Emotions and feelings

Una chance meeting avec un amicu di giovani, di quale avemu persu dipoi persu di vista; emergenza nantu à a strada; parolla à un auditu chjamatu; a prima aspetta "mamma" o "dad" da a bocca di u zitellu - assai acontezii ogni ghjornu evocate nostre emozioni. Avemu a vargogna per elli, teme à circà ridículu da u partitu, fracassate è pensanu chì l'avemu cuntrolatu. E sempre l'emozioni avà è ripiglià noi.

Duminicazzioni Duvani

Forsi u fattu hè chì avemu criatu in una sucità induve a capacità di cuntrullà i sentimenti - "per cuncepimentu" - hè sempri cunsiderata una virtù. L'autore-cuntrollu, cum'è un guarda d'alerta, sempre ricurdeghja: ùn hè micca dirittu di cummàvule troppu emotionale, ùn puderebbenu amparà a vostra còllera, avete bisognu di u so scantu, restri l'excitazione è ancu a gioia. Qualcosa reazione emissioni forti pò parece ingannatu, ridicule, ancu obscene è esse perciutu com una manifestazione di a nostra debule. Ùn sò micca assai certezioni: hè a gioia o l'anzie pussyata da parechje persone chì succideva à esse in certe certace. Cusì hè naturali di chjudarà è di chjamati slogan à un stadiu di football o cumprate cum'è empatizza cù una scherma di televisione, chì l'onda di tsunami scorri una spiaggia pacifica. Ma, dicendu, ballu in l'Uffiziu per l'occasioni di a prumuzione, per trattà a sopra, ùn hè micca accettatu - perchè ùn hè micca accettatu è apertu in u so dulori.

Hard autocontrol crea un certu cunsulenza psicologica per noi: i manifestazioni ritualizate di l'emozioni unipochi sudughjanu l'affittu (una forte eperazione emotiva) è regulanu. Ma à u stessu tempu l'autore-cuntrollu pruvucalla a frustrazione, chì crea una difendizione periculosa trà quellu chì avemu sentu è cumu si portatevi.

Quelli chì avè u so propiu impedimentu emozionale à vive, certi volte prupone "affucà" cù l'aiutu di una pila miraculosa. Parechje culpèvuli, in a so opara, in l'excesiva sensibiliità di i so parenti, chì "in modu incorrectu" suscitonu. Ma quelli, è l'altri ùn sanu micca o si scurdanu di manera chì l'impurtante hè l'espressione di l'emozioni per a nostra vita. Grazie à elli, espresu a nostra veru "I" è diventate più chjucu à l'altri populi. Inoltre, l'emozioni ci hè necessariu per a nostra survival. Charles Darwin a prima prupone chì l'espressione di l'emozioni hà una significatu evoluzione biologica *. Qualchese animali di nascita hè dotatu d'emozioni chì transpondenu infurmazione nantu à l'intesi di un altru aghju, in situ situ faux, aiutanu à fà esse attintivament senza pensà. In questu sensu, sprescendu a nostra emozioni, facemu campatoghji in literalmente, perchè ogni ghjucà u so rolu speciale.

Scantu


ci informa di un periculu reale o imaginatu. Piglianu ciò chì hè significativu per a nostra vita à u mumentu. U timore ùn sia micca solu l'infurmazioni, ma ancu dà u corpu i cumandamenti: diriverà u sangue à i pedicezi, se hè necessariu di scorri, o à u capu, se necessariu per pensà. In regula, u timore mobilizà a nostra energia, ancu s'ellu a volte u so effettu esce a faccia oppressiva: si paralizeghja mentre decide un procedimentu di una situazione particulari.

Ira


volte cunfunditi di a viulenza chì possa provucarà. Hè tuscusu, stu sensu si cume una persona quandu ellu suspeva chì ùn hè micca presu seriu (è certi persone sò constantement vivendu cù questu sensu). Ma l'angeru pò esse è hè ùtule: pruvucarà a liberazione di l'hormone in u sangue (chì cumprendi l'adrenaline), è chì, in turne, furnisce un splash splendore di energia. E dopu avemu a nostra forza, avemu un valore è in autore. Inoltre, l'arragali ci conta chì avemu avutu un puntu di più di quale no podemu postu di cuntrollu stessu - in un sensu, sustituisci a manifestazione di a viulenza.

