè spessu chjamata Malabar o castagna Guiana. Un altru di i so nomi hè un arbre groupe, postu chì a pahira hà una estensione specifiche in a parti infermale di u troncu. In l'internu hè una cavità induve l'acqua hè guardata. In casu di mancanza di regu, u pahir passa riservazioni di umidità, per quessa, pesa un tempu chì secunda a Terra comma, ma ùn pò micca tollerà acqua eterna.

Pakhira si cresce lentamente, ma in u tempu poi pudere alcuni 2,5-3 m, è 1,5 m di diametru di a curona. I casci sò palmi cumuli, culori verdi scuri. Scontri raramenti. Fiori amaricoli o bianchi formanu una inflorescenza assai grande di a panicula (circa 35 cm in lonxitude). Frutta - baigner, bacca, culore d'aliva, allungata; righjunghji 10-25 cm in lonxitude. I Seeds sò inturniati, si pò friquintate o manghianu prima.

Istruzzioni urgente

Illuminazione. Pahira hè una pianta chì aggradisce u bellu ghjornu. Inutili, si stendi è pèrdite a so decoruità. Nurmalmentu toletti u sole di u sole in una cantina pezzu, ma piace luminosu diffusa diffusa. Hè ricunnumintatu a cultivà un pahir à u ventu livante di u ventu orientu. À u latitudu sudu, pudete sdrughje, particularmente in u caldu di l'oghje. À l'estiu, hè necessariu di metta a pianta in u giardinu. In ogni casu, si deve esse installatu in un locu prutigatu da u ventu è u sole di a vista diretta, prutetta da a precipitazione. In a primavera, dopu un periodu quandu u ghjornu di ghjornu era cortu, hè necessariu di gradualmentu abituà u paginu à l'illuminazione intensiva. Questu avete aiutu à prevene l'ovenu di crematoria.

Regime di temperatura. Per pahiri, una tempura moderata in u 21-25 ° C in u periodu primavera è estiu hè cunzidiratu favorable. A prime temperatura à l'inguernu hè 14-16 ° C. Ùn imprighjunghje sta foglia intera cù i custieri. Ùn permettenu micca di corrente di pruponenu micca "caccia di friddu".

D 'acqua. L'acqua hè ricumandata per esse realizatu d'usu di u diametru di u cuntinuu, evuluzendu u liquid chì entra in a basa di i bagaglii. Hè megliu aduprà a rega. A primavera è l'estiu deve esse riabilitatu moderatu, a capa di u sustrato si stalla à siccà à u regnu vicinu. In u periodu Ottu à u Februghju rifurmazioni si deve esse ridutta, ma evitendu assai siccati di a terra. L'acqua per a irrigazione hè cunsigliata per affichà è caldu calmu. Quandu ci hè una mancanza di acqua, a foglie di u pahiri ghjustu è perchè u turgor, è cù u so inzuccaratu i zucculi ponenu a putenza.

Umidità. Stu indicatore ùn hè micca criticu per u cultivamentu di a pahira. A pianta normalment porta l'aire asciuttu in a stanza. Invece, a pahira li piace pericchia spraying cù acqua brutta (2 volte à ghjornu). Ricurdativi chì cun un prucessu cusì cusì impurtante, u zucchero di a pianta ùn deve micca moltu di lìquidu, chì questu pudè conduce à a so decadenza. Alimentazione hè cunsigliata da l'aprili à aostu u fertilizzanti minerali complexi 1 volta in 3-4 simane. A dosi deve esse di racione secondu a ricunniscenza di u fabricatore.

Formazione è trasplante. A pianta hè furmata da a poda di i rami chì si stendenu in altizza. À u puntu di cutoff, a pahira cumencia à a ramu, furmendu una corona tremenda. A menudo vene una forma ovali o esfèrica.

U traspurtimentu di pahir deve esse in a primavera: à una età ghjugna ogni annu, pianta adulte - ogni 2-3 anni. U prugnu per u trasplante hà da esse usatu chiuca, larghezza, di un diametre più grande chì l'antica cù 4-5 cm. Ùn ponite u pahir in un containeru deep, da chì e so radichi sò situati vicinu à a superficia. À prucessi prufani, a pianta sèntinu dolci, malatu, crisci lentu.

U sustrato si usa di foglia, turf e rame in proporzioni ugguali. Aghjunghje à u brique mulch e carbone. I misuri cummerciale spessu usanu un primariu universale per drago è palme. Assicuratevi per fà un bon drenaje.

Riproduzione. A pianta reproducere cù a sera (primu pranzu) o vegetativamente (esurtazione, in l'agostu). Quandu si propiu à e pusteri, hè necessariu di utilizà a calefria di u latu, fendu a temperatura à 25-27 ° C. Cose sembra fresca, chì cun u tempu perderanu a so gullitura. I sementi sò primu speduti in un coltu, quasi senza coperta u liceu, poi vagnatu cù acqua calde. Plank deve esse cummurciatu cù vetru o un pacchetto è rializate regularmente, rinfriscà i fossi di u liquidu. I mudiculate sò cumpariscenu quì tri semana.

Cutting can be propagated by patching. Trimate u cuttings necessariu per un talone. Hè megliu fà quessa à a fini di l'estiu. Per scorci di razziate, bisognu di calore è di alta umidità.

Difficultes

Sì u troncu è e radiche cumincianu à pudete, quandu u regnu di u pahiri hè eccessivu o l'acqua cascata nantu à u troncu di a pianta.

Sì l'arme è ponti di e foglie poverenu i marroni, u sughjettu hè un arzu assai assai. Autri cause: scrive, regnu insufficente.

Sì li foglie rizzione, si ponu diventà arghjintinu, pare u cinghjali marroni, chì significheghja chì a temperatura in a stanza hè bassa per a pahira.

Un altru mutivu pò esse tempurulite súbidu cambia ghjornu è notte.

Se u troncu hè stesu, è a caratteristiche "buttiglia" hà engrandece hè chjucatu, significa chì a pianta ùn hè micca illuminata abbastanza o posti longhi da a finestra.

Se ci sò spots luminosos è secciali in e foglie, a luce hè troppu luminosa, chì porta à cremà. Hè bisogna à l'ombra di pahiru da u sole di u sole.

Peste: scab, spider mite.