Chì duverà u futuru maritu?

Pienze di u dulore fuculatu da i mio ochji: impiccendu brusgià a porta di l'intrata, aghju tombu u vagnatu. U sangue era chiuvutu cù un coru fermu, ma ùn aghju micca attentatu. In un vistitu è ​​sabbiati nantu à u mio pezu mi sappi in a strada.
- Folder! Stop it! Ùn fate micca! Eu chianciava dopu à u mo babbu. Ma era troppu tardu. Dopu si metti in u caru è partissi per a stazione di polizia di distrittu. Cascàimu nantu à a strada per andà in a neve è chiancì. Ghjè successu pocu prima di l'ultimu annu novu. Avemu assedatu cun Roma in a cucina è aspitevvi à u kettle in calore. Comu un polopu, u gasu tira u so tentaculi blava di u burner, cum'è un vechju cun un bastone pesante, grunted un receptore di cucina di antediluvianu. Aghjunghjenu nantu à u fesso, posughjendu nantu à a cammisa di flanella Romina in una striscia rossa brillanti. E era fumendu à a finestra aperta. "Ùn avete capì," murmu, "perchè ùn vi vulete mette? I paisani ci compraranu un appartamentu furnitutu di trè camere è darà cinque mil dolore. Vivemu a vita di u prìncipe è ùn avemu micca cunnisciutu. U papa promete à un viaghju in Canarie, cusì spentu una luna di miele.
"E voi è u vostru bonu babbu ùn m'interessa micca, ch'e sò un scopu di falcu," Rumanu contru. "Aghju paura chì u vostru babbu mi disprezzà per ùn esse capace di securità à a so figliola".

E in generale sò di diverse capas di a società.
Dopu tuttu, Boris Sergeevich hè una celebrity, è sò un creatore ordinariu. È travagliu, cum'è sapete, ùn hè micca u più constantu per mè. In certi modi, avia ragiuni. U Patre ùn hà micca un sensu sensu per u mo amatori, chì era assai distanti da l'imaghjini di l'unione di vita ideale per una sola figlia. U papa era un scultore postmodernu. Hà "swim" in l'onda d'interessu pùbblicu in l'arte alternativu è rittulò i so stati idiòtichi, u zacharya rabid money. Dopu avè parechje exhibii in soli à l'esternu, anche si i so opiri vìnniru vinduti quì. Quasi tutti l'ucraini novi cunzidiravanu l'obbligu di crià in u mo appartamentu una capulatta maestru di u mo babbu. In una parolla, ùn eremu micca di nunda significa imprecisa. Imaghjate: in ogni cantu di u nostru appartamentu di quartu di cinque camere - in a TV o in u centru di musica, in i muri - carpenti carpetti, in i costi, stantoni - cunti cristallini. Invece a so "protesta à a vita di a vita" in u so travagliu, u papa in a vita di u ghjornu era un filingiu ordinariu chì ùn avia un gustu refinatu. Hè sognu chì mi saria meetu cù u furtunatu in l'arti. Per esempiu, cù u so pupulari Rostislav o u scanduluu poeta Olesem, chì hà spessu visitatu a nostra casa.

Ma aghju sceltu Roma , dopu avè scuntratu à quellu chì hà fattu a rinuvazioni in u nostru appartamentu. Iò era sbattulata da i so ochji scuru, orientali e orientali è i capelli blu-neri. In ogni modu, solu di mè, ùn hà micca gustatu di nimu. I sposi truvaru abbastanti è simili à Genghis Khan. Ma ùn m'interessa l'opinioni di l'altri. In Roma, aghju fattu amassi solu per cumprendi l'ubligatoriu stessu! U mo babbu s'addivintò à e nostre visite, ma quandu resignò, per ghjudicà chì in a nostra demucrazia pa in u paese, ponu à truvà almenu cun un locksmith o un janitor. "Ùn li lasciate micca a vostra figliola cun ellu", disse u so babbu. "Se ti amassi, maritassi". Aviu pronta per vèstinu un vestitutu di castagna, ma quì hè a mala furtuna: Rumanu persistantemente ùn vulianu micca maritare, anche i muntagni d'oru, i me genitori prumesse. Dda sira dopu un altru di cunversione, hà dettu novu: ùn vogliu micca riguardu u matrimoniu.
- Oh, veramente? - I said. "Allora tuttu hè trà noi". Ùn aghju micca umiliatu più more.