Dulore


aiuta per fughjì à spirimassi di a perdita (una persona vicine, qualche qualità in un sè stessu, l'uggetti murali ...) è di ritornu l'energia di a vita. Hè permessu di "superarè stessu", adattate à a perdita è torna truvà u significatu pirdutu di ciò chì succede. Inoltre, l'esperienza di duluri prupone simpatia è attenzioni di l'altri populi - è noi avemu più protetti.

Joy


l'emozione più bramosu. Hè quella chì libera a quantità massima di energia, stimulating the release of hormones di piacere. Sentateni cunfidenza, a nostra propria impurtanza, a libertà, sintemu chì ci sò amatu è amatu. A gioia cumporta com un magnetu: attrae à l'altri à noi è aiuta per noi di i nostri sentimenti. Hè cunnisciutu ancu chì un sonne è risate anu un effettu curativu, aumentando a difendenza immune di u corpu.

Mind and feelings

Ogni vantaghje impurtante di l'emozioni hè chì ci ponu smarter. Per un bellu pezzu, a scienza in un sensu sprìzzati, pusendu sottu a mente pinsanti. Dopu tuttu, da u puntu di vista di l'evoluzione, l'emozioni nascinu in a profonda di a mente arcaïque "prehumana" è sò assuciatu à u cumportamentu instinctivu di l'animali. Nove dipartimenti di l'escàccia cerebrale, chì, in particulari, sò rispunsabili di i processi di pensamentu cuscienti, apparse assai dopu. Ma oghje hè cunnisciutu chì in a so forma pura, a mente ùn hè micca stata - hè nutrittu da emozioni. U neurologist nord-americanu Antonio Damasio prova chì a cunniscenza, chì ùn hè micca cumanda di emozioni, esce esse sterile, è una persona frettu cun avergezza ùn hè micca capaci, per esempiu, per sapè da i so sbagli. Hè interessante chì i zitelli è l'adulte avemu amparatu è ricurdate un nùavu novu solu in u sughjettu di un impulse emutivu forte pusitivu è suffertu, chì, in forma figurativa, apre u porta à una nova zona di cunnessione neurale.

Perception ùn hè micca esse senza emozioni. Ogni parolla, ogni gestu, l'oliu, u gustu, l'imaghja perceived per noi hè "interprete" immediatamente da i nostri sentimi. Sì senza emozioni, avemu da trasfurmà in màsculi è arraggiò una esistenza abbastanti.

U psicologu Daniel Goleman (Daniel Goleman) introduciu u cuncettu scientificu di "intelligenza emocionale". Arrivatu à a cunvinzione chì u nostru successu persunale ùn hè dipende micca cusì à u corsu IQ, l'indice di sviluppu intellettuale, cum'è per u coeficu stimulanti (EQ). Basatu nantu à a dati di l'esperimenti, pruvò chì in l'ambienti prufessiunale, u più riescita ùn sò micca spicializati cù una varietà di diplomi, ma quelli chì pussede qualità umana valori - a capacità d'analizà i so sentimenti è di gestisce a so propiu è di l'altri sentenzi. Quandu u ghjovanu, per esempiu, sò dumandati aiutà à risolve u prublema, à l'altri puderanu rispondi, mentri "disabilitatu emotiva" (cun ​​eccuti) pò esperà uni pochi ghjorni per una risposta à a so dumanda ...

Voice of the inconsciente

Emotiuni nni dicenu l'infurmazione più impurtante nantu à ellu stessu o di ciò chì avemu trattatu, è per quessa, ci anu da esse fiduciala, listene per elli è fiducia nantu à elli. À u primu preghjudiziu pari chì una postura esistenziale ùn cuntradite l'esperienza persunale di parechji di noi: più di una volta avemu fattu tortu, cammendu per l'occasione di sentimenti. Lu cchiù granni filosufma tedesco Max Scheler (Max Scheler) spiega sta cuntradizioni per l'esistenza di duie tipi di sentimenti. Per una banda, ci sò sensichi in u cuntattu, funziona cum'è un meccanicu di toccu. Quandu sia a ghjocu, avemu sentu megliu, pudemu rilassate, semu pocu ansiusi, chì significa chì pudemu sperienze "più vita". Se qualcuni disturbà o angeranu noi, quasi sintèticamente chì ci sò privati ​​di salute, energia - "parte di a vita". I sentimenti di cunnessione viaghjan infurmazioni impurtanti nantu à u significatu esistiviale di ciò chì succede per a mo salute, a mo vitalità. Ma tali sentimenti (spessu vicinu à a zitella) ùn deve esse fiduciuti in a decisione, hè impurtante di esse capace di sguassà, pusendu entre parche.

