Dahlias: cultivazioni è cura. Parte 2

Cusì, avemu digià cunsideratu chì tipu di fiore hè una dahlia, cumu cultivà, ciò chì piace è cume cura, ma questu ùn hè micca tutte ciò chì un amatoriu di fiorità hà bisognu di sapè in u cultivo di sti belli fiori. In questu articulu avemu avertitu i più impurtanti tematichi chì pò intarissemi - cumu fà di almacenà, multiplicate è prutegge a dahlias da e parolle è e malatie.


Cume guardà a dàlias?

Prima di i ghjàllii prisenti, i fiori ci sarà giustu, cusì avete chjappu tutte e tene di dale in una tale manera chì si abbanduneghja solu 15 centimetri da l'arradichera, è puderete cullà i tuberi. E beni, a mugla fora da u pianu è a metti in un certu tipu di cisterna d'hibernazione invernu.

Per survival in l'invernu, i tuberi Dahlia puderebbenu surviglià, bisognu di fà questu: dilute una solu lumetta di permanganate di potassi è mantene i tuberi in quì durante una meza ora, secondu à seguita. I primi tri simane sei deve a mantene a temperatura di 8-10 gradi di calore, per valdiari a caminari constantemente è per furnisce l'umidità di l'aire di u 90%.

Quandu e primu trè simane passanu cù successu, i tuberi puderanu esse mandati à a cantina o cantina per a iperazioni, quì a temperatura di l'aire hè di 3-6 gradi di Celsius è l'umidità 50-60%. Certu, a temperatura pò varià, ma a principale ùn hè micca deverà a cala di temperatura quì sottu 0 gradi. In a primavera, pudete truvà quale sorte di dahlia hè u megliu, curreghji in capacità diversi o pacchettii durante a sorte. I paesi ùn deve esse micca coperto in ogni modu, perchè e piante pò esse inalati è ventilati. In u invernu, parechje volte quandu avete da esce sorte u travagliu di piantazioni, perchè i tuberkulosi currutti è malati pò appare.

Se vi vanu in un locu di cità, pudete puru ammunzà i porci solu s'ellu si sò secchi in una tempesta è alta humidità. Pujate u tuberi in una casula è i mandi à u locu più chjucu chì solu pudete pussutu in u vostru appartamentu. In più, avete bisognu di vede i tuberi è rinfreschi i specimuli currutti. Sè avete avvistu chì i tuberi cuminciaru à siccà, e poitimi l'acqua cù l'acqua, se d'un tempu ùn avete micca megliu, da queste prucedura un qualchì volta.

Riproduzione di culori reale

Dahlias ponu esse prubilati da scàtzii, sementi e vegetativamenti. L'aprili hè a stagione di fertili fertili di questu mese. In l'articulu precedente, avemu discututu cù voi cumu pruduce a margarita cun l'aiutu di e sementi, a propagazione da un metu vegetativu require assistenza especial. Prima di principià per aduprà i tuberi, hè necessariu chì sò un pochu in moltu. Per fà questu, sò situati in una casula cù sabbia, serratura o flúor, infunditilu solu 1/3 è lascia nantu à un locu incalfatu. I tuberi necessani esse umiditati tuttu u tempu. Dopu chì vede chì anu avutu punti di u crescenu, sguassate currettamente da u pianu. Kakuzhe hà dettu chì u tuberu hà da esse divisu per avè pussutu almenu un tuberu espisante è parte di u racu cù i rizzi.

Quessi, i tuberi sipurtati sò sbulicati è sprinkled cun carbone diluitu, è avà hè pussìbbili di cullà in tanta cuntenutori. In fatti, cumu fà a pianta in a pianta aperta, hè necessariu guardà oghje nantu à una temperatura di 15 ° Celsius è moderatu. Sì ùn avete micca l'abilità di mantene i tuberi à questa temperatura, è sò in un locu più bellu, da elli si deve esse stati in i ghjorni di sole à l'aire frescu in modu di pudè esse indurisce.

Quandu ùn ci hè nuddu periculu di fretu, i tuberi ponu esse cultivati ​​nantu à u postu permanente in a terra aperta.

Se vulete spendereglie dahlias per esurtazione, pudete sapè chì un zecchinu deve esse sipatu da a pianta madre cù u "taccu". L'opusione più ideale hè rivolti spine, chì sò disposti quandu anu righjunghjendu à 8-10 centimetri.

