Plantini d 'interiors: hamedorea

A muntagna di a famiglia di a famiglia Hamedorei hà circa cirti e trinta specie di e piante. Hamedorei pertenece à a famiglia di l'acidita. In ogni casu, in a natura, sò parechje intrepiche hybride. Queste i pianti sò cumunu in l'America Centrale, Mèssicu, America di u Sud.

A muntagna di u genaru Hamedoraea cresce in a forma di arbusti o arbureti. I so bagagli sò generalmente ghinchi è diritti, ma sò ancu annular bambù-like. In u stessu tempu da u troncu spuntanu parechji pruduttori unu o duie metri longu è finu à trè centimetri di diametru. L'appendage sò generalmente singulari, quarchi riccio. I foglie di u palme hè stancu u lanceulate è largu. Sò spessu tenenu una forma punata è sò diretti per quasi da a basa. In palme cum'è arbulu, i foglie sò più spessu situati à a punta di u troncu è anu una struttura pinnate. È l'arbulu crece nantu à u troncu tutale. Per a palma di u genaru Hamedori, una pecciulite ligata è cilindrica hè caratteristica. A durata hè generale 30-75 cm. A inflorescenza hè furmata sottu e folla, es.e. axilarmenti. Inoltre, hè semprici o paniculate. Una altra caracteristica hè petite fiori. Palmi di u genaru Hamedorei appartenenu à i pianti dioecious, i.e. i pianti, in u quali i fiori masculini è femini ùn sò micca situati nantu à u listessu individuu, ma in diverse.

I Pianti di miele ponu cresce beni in casa, siddu si sò curati bè. E certi volte l'aiutu di a polinizzia artificiale hè pussibule ancu ottene parechji palme. Serà bellu, perchè impastate e hamedores cù foglie pinnate in grandi quantità in un pezzu.

Cura di a pianta

Illuminazione. Siccomu e pianti di a casa ùn deve micca moltu di u sole, ponu esse cultivati ​​in le accatamanduni nantu à i finestri versu u nord. Tuttavia, u hamedoroya hè assai piazzatu à un grande spaziu, cusì hè megliu per falla à un pezzu grossu vicinu à a finestra chì face u livante è l'ouest. Per guardà e foglie di giornu oghje è micca cascà, ùn hè impurtante ùn devi micca direttamente da u sole, in particulari in l'estiu. Pudete fà plantà a pianta à pocu à più di a finestra, o finiscinu a finestra, per esempiu, cun una curre di tulle.

Regime di temperatura. Palma ùn hà bisognu d'aria fresca, invechje di a staghjoni. In u periodu veranu è primavera, hè impurtante di mantene a temperatura di 20 ° C à 26 ° C. In u invernu, a palma si senti bona ancu cù u cuntenutu di l'utensili, basta chì a temperatura hè di 16 ° C à 18 ° C. A pianta pò intollerà una tempura più bassa, ma micca sottu à 12 ° C.

D 'acqua. Duranti a vita attiva di a pianta, a so vegetazione, hè abbastanza necessaria di abundantà cù acqua brutta, se possu, d'acqua. Hè impurtante per assicurà chì u sustrato ùn hè micca siccatu. Per l'inguernu, l'acqua hè ridduutu. Acqua cù acqua calda, circa 30 gradi. Quandu u capu di a terra si sicca, puderà chjudarà u palme. Questu, circa, ogni dui à trè ghjorni, ci vole à dà a pianta "drink". Inoltre, duranti stu piriodu, hè impurtante ùn permettà ancu una mancanza è un eccessu di umidità in a Terra coma.

Umidità di l'aria. L'umidità per un hamedoroi vole à esse almenu u 50%. In u periodu di l'estiu, hè megliu spruvà ogni ghjornu cun u solidu, preferibbilmente stannu acqua. A pianta torna sempre piacè i vostri ochji, se ancu di rievilià, almenu ogni 14 jorna, lavate o fate e foglie con una sponża manca. Ùn vi scurdate di l'affari di ogni ghjornu di a stanza. In u invernu, a spraying hè megliu o stata parata, o questu raramenti hè fattu, è e foglie s'imbrippa solu una volta un mesi.

Fertilizà a hamedoria cù fertilizante minerale hè ancu di a stagione. Da a primavera à u vaghjimu, serà bonu per nutreghje sette, è in l'alimentazione di l'inguernu pò esse rimessu a una volta di trè simane.

Trasplante. Trasplantà e piante giovani megliu ogni annu. Ma i vegetali adulti chì stanu in pote, basta à replanà una volta in trè o quattru anni, secondu a cullezione di pignule; i pianti chì sò vivi in ​​bagnera, hè abbastanti trasplante tramente una volta in cinque anni. U più bellu pezzu per a pianta d'una palma serà un pianu tridimensionale. Hè megliu micca trasplante una pianta cun spessu. Scupete u trasplante prima di u principiu di l'estate. Dopu traspurturatori, a pianta hè cunsigliata per guardà a pianta in l'ombra per a prima volta. Invece di trasfurterà, pudete cambià a capa di u liceu annu, facenu cusì cun cura, per ùn fà per danalli i radichi.

Per u traspurtamentu di a pianta, hè megliu aduprà a terra dèvula àcida, chì cumpren cumponenti cumpunenti: una parte di u pesu di terra soddy, una parte humus, una parte turba è una parti rossu. À u fondu di u pezzu ghjè un bon bacinu.

Florimentu. Hamedoraea - i pianti chì pudemu fioru di e diverse tempi di l'annu, sottumessu à a cura. I fiori di u palme sò di solitu sarna aranciu. Sò una panure di inflorescenza sante. Perchè Camaleonti - pianti dioecious, hè più difficiuli d'ottene e so sere di più d'accumpagnamentu. I fiori di i fiori differenu micca di l'omi chì anu da pudè, ma l'omi ùn guariscenu micca oliu. Mentre a pianta hè ghjovana, i so panuli sò cunsigliati di cut off the inflorescenza, perchè u fiorente vole assai energia.

Riproduzione. Questi di e piantagnimenti si multiplicate da i pani è di e zicchini.

Sè pezziunate e fugliale frescheghju è fate guardate cusì chì a temperatura fluverete entre 22 ° C è 25 ° C, si sdrughjenu in i 30-40 ghjorni.

Pocu palmati pò esse prubilitati vegetativamenti è hamedorei - una di elli. Per ghjunghje questu, hè necessariu di utilizà ribombi radichi. Ùn avete bisognu à pricà per separà quelli, finu à avè varias raghji. Un pote deve esse prupositu à volta parechje sprouts (per esempiu, 3-4 frutte).

Dificulta chì pò arrizzà