Ma ci hè un altru sensu - emozioni distanti. Ùn avete micca una relazione diretta à u nostru statu corrente, ma piglianu bellu aspettu significativu per l'altra persona. Questu hè un sensu intuittivu cunnisciutu da tutti. Questu hè chì urdinate di dumandà una persona amata: "Avete qualcosa?" Or ordine: "Hà bisognu à chjamarè urdinatu!" Ùn insignà micca à sente i sentimenti distanti, ma permettenu à evaluà à instantà l'atmosfera in un gruppu di pirsuni, interlocutore o situazione. Se volta in daretu in a vostra vita, avarete bisognu chì tutte e decisioni più impurtanti è correctu hè stata fatta, affidendu à u gustu: spiegazioni raziunale sò venenu dopu.

A fiducia in i vostri emozioni pò è deve esse educatu, furmatu. Hè impurtante solu micca di cunfundà u sensu di cuncrettu chì cumunicà per noi in persona, cù una persona distante parlante d'una altra persona.

High Voltage

Quandu a forza di l'esperimenti hè troppu grande, avemu avemu un mekanismu di a prutezzione psicologica, è ùn avemu micca altru nemicu. Dipressione, l'apatia, l'stupidu - cusì u prughjettu di l'esternu, è da l'internu a persona ùn hè micca minatu più, cum'è l'anesthesia. I Cumpressate ("esisteu") i emozioni ci transformanu in sensazioni corpu, sguassate a rilazioni trà l'esperanza emuzionale è ciò chì a causatu.

A volte l'emozioni piglianu a forma di u so cuntrariu. Tristezza hè spressa à spressione in euforic excitement; giòia in li lacrimi; certi volte ci pudemu sprime in risuranza forti - se solu dispramentu ùn ci micca cusì. I miccanichi di a difesa psicologica aghjustate e nostre forza fisica è fisica, e quasi sempri turnaranu per esse ineffettivu: in qualchì unicu puntu i veri sentimenti spartanu è si cumbattevi. Quelli chì s'imbrutau e so emozioni, anu sughjettu à a so pressione. Pudete taglià risata, ghjocu l'ingerimentu, mettre nantu à i vostri sentenzi veri, ma ùn pudete micca sempre finta di sempre: prima o dopu sùbitu. Allora hè megliu di pudè piglià cum'è stanu.

Eserciti per i sensi

Sò stati rapidu-tempered o sensitivu, notori o paralizate da u timore ... Pruvate d'ammaistrà uni pochi esercizi simuli chì aiutanu à armunizà e vostre emozioni.

Ùn sò micca integrati

Duvemu torna, ùn permettenu micca per espresà nè ragiuni è cuntenutu ... U to cumpurtamentu hà un mutivu chì ùn hè micca faciu fà sapè. U modu hè di "vintu", per alliberà i vostri sentimenti.

1. Pruvà spiegà sensu per gestiti.
E parolle sò impurtante, ma 90% di e nostre emozioni sò spressi da espressioni faciale, corpu. Smile, pose, gestiti - ancu un simple shrug da i spalle, parle di a nostra attitudini à ciò chì hè avutu più di longu discorsi ...

2. Identità l'esistenza di emozioni.
Se un zitellu hè teme da l'ombra, hè inùtule per cunvince chì in i nostri boscesti ùn sò micca truvati. Acepta i so sentimenti, i genitori ponu dumandà: "Cumu pudariu fà per calvi?" À temà ùn hè micca a lotta, ùn deve esse vargugnate di teme. Nunda di i nostri emozioni sò periculosi, sò i nostri alleati, da elli ùn deve micca bisognu sempre d'una stumba sucia.

3. Mantene un diariu.
Hè cumune à u vostru sentimentu cù un amicu. A so storia scritta aiuta per scurdà l'emozioni eseguita, pensate à elli, sviluppà una attitudine in elli.

Paralizate da u timore

L'altru "appesta" (per quessa, a più grande a perdita in una scunfitta è più grande a ricumpenza per vincere), quantu più pane. Avete tantu teme di fallimentu chì site di scrittura mentale i scuperte più disastri e i vostri mani sò cade. U modu di modu hè di maestru di i vostri sentimenti è di superà a "paralizia" di a vulintà.

1. Mi circà una situazione in u passatu chì vene in a vostra mente à u momentu di u panicu.
À quale hè quellu chì vi pari a tè? Forsi u maestru chì hà turturatu in a zitella, o un vechju chì ùn dà micca un passatu? Ogni situazioni stressanti evoca in noi una memoria di quellu chì avemu avutu in u passatu, spessu in i primi sei anni di vita. È dinò u sensu di teme chì ùn pudemu micca venite torna à noi.

