I vittimi terribili di a storia, per quale e donne falonu belle

Perchè micca e donne rivene à ottene un bonu apparenza: in u nostru tempu, a cirurgia plastica è parechji injections sò diventà populari. Ma se cunparate questi manipulazioni cù i sicreti di a bellezza di i seculi passati, cusì vi pareveru solu "fiori".

Coghju di Cinderella

In Cina, i frutti è e picculi petite sò sempre valutati, è una di e tradizione più populari di i seculi passati hè u prucessu bandante per i pedi. À l'età di 7-9 anni, e zitellone principiani per vende i so pedi, anch'elli sprime l'ossi è per disruptivà a struttura naturali di u pede. Cusì, a funzione di i vini sanguinali hè stata sfrattate, chì guidanu a necroscite di i tissuti: quandu u deddu eranu infatti da e zitelli, ma dinò era ancu i piace da i Cinese, perchè dopu u so pedi era ancu più chjusu. Pìcculi pisci fôru un indicatore di l'urìggini nobili di a zitella: idealmentu, a pierta ùn deve ghjunghje nunda più di 7 cm in lonxitude, quessi peri anu chjamatu "lotus". Malgradu i terribbili consegni di sta prucedura, a so esistenza, hà cessatu solu in u XXu seculu.

Puerdu di sustanzi sivuli

In ogni momentu, a robba bè è bona dentru era apprezzatu in particulare entre i zitelli, finu à quandu sempre in l'antica mudelli principià à pensà à parechji manere di fà scopre e so difetti, è i cosmichi ci sò apparsu. A storia di u pianu chjucu origine di l'Anticu Eggittu, ma hà guadagnatu a pupulare cumunità solu in u Medievu Mediuevule: a ghjente era a piccula vina era spicializata assai, chì l'abbanduneti tracce terribili nantu à a pelle, è u pianu vulumu l'allungà a tezza è l'hà datu palisanza aristucratica. Ma, anche l'effettu esterni eccezziunale, eventualmente i particeddi intrecindatevanu a pelle, facendu per sempre a cicatrisione più gravi, è ancu a sustanzzioni causatu danni à u sistema nervu, a furmazione di tumuri è ancu a paralisi.

Corsetto

Dopu à u XVIII sèculu, una cintura finta hè diventa moda, è à questu ghjornu sta tendenza resta quelle relevante. Ma s'ellu si oghji participeghanu attivamente in i sport è mancianu ghjustinu per ottene u risultatu uriginatu, prima chì prima ùn era micca cusì cusì culuritu: da un zitellu di età tempi ci anu studiatu a wear corsets strisciati, u scheletru di quale hè statu creatu da u ballu, u metalu o a legnu. Questa roba di currezzione currisponde hà traltu a cintura, sottumette u chestore, hà fattu a postura più indulgenza è sprissiva, ma à u stessu tempu, u vestitu cuntinuu di u corseto hà purtatu à terribili consegni: a frattura di i costi, l'atrofia di i petti è a disturbazione di l'organi internu. À a strada di u so sonnu - una cintura di 40 centimetri - i zitelli spessu cariu à friddu, è ùn pudia ancu esercità è anche aghjustata.

Succu di bacca salvatica in l'ochju

Belladonna hè una pianta chì e so prupietà sò cunnisciuti è usati in a medicina per parechji milla d'anni: per esempiu, in Roma antica, u so zuccu era usatu com'è un velu. Un altru nome - "rabid berry" - belladonna era due a so capacità di causà un state di intensa agitazioni in l'omu. Versu u 18u seculu, e staciuni di sta pianta accumpghenu una grande popularity per l'aristucratiche in Auropa. In liturali, un paru di gocci eranu capaci di sviluppà i pupulati è dà l'ochji una radianceia: questu effetti hè stata assicuratu per a rilazione di i musculi d'ochji. Ma, cumu dicenu, a bellezza precisa sacrificiu. Li canzuni di Belladonna causò hallucinazioni, perdita di vista sana, è ancu puderia avè un'esèrcitu fatale - anche era, ùn sò micca usati finu à u XX sèculu.

A accolta di cumpressi cù larvule di pelletteria

U XX seculu hà divintatu un certu tempu dittatura à e donne di moda per una mala figura. Per aiutu di avvicinà u standard di bellezza, dicideru nantu à azzioni dispirazioni, cumprendu ancu e pratiche di dieta. Tali piuvuli cuntenenu una larva di una tapeworm - una tenia vaccina. Cusì, u parasite hà cundottatu sottu à u corpu, hà cuminciatu à manghjà in l'alimentazione di l'anziani, in quantu i so nutrienti, furzendu a donna per pèrdite pisu, mentri ellu stessu hà righjuntu una grande dimensione. In ogni modu, stu metudu avia avutu cunsiquenza di dettore: i verme causaru assai malatie in e donne, è un forte crescita di u parasite puderia riesce à a morte di a patrona. Di sicuru, ci sò parechji metudi di ridivà di u gattivu, ma ùn era micca pussibule di truvà u metudu cumpletu: era praticamenti impossible di sguassà a prugna di u parasita da u corpu.

Arsenicu

Se ora u nome di sta sustanzita hè assuciata à noi cù a parola "poison", in seguitu in u 19imu seculu, e fugliali hà attivamente usatu l'arsenicum comu un modu cusimicu: hà datu a faccia un paluristic aristucraticu, è l'ochji hanu acquistatu un felice felice. A droga principia à piglià da petite dosis è anu aumentatu gradualmente, cum'è un regnu chì a ghjente hà avutu una addiction di veru: dopu tòr è usatu d'arsenicu in u corpu, avianu prublemi cù u travagliu di u viaghju gastrointestinali, u dolore abdominal, vomitu. Quandu e donne hà devene sempre u velu, u risultatu sò mortu da parechji cumplicazioni.

Morti in i capelli

In u XIX sèculu, i zitelli cun vinu di volinu è altissima parchi eranu famusi per a so aspettu à a sucetà di l'aristucratici. A bellezza di u pitturinu hè stata determinata da a cumplessità di u so esercitu è ​​di u grandu, è più interessante a parrucca era, a più significativa è notevuli era u so patronu. L'altezza di i parrucchi anu da circa 30 centimitri, è in u risultatu, anu avutu assai pesu. Per fà forma è rinfurzà a struttura di a parrucca, hè fatta a grassa di porcu: questa prucedura hà pigliatu assai tempu, cusì a manipulazione di u ghjornu cù a parrucca era impussibile. Per quessa, e fimmineddi ùn scapparanu i so capelli per un bellu pezzu - una quincena o più. Per via di u risultatu, u grassu di porcinu nantu à u capu di u pruprietariu di un crescente frontouse hè diventatu un cattivu per i sappressu, è soffrenu assai malatie gravi.