Chì ci vole da u love?

Siempre volenu l'amore, l'amori è l'amare. E persone chì ùn anu mai hà amatu, vulete sentu chì questu hè esse cumparatu cum'è quelli chì anu riittatu di disappunitu è ​​in ellu è eranu incisu. Ma l'amuri ci ponu torni à queste sentimenti una volta è una volta. Perchè


In a nostra vista, l'amore hè qualcosa magnificente, sbattivanu. Hè ciò chì face i poesi di poesia, è l'artisti graficà i capelli. I libri più boni in u mondu sò di l'amore, i scrittori, sicuru, paganu tribute à ella. Many of us are love-romantic, passionate, dramatic, all-embracing. Altri pensanu chì l'amori li purtaranu paci, pacificazione. Hè rapprisentate, in u primu locu, l'amore longu è ininterrompitu di una parella anziana, chì in tutta a so vita hà capì di l'altri, cunfortu creatu è dete a felicità. L'altri di noi sò diverse, diferenti, è ci pò esse l'amore.

Tutti l'aghjustanu da l'amore di diverse è à u listessu tempu u stessu. Differenti quantu l'amore hè. À u listessu induve ogni persona aspetta per ciò chì ùn manca.

Passioni

Per quarcunu, l'amore hè pasione, avventura, verticientu sentimenti. Ditu l'amuri hè chjapputu di e persone chì, probabbilmente, sò stancati da a grisgia di a vita, a so vita ordinaria. Questi volunti vanu passioni è avventu, è creanu l'idea di l'amore nantu à a basa di films, libri, storii. Hanu bisognu d'un perfume di pirsunalità chì apprizziarà a so parsunalità. Forsi, questi parsoni necessitanu avè l'emozioni più forti è ùn anu avutu travagliatu in un cunflittu, una tragedia. Sta catigurìa di ghjente ùn hè micca veramente pronta per l'amore. Chì ghjè oculistica sottu a passioni hè l'amore è u dramma, chì si sferiscenu fora, salvu chì hè alimentatu da altri sentimenti. Per questi parsoni, l'amore hè cunnessu cù cunflitti, chì "solu pour oliu nantu à u focu". Un pocu cunflittu internu impugna à i persone per circà i barreri, i pruibbuti di l'amore. Tali "amore" hè stante per l'illicit, a situazione tensu, u stress, di dramma. A ragiunà di stu desideriu hè un insatisfacciamentu internu, u vacu, una quistione senza risposta o dispiacenza à relazioni serii. Vulendu l'amore passioni suchu, una persona pò circà l'adrenaline o ancu una solu suluzione à i prublemi è i prublemi.

U timore di esse solu

Spessu, quandu avemu da circà l'amore, avemu necessatu un omu forte chì hà da supportu è salvà da a soledad. Ogni noi si senti à qualcuna solita, mal avutu. U teme di esse solu viaghja in parechje situazioni. Per quarchi ghjente - questu hè u mutivu principalu per circà l'amore. Una individuità dèbuli, chì suffreghja di u mondu circundante, circate u sustegnu, sustegnu. L'amuri hè un accordu mutuale, aiuta à l'altri in situ situatu difficili, una usu persunale cerca l'amore cum'è guariscenza per tutti i so prublemi, chì metteranu u voce internu è aiuta à a persona cun u so timore.

Ci hè una categuria di persone chì solu ùn pò esse solu. Per elli, a tutta a vita - truvendu un patronu chì si sia vicinu à elli, hà amparatu i difetti è e difetti di u so caratteru. Tali gente s'assumiglia à una "persata perchè", chì ùn pò micca esse funzionatu indipindente. Amuri veramente aiutu à ottene fiducia in sè stessu, aiuta à risolve assai prublemi, sustegnu ghjente in difficult times, aiuta à intende assai cose. Ma questu ùn hè micca una panacea per i prublemi chì ùn sò micca capaci di risolve.

Certi pirsuni cercanu l'amori comu mezzu di risolve cunflitti, prublemi, per risposta à l'indagine cuncorreghje, scurdate chì l'amore hè ancu una respunsabilità per una altra persona è e so azzioni. L'amore hè un sustegnu è intelligente, è micca solu di i difficultà di un soiu à l'altru.

Per esse cum'è un erelicu di u nostru

Averemu nantu à l'amori di i libri, vede assai filmi. Quasi ci hè un tema di amore, in chì certeze eranu un heroe favorito o un eroi. A vuluntà d'esse cum'è u vostru ideale, per amà cose belli cum'è in un libru, cuntribuisci à u nostru desideriu per l'amore. Vulendu esse involucrati in qualcosa bella è "alta", vulemu a realizà e nostre fantasìi. A nfurmazioni chì nasokruzhaet, ci anu da toccu à una scala più grande o minima, forme di representazione è installazione. I caratteri di films o libri per noi sò ghjè u scopu di a nostra vita. Vulemu incodà questa fantasia, per trasfiriu a noi. Questi fantasìi aiutanu à ottene una fiducia è l'affirmazioni. Questa disgrazia pò esse un signu chì avemu bisognu d'autore realizazione, vulemu truvà noi è indetta abilità.

In fantasies cunsiderà per esse u caratteru principale è à u listessu tempu vulete l'amore. Ancu s'ellu ùn hà micca prontu per questu prestazione, perchè ogni attenzione hè pagata à l'imaghjina, micca u prucessu. Lyubovtsie sèrvenu com'è u sfondate, u mutivu, u cumplementu, per ùn sparte micca di u sociu, chì ghjè bisognu à u script. In questu casu, a persona hè attrata à l'imaghjini di un "erculu amadoru" o viceversa, u desideriu di esse amatu, per esse stabilitu. Pò u signu di l'autore di dubbitu.

Amuri, chì hè

Trà tutti i razziò citatini, vale da dì à u principale - a ricerca d'amore. Ci hè un studiu sociologicu interessanti, chì mostra a reguli di e necessità in i gruppi di età. Sta ricerca piglià a vita umana à i piriodi decisivu in u quali l'dilune più impurtante per questu pezzu sò sappiutu, per esempiu a sulitudine - identificata da un gruppu, l'ubbidenza - l'individualisimu, essendu solitu o truvendu un patronu. Una multitùdine di ricerca è esperimenti spiega a persona chì impurtante d'amore, per ùn esse solu, per truvà supportu in l'amici o a so "a mità". Certi filòsufi sustate chì ogni unu di noi hè solu una parte, è per esse "cumpletu" avemu bisognu di una secunna mità. Hè cusì cusì tutti quelli amori pò risponde à sta quistione positivamenti.

L'amuri venenu à rifà a nostra vita, à cambià, per rinuncà e abitudini periculosi per u santu di l'amatici, per cuncepimentu è pardunà i peccati, à volte ancu traitse i nostri prunelli è l'overstep pride. U love ensene a cura di u so avvigniu, ci enseigne l'empatia è a capacità di capiscenu a polus d'altri persone. L'amuri pò aiutà à truvà à voi è rializate tutte, dà u sustegnu è ciò chì vulemu vulete hè felicità.