2. Sore responde.
Concentrate a vostra attenzione nantu à a vostra respirazione: allargate l'exhalazione è scurzà i sopranimi per neutralizà i vostri sensazioni interni.

3. Ricurdàte i vostri successi.
Cumu per cume, per esempiu, chì brillantamenti passava l'esame o guadagnau un amicu pienu di tennis. Basatu in successi passati è sentimenti assicurati di piacè, pudete supremu a vuluntà di vede scenzi catastròfichi di manifestazioni risultati.

4. Preparate per a prova.
E cunsiderate a pussibulità varianti di l'avvenimentu, stabilite u vulete in ogni casu, è ciò chì pudete dà ... Questu avete aiutu à megliu cuntrollà i vostri emozioni.

5. Fighjate à l'interlocutore, ma micca direttamente in l'ochji, ma in u puntu in ellu.
Puderete circà nantu à ciò chì dice, è micca nantu à ciò chì leghje in i so ochji ...

Ùn sò temperate

Hè a via di l'appruntà à prupone i vostri sentimenti è à gestisce a situazione di cunflittu.

1. Accuncià micca i pretendanti.
A più più di accunsentà in sè stessu, più risicate di perde. Parrannu di i vostri diritti, avete aiutu per evità l'esistiri di l'insegnante scantu.

2. Aprènza per sprimà i vostri sentimenti chjaru.
Suggerimenti u sensu chì u forti. Sittendu senza culpè o culpiscenu, diceraghju bè: "Avete prublemi à u travagliu, sò struitu è ​​ùn sapianu chì fà."

3. Pausa.
U cervu necessite un tempu per piglià una decisione è per piglià u cuntrollu di a situazione. Relax el plexo solar: pigliate un sustegnu in u sonu, fate a so respirazione di parechji sicondi, astru è aspittà d'aspettate prima di respira. Da u tempu à u tempu, cercache u to ochji per 2-3 segunddi: apagar i signalamenti visual reduci a volta.

4. Metu "X, Y, Z".
U psicoterapista americanu Haim Ginott cunsiglieghja di custruisce e so affirmazioni nantu à u schema: "Quandu avete fattu (X), mi sentia (a) E, è in quellu tempu vuleva chì fate (a) Z." Per esempiu: "Quandu mi vituperate per esse tardi, sentu culpèvule. Avete avutu abbrazzatu invece di ripiglià.

5. Senza a vostra manu aiutata.
Prima di risponda l'aggressione per l'aggressioni, dumandate à l'"aggressore": "Avete qualcosa?" O offerta una tregua: "Emu adupratu per esse nervu, fighjemu in pause, enfurecate".

Avete persuciatu

Avete rispettu in emozioni è à i rimarmenti critichi, è à i cumplimenti. U modu di modu hè di stabilisce una relazione equilibrada cù e persone.

1. Ùn ci micca impastatu nantu à sè stessu.
Sò inghjennu preoccupatu di ciò chì altri pensanu à voi. Pruvate di "sughjurnate" un pocu da sè stessu è show empathy (empatia). Amparate à mette in i piu di un altru persone. Ciò chì pensendu? Chì passassi? Stu cambiamentu in l'angolo de vista aiuta à cambià a stratigazione di relazione.

2. Ùn ùn stà micca à fà chì tutti ti vògliu.
Certe volte di piglià una chance è accunsenu chì qualchissia ùn sarà micca cum'è i vostri atti, ma qualchissia vi cunghjica a vita. Hè impussìbelli di evità di manifestazioni di rivalità, antipatie, incompatibiltà di caratteri. Più divene più chjaru seconce cusì, a più faciule serà di voi per accettà, è l'altru hà da truvà più difficiule per incaricate.

3. Pruvate troppu situ "trigger".
Fate una lista di situazione chì sò particularmente vulnerevuli è e parolle chì pruvucanu a vostra cumpurtabili inadegwate. Forse davanti à elli, pudete amparà è ùn perde micca.

4. Evite previsioni categurichi.
Per appellu à mè in un sensu ordinariu ("Deve fà a carriera!") O un tonu minoru ("Sò sicuru ch'e vi esse campatu tutte a mo vita una ...)" ùn benefate micca: sì u burden de culpabili per i vostri disgrazia, è questu dipenditu u vostru vitalità è ùn dà l'intimi à a vittoria.