Chì deve deve una donna ideale?

Sì scrive in questa domanda di engine di questu "Cosa deve esse una donna ideale?", Allora vi guarantisci per esse u risultatu d'un nùmeru infinitu di siti cù risposte in una chjave chistosa.

È da a strada, se pensate micca nantu à quessa, sta pregunta ùn hè micca mancanza di corpu filosoficu è pò esse unu cù l'epica "Cosa da fà?" E "Quale hè culpitu?"

A definizione di una donna ideale (per ùn esse cunfundita cù una donna ideale!) In e diverse epichi è i seculi anu perceive in diversi modi. In ogni casu, dipendaia più di rignà nantu à a natura è, in fattu, a furia di "masci". Ma u tempu passò, i cambiamenti cambiani ... È avà, l'ideale di una donna torna à representà qualcosa unimaginably beautiful.

Una donna ideale chì i campagnoli dicenu pocu è pocu intelligibili, per elli, per esse stati, mundani è pragmatichi, sò bè ​​cuntinute di a irrealità di l'esistenza di questu. Eppuru, questu ùn impedisce micca di discussione di i paràmetri di sti tali "ideali", perchè i fisici nucliari anu dumani discutendi all sorti d'oddities, cum'è i pusitroni è l'antimatiera chì in a natura ùn esisti micca veramente!

Per una certa raggiuni, ci hè una parolla chì a donna ideale o in generale sò stanca, o parlate silentamente, silenziu è pocu à pocu. Aghju ricordatu una anecdita nantu à duie omini, una di quali si lamintà di una donna-vide, è u sicondu - in un pappagallo di donna: "... Vi daraghju a casa, è darà pseudori, è portanu un ghjurnale, è si prisione in una sedia, è si trova vicinu à ella è chirponi, chirps, chirps ... perchè avete avutu!

Allora per quessa chì l'omi reaczienu cusì nervoso à u desideriu di parlà. Hè all about the arrangement speciali di u sistema nervu. U manual australianu per i girls, pubblicatu in i 1960 è per i studienti in u culleghju, leghje: "Ùn entra in cunversazioni cù u vostru maritu, ùn hai micca scurdatu chì hè assai straccu, ciò chì hà da andà ogni minuti è ogni ghjornu in u so serviziu, per voi - accoltu in silenziu, è solu dopu à quandu, quandu ghjente di u ghjurnale, pudete pruvate di parlà cun ellu. Pensu chì a maiò parte di noi pò sfesta à questa riligione, dicenu, avemu ancu travagliatu, avemu ottene stress, è arcuni guadagnà più. Ma, caru miu, pensate: l'omi sò intrinsicamenti più imperfetti. Avete vistu almenu una volta chì l'omi pò facemu dui cose à tempu. Cusì cù u restu - ùn sò micca capaci di rilassate à u stessu tempu è eseguisce quellu munziedu di nutizie chì e donne anu pruvatu à pustene nantu à elli da a porta. Dunque, pudemu assicurà chì a donna ideale ùn deveria solu di piacè à l'omu, è solu dopu chì ellu stessu si esprimi è reste.

Avà pensanu à u monologu di a donna ideale. U primu, a frasa "Hè intesu chjucu," "E maravigliu," "Einsentenu à voi", è cusì, di a stessa manera, ùn hè micca maiurosa. Ùn pudete micca spotaghjaru a farina cù l'oliu! L'omi volenu l'adulazioni, ùn puderete dubite. È u più elevatu di a so stima d'autore valore, i più disposti s'appoghja u sensu cumuni. Hè un piccatu di ùn benefiziu micca di una situazione ripassatu! Ma quì u principale ùn hè micca esse u overudu, è questu partitu, sfurtunatamenti, ùn pò micca sentitu da assai donne.

Una altra frase, cusì à dì chì un cattivu sceccu in u ganciu d'annullamentu hè u banale "Cumu si sentu bè per voi". Sensibilamenti in permanenza chì justifica l'aspirazioni posti nantu à ellu, un omu hè improbabile d'andà à circà una "partezione megliu".

Sè avete analise dettagli e idee chì e donne ideale per dì, a frasa "per certu" cresce in a classificazione di a frasa "Avete un mumentu maravigliu (-e, -ye) mom / dad. Ella / hà cundottu un omu veru. " S'è capitu, avemu allora nascita è sughjetti di i genitori, è pare chì i nostri "ancestri" sò più impurtanti, PERO! Vultemu à a quistione di l'orgogliu masculinu ...

"Dopu chì avete da fà, nessunu ùn ci hè", "Ùn aghju mai avutu una tale manera!", "Diu, quantu hè bonu cun voi" ... Eppo ùn hè micca, nantu à l'ultima frase da a donna ideale, aghju cresce. Un omu ùn hè micca prontu à tolerà à u lettu quellu chì hè superfluitu, ancu u MOST ... In u so "den", un omu veru è un rè è un diu, è una donna ideale devenda in ogni modu pruvucarà questa (oghje micca solu per un omu, ma à ella!).

Una donna ideale reali dice chì u so omu hè sempre assai è solu bonu. In l'opinione di u 48% di i rapprisintanti cunchiuduti di u sessu più forti, a donna ideale in a so intelligenza, duverà solu l'intelligente, ma ... ùn pare micca più intelligenti ca u so cumpagnu. Hè veru, solu 9% di i rispondenu admiten chì anu interessatu in l'honesty di l'interlocutore.

A donna ideale ùn deve parlà per un omu: dì à u capu chì u so cumpagnu hè occupatu è ùn pò micca travaglià u domicile, perchè ellu hè u travagliu più preziosu (quì, nimu l'accurdò); Dìite à a so mamma - a so mamma-a-lege, chì tuttu hè mantene solu nantu à ellu; Dìite à i vostri amichi chì hè prestu in l'esercitu (quì, vighjà i partiti di football, stendu nantu à u lettu cù un ghjurnale è una buttiglia di cervia). Hè bisogna un tipu di "frasa" di salvezza, un sustegnu di i pesti di "stu mondu".

A donna ideale deve parlà bella. Ancu insulsi in a so bocca pò diventà in ellu. Ùn deve esse micca parlatu d'ella, perchè tutti i so scontri sò i vittori grossi di masculi.

E in cunclusioni di u "assicurto curtu" di quali doni ideali puderianu diri, mi vulia inserisce una frase senti da unu di i me amichi: "Una donna ideale ùn hè micca listessa per mè. Cù mè - u megliu! ". Allora pò beni, iddi, sti "donne ideali", vai à u bar, cunvucatu ...