I cuttimi stem sunnu tagghiati sottu u node di stagione, l'alista ponu esse eliminati à questu tempu. Immediatamente dopu a cugliera, stu zogliu hè stata pianificatu in un cuntinuu, un box o solu in u pianu, ma deve esse cupartu di polietilene. L'umidità di l'aria deve esse altissima, perchè u sistema di a radicali pò degenerà veloce. Sam cherenok rizziètu settimane per 2-3.

Malati di Dahlia

Dahlias sò assai temerati di e malatie virali, bacteriana è fungale. A malatia fungale più cumuni hè a perna negra, hè assai periculosa per i fiori ghjovani. Per revelallu, pudete vedere u nuvellu è ghjinebulinu di u troncu, dopu chì a dàli hè ghjuntu in breve. Per impediscenu sta maladie, hè necessariu di pruduce cuttings in terra disinfettatu. Se avvista i primi sintomi, in seguitu, u sò solu esse spurtatu cù 1% solu di permanganate di potasio.

Tali malinzii cum'è una putenza bianca o secca si manifestanu da u foglie uceanu. Sò sò malati fungichi. Molti zicchini di fiori, nantu à a dittizzioni di sta maladie, cuntenenu moltu largamente mudificà i pianti malati, desinfectate a terra, è scumpete da tuttu.

A puddicenza sicura si pò sculparevuli e piantà ancu durante a hibernazione, quandu puderebbe solu i tuberi in casa. A putenza à rotta nantu à i tuberi chì avete bisognu immediatamenti, per queste siti sò chjusi in un locu sanu, è i posti cut sò in poi cun carbone cù una misura grisa o dorosa. È se vede chì i tuberi sò assai affettati, è hè megliu a ghjucà solu.

Puderia ancu chì i dàlii sò nantu à i dàlii, questu significa chì a pianta hè infartu da uleiu. Comu regula, uleiu pulvericu si sviluppa è si prisenta un minimu diffarenti di temperatura di l'aire aria è pripérieim. Per un mantenimentu preventivu utilizate a pulitura di colori cù u sulfudu di coloidal o martellu, chì dissolve in acqua, per esse suluzione 1%.

In ogni modu, pudete salvà a pianta in a stazione iniziale di u sviluppu di a malatia, preparanu u sulfatulu di cobre cun una solu soluzione. Pigliate 220 grammi di savonu, 2 grammi di vitrioltu di cobre è un litru d'acqua. Cù sta solu suluzione, utilizate opsnisteristenie è repite u prucedimentu in una settimana.

I malati virali sò assai più periculosi è serii, ponu esse vistu in a forma di cracchi è spiegalli nantu à e foglie, ma hè impussibile di guarìri a fiore, perchè e puzzicheghji ùn anu sdirmatu, è l'inventariu è tutta a so sustegnu ci ani desinutatu. In pocu di ghjorni, senza fallimentu, dig digià.

Malati bacteriale infatti afrodizzioni di i dàlii, manifestanu in forma di prugrammi tuberculate chì portanu i fiori à morte. I tuberculi cumincianu à decaute, è dopu cunsunificà, mentri a terra circundante hè ancu infettatu cù e battè. À circa cinque anni, sti bactri si ponu esse almacenatu in u locu. I pianti chì sò malati cù una maladie devenu esse spargugliatu.

L'insetti, cum'è e trè trunate, bugdi di pate è pulatorii sò ancu prague è, finu à u pussibule, sò aromi cù fiori. Agenti anti-tainted - spraying. In ogni modu, l'infuzione per questi scopi serà un specchiu - da a cammarinu Dalmatian è a soap solu. Pigliate 300 grammi di savonu per litru di acqua, solu di savone è u tabacco è altri prudutti chì pruteghja assai i pruteggiare i pesti. Bugs è babbi ponu ancu pozaritsya nantu à folli ghjovani di dàliii. A fila di filatelia regalà i tessuti di a pianta rossa. U nematodu hè ghjucatu à e foglie, i radichi sò stati exhausti, à a listessa ora ci sò inzergamentu in questi locu.

Sì avete vistu larva, scarabe o peste in u giardinu di i fiori, recicla è di distrugge, è desinfectate u lettu di fiore è di u giardinu. Ricurdate chì u vostru situ vi pò esse pulito è pulitu.

E una cosa cchiù: per scantu di e pesti, aduprate a tagete, chì pò essa postu vicinu à a margherite, da un fucile forte chì u sustegnu.