Chì caratteristiche anu un capu ideal?

I superiore ideali in natura sò rari as ideali subordinati. Certu, quarchi cosa hè difficiule di cuncilià cun u fattu chì tù, un empleu talentu è travagliani - u dirigenti ùn ponu micca avessà apprezzatu. In casu, sè vo vulete travaglià in questa impiantazione, avete bisognu di amparà l'arti di cumunicà cun stu patronu, cuncepimentu i so trattu prufessiunale è persunale.

U stilu di gestione dipende da u tipu di tipu psicologicu, chì significa l'efficità di l'urganizazione è u clima psicologicu in a squadra. U tipu psicologicu di capimachja hè cunsiderebbe per i so caractères personali, è da a so sperienza, di cree è stereoti. Ci sò parechji tipi di dirigenti è stile di gestisce, ma a maiò parte d'elli cose d'ominu per a classificazione di stili amministrativi, democratici è anarchichi.

"Capità di u squadra di football".
U capu di a capu sempre custruisce un sistema di gestione, regule chiaru, chì ellu stessu, prova di riduce u rolu di relazioni interpersonali per u rigorocidimentu riguardu di l'algoritmi, sempre cercatu solu suluzioni di u sistema.

"Tamada"
Un capu cumpratu, per quale l'armunia hè impurtante. Tenta da piglià tutta l'opinioni. A cuntrariu di u cumandante in capu, prumove di pocu è calculate, è esperimenti più. U so stile - riunioni permanenti, riunioni, "brainstorming".

"Puppeteer"
Leader-manipulator, chì impona i so reguli è fà tutti i ghjucassi nantu à elli. Queste règule ùn sò micca publiciti, e l'impiegati deve apprezzà indipendente. I règuli sò cambiatamente cambiamenti, per nisunu hè assicuratu contra u cunsumale. Questu manager si piace à ghjucà cù i so cumpagni, di rializà a so propiu abilità di influenzà a persona.

"General"
Un capu forte, quasi sempri un specjalista in alta classificazione in u so campu. A persone perceive a gente solu com'è un mezzu per un fini, ogni impiigatu hè una funzione. A diversità di u manipulatore, chì pò finta à esse un "patri cura", francu astruesenu à i so subordinati.

I Sophist
U capu-expertu, sempre vive in l'interessi di a materia, hè spessu ascetica, raramente mistaid. I empleati u rispettu di ellu cum'è un omu chì hà pensatu di ciò chì l'altri ùn anu micca pensatu. À u listessu tempu, un ghjovanu spessu spessu ùn capisce chì i so affari ùn viranu micca solu in u travagliu - anu avutu famiglie, prublemi propiu, ecc.

Bureaucrat
Indecisivu dirigenti chì pò piglià a pusizione di "babbalu in u cunchju". Interfere pocu in u travagliu di l'urganizazione, dilate cù e decisioni, sempre aghjustate l'urighjini di l'anch'ellu hè guidatu da ordine è scritti di u travagliu.

"Intriguer"
Vulnerable capimaghja chì senti bona l'attitudine di i subalterni è a relazione trà elli. Per un bellu pezzu, ricurdeghja i boni è u male. Effittivu si avutu da un pocu squadra, induve hè trattatu bè. In gruppi enormi, identificanu i favori, cunfronti l'imparaziari cù l'altri, provoca cunflitti.

"U Re"
Un capitu carismàticu, basking in l'amore di i so subordinati. Hè intesu parlatu cun entusiasmu, a forza di a so persunità hè tali chì a so presenza solu hè abbastanza per fà u so travagliu di l'organizazione.

A nota
Per definisce u tipu à u quale u patronu perghjenu, vede parechje carattaristichi impurtanti chì deve esse considerati:
- cumu si gestisce;
- cumu u cumandante oghje a lege è l'ordine;
- Qual hè a so reaczione à situazione di crisa?
- cumu si tratta à a pianificazione.

Frà subalterni sò ancu e persone pertendu di parechji tipi psicologichi. Unu hè più còmico cun un capu demucraticu, avutri bisognu di una "manu forte" di un capu autoritariu chì e ordine ùn sò micca discutitu. Inoltre, micca tutti i ghjente chì si senti cusìbule in u rolu di i subalterni, ci hè una lotta per u dirigenti, è micca ogni postu chì vene ghjustu. U "U so" capimuni hà dettu ghjunghje à truvà u travagliu cambiante, è ùn ci hè micca una catastrò in questu. In ogni modu, alcuni u gruppu si gestisce "educà" u capu, imponente à pocu pressu i mudelli d'interazzione, ma questu hè pussibile solu se i novi mudelli sò ovutamente più efficau è u capimacherà hè prontu à cambià.