Cinque regule per a sopravivenza di una donna gioventu di divorzia

Sò sò solu i storii di fata finiscinu cu a frasa: "E vittiru vicinu felice". In a vita, spessu chì i scelte chì facemu ùn pò micca esse finali. I matrimonii scumpressate - hè una verità tristi. Ma u divorziu ùn hè micca scusa per cungre ellu stessu, à u cuntrariu, hè u tempu d'apre u novu. Ma avete bisognu à fà questu pocu.


Regula un: "Pity yourself"

Parechji dicenu chì questu hè u modu direttu à a diprissioni, ma addevu. Dopu à u divorziu, a maiò parte di e femine sò depressi, anu un sviluppu depressivu, a vita pari li grisa. Pudete, per suprattuttu, state à sente i amichi è di surrisu in tutti i 32 dentali, ma facemu d'avà, i misgi ùn si firmanu micca à questa banca. Ùn risicate micca in ellu stessu, tira fora, chiancile, chiancianu, rumpia u vechju serviziu. Invita un amicu megliu per visità è discute cun ella ciò chì hè a vostra prima capra.

Fate ridere di e so cose sò stati in casa. Sè chì causanu vagessude, ùn sò micca bisognu à tutti.

L'errore principalità di l'amici hè di arruganà una zitella, rotta da u divorziu, "in a luce". Ghjè sempre troppu ghjovanu per voi per ralè. Sì, sì, hè cusì. Mentre ùn hè micca unoccupiedu da u vostru bagagliu internu, a vostra gioia accusante ùn pisassi sola tristezza. E i sentimi riprimate sò una bomba di u tempu. À questu mumentu, bisognu à vultemu, dite chì tuttu sera fine, tuttu u travagliu. E accumincià aduprassi solu quandu avete crede.

Regula dui: "Ammai"

Fighjate à mè stessu in u specchiu: i vostri ochji sò blazed, a to face hè inchatu cù là. È l'ora di diceranu adiu per u monstru. Avete bisognu di una installazione interna. Passendu u palcuscenu di l'dispoltante à l'urganisazione di "u primu passu à una nova vita" hè u più difficiule. Dopu tuttu, quantu si cumincianu a perdiri, ùn hè micca fatta.

A accolta quì hè aiutu da a zitiddina. Ritorna à u specchiu, traspurtate tutte e cuntenutu di a vostra borsa di cosmètica è avè da u culore di combattà. Ùn esse u overdu, prupone un attrazzu cù cura, ùn abbandunate u cunsigli di amatori, chì pò ancu esse implicati in questa prucedura. Ùn si scurdanu di i capelli, anu precisatu ancu di stile. E avà stanu annantu à voi altri. Eppuru ùn hè micca bella?

Per un esse effettuu, scrivemu à u ginè, oghje napa-procedimenti, ioga è altri posti chì vi aiutanu à trasfurmà. Diciati chì dopu à u pagamentu, a ragazza hè diventata più bella chì l'anzianu. Se cambiassi, hè solu per sè stessu.

A terza regula: "Rete, restu, restu!"

Alcune di i persone recomandanu di andà in ligna Ma ùn ognunu ùn hà l'oppurtunità di cuncintrazioni di e cose, quandu u capu hè impastatu cù pinsamenti diferenti. Hè megliu per permette à astratta di i prublemi è di rimpiazzà. Hè desirabili d'elegite un locu per relaxà da a vostra casa. Se pudete andà in ligna, vai. Inghjustizie excursions, shopping, admiring of beauties esterni ti permettenu di stà micca di scurdà chì ti sò divorcedo.

Ma hè una regula stretta! Nisuna novella! Risposte senza sensu oghje à qualcosa. Zece falze ùn deve micca bisognu à fà rinchjate, ùn circate micca un sustitutu per u vostru anticu, per micca bè chì ùn hà micca. A più chjave chì avete bisognu di sparà in ssu: "Ùn sò micca solu, sò liberu". Pruvate questu sensu. Sentite cumu l'alpi si sparthenu a so back, chì u pesu di rispunsabilità di u listessu membru di a vostra famiglia sia di e so spalle. Vive un pocu per voi stessu, mami stessi.

Regola quattru: "Una volta in battaglia!"

Ma oghji pudete parlà di novi relazioni. Spessu spessu dopu à u matrimoniu, e fimmineddi ùn anu circatu di attaccà i novamenti seri. U timore di scansarii in u listessu rachette si lasciassi à relazioni informale o relazioni libri, chì solu di crescenu nantu à u sessu. Ùn ùn cundemu micca tali mètudi di ricuperazione. Ci hè un altru tipu di donne chì, à u cuntrariu, ùn circate di cavaleri cunnuscenza è riunioni, si ciamanu è si sò temerati ancu di pruvà. In questa situazione, a salvezza deve esse cercatu in l'amichi.

Hè quelli chì avè bisognu à raccapricci in u pettu e cavu per voi un candidatu adattatu. Ùn averete micca esse u vostru còmpiu future. Chì sia solu un omu bonu. U vostru scopu hè micca di custruisce una nova rapportu è u lamparaghju in u so lettu. Per principià, bisognu di sentu cum'è una donna di novu, ricordu chì tocca à l'attitudini masculina, chì hè liggeru flirting. Tutte e vostre cumpetenze sò stati cun voi, ma ùn avè micca usatu per un bellu pezzu.

Se tali reunione scalate in un novu novu interessanti, da noi avemu a furtunà. Ma sintendu à u fattu chì hè solu un omu: u futuru maritu ùn hè micca un zitellu potenziale. Avà, permettenu quellu chì curarà definitivamente a to core.

Regula à cinque: "Cumprendi è pardunà"

Prima o dopu ci vinaranu un tempu quandu i ricordi di i vostri stallaccianu senza fà u dolore. À u so nome, u to core ùn sarà micca battagliu, ma s'ellu ci anderanu in l'accasu in a tenda, ùn perdità micca di parlà. Vyba vai avanti, è ùn avete bisognu à cummattiri, oddiu l'altri è pruvate a prova di qualcosa à l'altri.

Ùn importa micca quellu chì hà iniziatu u discu, avà solu l'upertu in u mondu aghju avete. Nisunu dice chì avete bisognu à esse amici cù famiglie è vai per l'amichi di l'altri. Solu capisce chì in u vostru rughjulu serebbe cum'è culpè, qualchissia più, qualchissia in pocu, ùn ripetiri micca sti errelli in una nova vita.