Centro di mitulugia mundiali - archee



Tutti i ghjorni, cammendu nantu à a quadra, andendu in una tenda per l'alimenta, piglià u zitellu da u kindergarten, passemu da l'arbureti. E quantu pocu sapendu cusì. Pi penserisi, anche manca ùn pudemu micca risponde à a pregunta di u nostru fugliale nantu à u saparu d'arvulu hè, è ancu di più, di parlà un pocu più, cinghje infurmazioni interessanti da a botanica o mitulugia. Oghje, vulemu avè parlatu un arvulu chì si sviluppa in Russia. Questu hè u centru di a mitulugia mundiali - l'archee.

L'arbureti oghje ùn sò micca solu una surgente di l'ossigenu è a gioia umana, parti di u paisaghju, ma dinò l'historia è a mitulugia. Practicamenti nantu à ogni àrburu trovi assai storii è leggende. Cridite o micca, tutti decide di ellu stessu. Infatti, per causa di a mancanza di tempu, ùn pudemu micca aduprà di ricurdà assai infurmazioni utili è interessanti. Avemu avemu da annunzià nantu à u centru di a mitulugia mundiali - l'astru è i miti assuciati.

Arce (siccullore) vene da a parolla latina 'acer' - aguda. À u primu preghjudiziu, hè difficiule di truvà l'arrabbiula latina in questa centru di mitulugia mundiali - l'astru.

L'arcu hè un arbre à quale, sicondu i credii di l'antichi Slaves, ogni persona pò esse turnata wara a morte. Per questu causa, l'arcu hè micca utilizatu pè legne, per u pane in u fornu, ùn hè micca fatta da casinu, etc. Hè stata creuta ancu chì quandu u patrone hè vivu, l'arcu prima di a so casa hè statisca è alta. Una persona di morte - è cun ellu ancu un arche.

A trasfurmazioni di un omu in un astru hè unu di i motivi populari di e leggende di i slaves antichi: a mamma maldiia u figliolu invalido (figliola), è i musichi stradiati chì andonu sinu à u travagliu fattu un viulinu da l'archee d'arriccinu, chì ci conta a storia di a farra inghjuste di a mamma malaria in a voce di u figliolu (figliola). O a mamma spessu lamendu u so figliolu mortu, dicendu: "Ai, u mo figliolu, sì u mo me stessu".

Sicondu i credenze di i Serbi, se un persone cunfrattu innocentamente addevi un arzu secu, l'astru hè giallu; Sì una persona infeliz o sensible tocca, l'arzu si stalla.

L'arcu hè ancu usatu in i vacanze di l'eslaviani - a Trinità, i rami di l'arburettu accolta casa. Anu prumessu, ghjèranu illuminati in a chjesa. Stu rititu ancu sempre. In particulare, hè cumuni in i paesi, perchè nantu à u limitu di a festa puderete andà à u boscu è fracciate e rami di l'arcu d'astru.

Cu stu studiu currettamente di foglie d'arriccinu, i foglie cinti punti di a maiò parte di l'archeologica s'assumiganu à i cinque vistimenti di una mano umana; Inoltre, i cinqui fini di a foglia d'astru simbulizanu i cinqui sensi. Hè forsi per quessa chì i miti assuciati cù l'alceghju hè cusì vicinu cù a vita umana.

In u mondu mudernu, l'arricu significa ristrettu, è simbolizza ancu l'arrivata di u vaghjimu. In Cina è u Giappone, una foglia d'astru hè un simbulu di amatori. In Chine, u significatu di l'astru hè in u fattu chì u nomu di l'arbre (feng) sona a stessa cum'è l'espressione "assignà un alto rango". Se a stampa si mostra un scimmia cun un pappagallo banded sulidendu à un arbulu d'arballi, allura a stampa hè chjamata "feng-hui", chì in traduzzione significa "permessa chì u destinatariu di stu disignu riceve u nomu ufficiale".

Per i donne, l'arricele simbolizza un omu, ghjovanu, forti è amatori. L'arcu è linden in Ucraina parevanu esse un coppiu maritatu, è a cascata di e foglie di questu arburu significava discordia, separazione in a famiglia.

E persone mudernu hà cessatu di crede in questa storia, ma sparti st'avemu, deve esse nutatu chì in a vita di i pòpuli antichi hà ancu avutu un rolu specialu. Per ogni casu di vita, avè un arbre identificatu chì aiutò à risolve un problema vitale, fate un medicare per i malatii, prutegge l'abitazione di e forze maligni.

Ùn hè micca un segretu chì in parechji paesi chì e donne ancora vive, chì trattanu i malatii è aiutanu à l'altri in a so vita persunale cù l'aiutu di u putere di e piante. Semu sicuru chì l'arricu ancu truvà un locu.