Comu preparanu un currantu neru per u trattamentu?

Currantus negru hè spargiate in a medicina famigliali pè u trattamentu di varii malatii. I bacchi è foglie di sta pianta cuntenenu una quantità enorme di sustanzi biologichi attivi. In ogni modu, quandu utilizanu rimedii folkiati da baga è foglie biancu in u prucessu di trattamentu, unu primu di tutte e studià parechji reguli di cugliera sta materia prima materia medicinali. Sì sti règuli ponu osservà, una donna di casa, in u parcmau privata di u quale u currantu negru creta, pudete preparà baga è foglie di sta pianta per un invernu tutale. Cume furzà bachi per gattivii negra?
Maltasi berti di curranti negra cullati à a fini di lugliu - prima settembre. A cullizzioni di frutti si deve esse fatta in u tempu secondu. À i ghjorni cale, i frutti sò deve esse cuglieriatu in a mattina, immediatamenti dopu a rughjoni di a rugiada, o à a sera, quandu u calore ghjornu. À tempu chjucu, ùn hè megliu micca di cullà u baccuto nettu à u baccola è u almacenamentu longu, postu chì e raghji puderete duranti l'assecuzione successiva. Se dopu avè colti ravioli duvete necessariu di trasportu per un bellu pezzu, hè megliu trasfurmà e so capicurare cù e maniche per impediscenu à caccià.

Aduprate, per procurarà i frutti di curranti negri per u trattamentu, anu bisognu à esse seccu. Per questu, i frutti sò sparpugliosi in una superficia plana, coperto cù una strata di gasa o pappelli. Pudete à seccà in l'attic, sottu cunte, in un forno o un furnu russu. A megliu scelta per a preparazione di castagneto currantu negru à u trattamentu hè l'utilizazione di siccati spicializanti, in quale a temperatura di l'aria hè mantinuta à 50-60 ° C. À questu stage, hè bisognu di assicurà chì e zucchero negru rossu ùn sò micca siccati è micca brusgiate. U gradu di dispusizione di i frutti secchi hè determinatu quandu sò strinti in a manu: legumi secchi secchi sfracciaranu quandu si chjappu, è ùn si stà micca bè. Pani rossi o rimi bianchi arruciati sò scurtati.

Comu preparanu foglie di pezzu per trattà?
Scorchus negru si cogliu in u giugnu o di lugliu. In questu casu, hè megliu di pruvà à tufà nantu à a pianta sola queste u lettu chì si trovanu in a parti cintrali di i rami, è micca in a cima o di fondu. Questa hè necessariu per assicurà chì dopu à a cugliera di e foglie ùn manca a reduczione di u fruttu currantu nìuru. U siccatu di a materia prima hè megliu fattu in l'ombra.

Cumu guariscenze bachi è foglie bianchi currantati preparati pè u trattamentu?
I bacchi cullati è e foglie bianchi curranti ci anu prisentatu in sacchetti di lino o caffè di cartuni chì sò stati abbinuti in un locu seccu è ben ventilatu.

Dmitry Parshonok , speciali per u situ