Cumu suppurtassi d'un arbulu risu

Qualchidume chì cresce i rosteruni in u so situ ùn hà micca bisognu di parlà di a so bellezza è di l'aligria di cuntemplazione u splendore di u so fiore. È per fà rosè nantu à u vostru situ vi attraente è piacenu i vostri ochji, vale a pena pagà un pocu attente à a quistione di manera d'apprezzà dinò un arbulu risu.

A pruning regula mantene l'incantu di l'arbulu risorse, è permettenu ancu chì l'arbulu stessu cresce mentre crece.

Scrubberi di rosoli

U primu mumentu hè u megliu tempu per aduprà a trimatura basca, o più precisamente, hè necessariu d'aspittà per a putenza di i riti. In u principiu, i rami danusati è dèvuli sò cut off, facendu cusì a vista per a furmazione di a corona di l'arbre rosa. Sì parechji rami interferiscenu unu cù l'altru: frettu o trasluzione - unu deve esse u più forte unu o più successi in u locu. Sì avete una pèrdita cù l'scelta di u ramu chì deve esse lasciatu - abbanduneghja quellu chì a cerva hè u più liggeru (questu significa chì hè più chjucu). Ùn impedite ancu surtite forzi forte diretti à u centru di a curona - questu disturbanu l'armunia di l'arbulu.

Da a basa di u rosu scuru è a parti infermale di l'antichi vini cumpranu ghjunti forti è spessi, à quale a pianta gasta a forza principale. Ma hè questu questi chì sò i più preziosi, postu chì in l'estiu danu un pocu riunioni fiorente. Quandu s'incorpora prununziu, pudete regulate a fioritura di e rosii, a più larga di u ramu - i più fiori chì saranu.

Quandu a cura di un arbulu risu, l'attenzioni devi esse pagatu à a cundizzioni di i rimi abbandunati. Sì i bogi superi sò oghji frozense o ùn anu invintatu, allora ci anu da esse eliminati à un riignolu inchatu.

Hè necessariu di cura di a rosula è durante l'estate. Assicuratevi di sguassà tutte e rivuluziunate secchi è rami, è ancu cù i fiori falli cù un pedicle à u livellu di u top sheet. Ci hè ancu deve esse assicuratu chì a corona di u ramellu s'aprì bona ventilazione, per questu, si ne necessariu, sgaggianu i cecchi corsi. Questa hè necessariu per impediscenu u sviluppu di parechje malatie.

Più longu è fora di u scumpressu generale di a curuna pò esse eliminata, pudete fà questu immediatamente dopu à e so fiori in issi rami accuminzanu à scoglià.

Se u vostru rosè hè abbunnanti in l'estiu, quandu a pianta hè abbastanza capacitu per piacevi novu è fate una siconda volta. Per aiutà in questu, hè necessariu di cutà i fiori falli cun un pruner, cut the cut above the first budding sleeping strong.

Inoltre, essi sicura d'eliminà e foglie cadute è si abbanduneghja da a curona, quandu pudendu scumbatoghja è cuntribuiscenu à u sviluppu di varii malatii di a pianta è, in più, ùn aportanu micca in u so apughjatu esteticu, fate u bush in untidy.

E un pocu secretu - vultendu à a rosula, ùn puderebbe aduprà u pruneru, è aspetta un pocu, cunzignate currettamente l'arburi è pensate, ella certamente vi dicerà a decisione ghjustu, perchè alcuna sighi hà u so caratteru stessu.

D 'acqua

A Roses amori u calore è u regnu abundante, ma quì hè vale à palesu à a misura, chì l'eccessive umidità o a so mancanza cuntribuiscenu à u sviluppu di e fungi è e peste.

L'acquessu hè megliu fattu in a prima matina (prima chì u soli risalò assai) o à a sera. A cosa principal hè chì u ghjornu nantu à e fogli, ùn ci era micca caldi di acqua, altri o casu di a rosula uttenvi sunburn.

Pesti

I pesti più cumuni di i rosi sò puliti. Se e culonie di pulpi sò chjucchi, pò esse chjappesi cù l'acqua sapone. Se a distribuzione di pulifichi hà righjuntu à una grande scala, a pianta deve esse trattata cù preparazione speciale, insecticidi. Inoltre, quandu si pò pulifervi, avete ancu cuntrollà a basa di l'arbuli per a presenza di antichi. Per cumbattà e furmiculi, ci sò medichi speciali. È per evità e parche in u giardinu quandu a cura di un arbulu risu, unu deve cuntinuà à aderenti à e manere di sustegueri di mantenimentu:

Hè bè di cura per un arbulu risultatu in u vaghjimu - questu ùn hè micca di pruduce a poda, postu chì a poda hè una motivazione per u crescita. Roses sò adurdinati, è ghjè più vicinu à l'inguernu per cuprarà cù un quintu di giardinu.