Chì deve una donna chì hè maritata

Eppuru, chì deve una donna perchè chì hè maritata? Per esse onesto, a donna ùn li devi nulla à nimu! Eccu cumu quì a paradossu diventa.

In u minimu di a nostra età di emancipazione è feminisimu, rispettuamente, quandu a criatura fragilosa è prufundita chjamata "donna" hà degeneratu in un indipendente liberu, indipendente, propensuali di u sessu femminile, ma ancu cù l'abitudini masculi. Una donna ripiglia un rolu in a so persona. Ellu guadagna a so vita, traspendenu u vestitori cum'è una pelusa, mentre risponde ch'ellu ùn hè micca statu quì. Se necessariu, ellu ferma u so ghjuvellu, riparà a tapita, rinfriscà e tappe, analizà l'informazione per i più chjorni, è da facilità à ricunniscernà, ma pare parechji elementi novi, ancu s'ellu ùn hè necessariu. Ma ore più tardu o doppu questu questu sta firu indipendente è cagione in amore. E qualcosa cumprenda micca in u so mente. U so core scorri u programma - nbsp; "Reprogram". Allora accurata. Ella cumencia di interessa in quistione chì mai hà attatu a so attenzione prima. Ella comincia di fà cose chì ùn avissi mai avutu prima. Allora a pregunta hè stata - "perchè?". È tuttu hè simplice, una onda d'amuri è u matrimoniu l'ha superatu. Per ella, tuttu hè novu è micca identificatu. Scuprì un mondu completamente distintu. U mondu di l'esèrcitu cumuni, sguassate, longu preparatori per i vacanze, è allora tutti i stessi limpi finu à seguità. In questu munnu, hè difficiule di stà seppe in ogni situazione. Dopu tuttu, u matrimoniu hè un travagliu difficiule è labore trà dui persone. Questu hè u territoriu cù i so reguli. Avà vedi ciò chì a donna chì si maritau deve fà.

A primu azzioni. U cortina aperti

Prima di tuttu, una donna hà da pensà positivamenti. Optimismu, pensamentu pusitivu, buntà sincerità - questa hè a basa di u putere femminile è u charsma. E questu, a su volta, dà una oppurtà di evaluà tuttu da un puntu di vista posittivu, per dà evaluazioni positivi à e persone, avvenimenti, situazione, in tuttu per vede bellezza, opportunità è un futuru promettante. Tutti pò vulgalli viaghjà nantu à una onda positiva, cusì hè stranu chì l'omi sò suggeriti da e donne, donna bona. Ùn hè bisognu à nimu chì dite "Quellu chì site guidatu, chì sarete scritte". Allora un omu viria a vita per una lente positiva. In stu casu, in u so matrimoniu ùn hè micca un locu per i disputa è afflitta.

A secunna attività

Siconda, una donna chì hè maritata si deve esse fillosa è altri cù l'energia vitale. Pensate à quellu sè stessu chì hà persu l'interessu in tuttu u novu, à a vita, ùn esse micca passatempi è passatempi, quandu ella gradually ravaged in u so modu di villezza di casa, stà à andate à qualsiasi avvenimenti interessanti, musei, galerie, exhibimenti. U so beddu furore pruduttivu sò trasfurmati in una cuda falata inaccurate. Allora sera da praticà da fà una "medusa". Prupristà, m'hà dettu, avete interessatu in un omu chì hè solu fatta da a so vita? Cusì, oghji devoti, avemu a seguità a nostru stessu, fisicu è spirituali. "Una mente sana hè in un corpu sano!". Avemu in sportu, biatomia vitamine, leghjite literatura, truvà siti interessanti è fascinante, visita tutti i cìrculi è i corsi, in generale, sviluppu, ùn si fermanu, ùn degrade micca!

Intermission

U sicondu pruduttu scorri à a terza, seguitatu a bellezza è a salute. L'omu si dice l'armunia, l'armunia in relazioni, in e persone, in l'ambiente. Dopu tuttu, a natura in noi hà iniziatu à l'armunia, a coherenza è a simetria. Cume hè spessu ciò chì aghjunghje à stà à sente un pezzu, è perchè vene sta succeta? Hè sempru, simu piaci bellezza, sopratuttu à cuntemplazione sta bellezza in quarcunu. Sò attraversu persone bella, attraversu a so armunia naturali è a gràzia. In fatti, hè assai difficiuli di mantene l'armunia in un sè stessu, è solu di mantene l'armunia in relazione. Dopu tuttu, vivi vicinu, cunvivendu una cuntintazione constante di l'altri. È ùn hè pocu cumunu chì in questu un puntu sta cuntemplazione ùn pò micca aduprà u piacè, chì prima. È tuttu questu hè duvuta à u fattu chì, s'apprimau è per capiscenu cum'è qualche cunsigliu, i cômagi accumincianu a abbandunà a so presentazione è ogni ghjornu, menu di menu per avè cura da ellu. Ghjè sta donna chì hè maritata? Per quessa, a bellezza, a salute è a grooming - una parti integrale di una vita famigliali.

Azioni terza

Sapete ciò chì hè ancu un fattore impurtante in relazioni familiari sani? Sì diffirenti. I so crescenu, sviluppu, cambienu i so vede nantu à certe cose, interesse cambià. Allura picchì ùn portanu micca a rilazioni di a novità è di l'spontaneità. Sicura chì a vita di a vita cume anu da esse precisione di u pensamentu, di cunfidenza in l'opera, di una urganizazione in materiali, di modu à l'ambiente. Ma, prima o dopu, questa vanda vita cumencia di a vita cumencia di scorri, e turnemu in robots. Per quessa, avemu detechjà, guardemu aspettu, pensate chì tuttu u stessu l'ànima voli è l'atti. Pò esse qualcosa, è ghjusta un cena romantica per dui da u lume di una candela brillanti, è micca un viaghju prughjettata à u cinema, è u sughjettu di sienziu cù un scogliu di scaccioni, caroselli è un algodio dolce di lana. Forsi quandu anu avutu una idea o sognu, per l'implementazione di quale u vostru amatu hè necessariu. Pensate à l'appaghjà, è ricurdate di qualcosa.

U cortina ciunchia

Sì di riflette, a donna casera chì hà sviluppata in modu comprehensivu. Ella sapi chì hè necessariu di lavuranu l'articuli forti, chì a culleghja u foglie sarà tastier si aghjunte immediatamente a zucca pastizzia è cipolla a carne piccata, ella sapi chì i zitelli ùn sò micca cusì faciuli d'appressu. Sà chì i tuppi ùn sò micca clips, cunnosci chì un duminiu, un proveedor è Skype hè, chì hè un preziunamentu di famiglia, è in generale sò parechje chjodi più intelligente.
E era interessante per voi chì questu hè u pensamentu di l'omi di questi ddi donne chì ci anu maritatu. Aghju dettu riguardu à u mo maritu chì, in u so parolle, avete una donna casera? E averete, a risposta era cusì simplice è à l'altru tempu colosamenti cusì veritatibile - "una donna chì hè maritata debe fà ciò chì a donna più ordinariu, solu megliu!". Dunque, beni devoti, amparate à esse megliu in tuttu!