Aghju cambiatu a me routina rapidamente, è esce da a so ostina abbughjata . U sole s'hè stabilitu, ma era quasi nuvianu fora. Comu un pappu d'addevu rabid, i fiura di ciucieri di ciucianu, circa in u focu, chì cascà nantu à i so ciuffi è di martellà cù e so colli. Iu intrì in u carrettu di busu è hà cuminciatu à fighjittà à l'affari di i viaghjatori. "Avà manghjaraghju un affari cagliu, fate in amore cù un sguardu ordinariu è saltate per culu. A via di Roma, "Pensu. Ma, cum'è se sentitu un predatore fame in mè, l'omi si ne vultonu. Turnu in casa hanu minatu di lacrimi: Sò aduprà solu l'annu novu. Roma chjamò dui ghjorni dopu.
"U babbu, era sbagliatu", dissi scuscia. "Perchè ùn avemu micca, in fattu, finiscinu fintai e nostri relazioni clandestini?" Amparemu u mo matrimoniu perchè era scantatu di perdienti a libertà. Ma cumu avissi bisognu "testamentu liberu"? Rumani parrava sempre assai di quella maravigliosa ch'e era, chì furtunatu era cun mè, chì eru a più rara diamanti senza un rim è questu chjaru accunsente.
- Romka! Ci chiancià tantu forti chì aghju pacatu u mio voce. "Veni subitu, parla cù u vostru babbu".
"Fighjemu un sorpresa per l'annu novu", a me prughjetta suggerita.
"Solu questu". Ùn aghju mai fattu una pruposta à qualcunu è sò assai preoccupatu. Se ùn avete micca bisognu, vene cun Alex. È hà da esse cù a sposa Valya.
È sicuru, ùn aghju micca impurtante. A vigiglia di l'annu, avemu spumante un grand festa, quasi cinquanta ghjente. Dui cungrigati più, duie menu - ùn era micca diferenza per i mo genitori. Inoltre, in a me vita un grandiose avvenimentu era chjativu: annunziatu u mo groom hà mmatu e decisu di purtà à a corona. A festa di u New Year, com'è solitu, cuminciò à deci ghjorni in a sera. I primi tastu era tradiziunale "per a gloria di l'annu di a partenza". Allora u scandalous Ole leghje un novu poema in chì nunda hà caputu nunda. Rostislav cantò cantu à a chitarra.

E ùn pudia stenni finu à a mezanotte . Sicondu u scrittore, era à questa ora chì Roma anu deve dumandà ufficialmente a mo manu. Perchè per accidenti, era aghju intesa cun Roma in u centru, è i so amichi Lesha è Valya pusendu nantu à u puntu. Cusì, quandu u ghjornu chjappà à i dòde, Rumanu cresce un vetro di champagne:
"Dear Boris Sergeevich è Olga Stepanovna", ellu iniziu un discorsu solenni, memorizatu in anticipu. "Amassi a vostra figliola è dumandate a vostra benedizzione parentale". Piglia una cura di Irina sempre. Ira, - Romaini cun mè, - accunsenu a essiri a me moglia? E invitati ci appiruvanu. Tuttu avìa saputu di a nostra nuvella è si dumandava quandu l'ultima, eccu, a festa. I amici di a me mamma hà cuminciatu à basgià, l'amichi di u mo piuvitatu a manu Roma. Solu Oles hà vultatu biancu è dimustrava di u spaziu. Sapiu chì era in amore nantu à mè è hà mandatu in un locu poi sentimentali di a so propria cumpulizioni, straddutamente differenti di quelli chì esse esibiti à u publicu. Di colpu a lume cascò. "Cosa, u dilùviu? U ghjornu di Judgment? "- gridò u so babbu, pricò nantu à u appartamentu. Fighjula à a finestra - ùn era chjucu in a casa vicine. Frà l'altri attitudini cuminciaru un panicu: assai ùn avianu micca gustatu di u scuru. Aghju intesu qualcunu crash quarchi cosa cristallu. "Rostik, per aiutà" - chjamatu u babbu di u so scultore-studiente è cun ellu si allora u corridor. Tutti eremu immjanti in anticipazione.

Dopu à cinque minuti, l'electricità volte.
"Hè tuttu hè cusì", dissi u pianu piace, entria in l'abitazione cù un scuppauru in a manu. - Certi cumbenti si atticciate i tattini. Wow a surprisa à a vigilia di l'annu! Induva chì l'astu di cunsigliu, saltendu ogni tipu di scune? U travagliu cù u cuntadore, hà cunsideratu un tiru macchiatu cù i blancori è si n'andò in a cambra per cambià a so robba. Ma un minutu dopu si satau fora da quì scalded.
- Olenka, - dad addressed à a mo mamma, - avemu, in my opinion, hè stata robba! A materia hè chì u mo papatu ùn hà micca fiducia i banche è cunfide è mantene tutti i so risparmiati in casa, o più bien, in a so stanza. Avà l'alcoba primariu s'assumigliava a cità dopu à u bombufu: i piume di cuscini coperto voltevanu in ogni locu, certi articuli, rintra e pinsci eranu stati. U casket, induve a mo amma guardia tutti i so gioielli, era vacante.
"Puderia esse fattu solu da quarcunu quì aqui," l'amicu di u mo babbu, Vasili, chì avia u pensamentu deductive di Sherlock Holmes, suggeriu.
"Quandu mi campu in cucina, mi pare avvena parsi chì ci era qualcunu in u so cambiu" Oles intruditu in a conversazione. - E vitti chì a zitella chì hè stata cun l'amica di Roman hà intrutu in u corridor. Dopu quessa, a lume s'hè esce. Sì, Romanu, ma unni i vostri amichi sputanu? - Ellu hà vistu u mo sposu espresivu, suspicientemente chjappà l'ochji.
"Ùn ci hè dubite chì solu puderanu esce cumprà", dici Vasily. Ùn aghju avutu nunda di dì, sò amici di Romanu, è aghju deve esse à a parte di u mo fiance, ùn importa ciò chì passa. Ancu si era difficiuli di mantene a nuvidità di nuvità: Alyosha è Vali ùn stanu nisunu locu ...
Eranu detti rapidamenti. Lesha anu truvatu tutte e nostre testamentu è e toge, è i bagnati di Vali erani vacanti. Ella chianciva e sfamatu u so participeghja in u bughjettu: suppositivu chì Lesha l'avia dumandatu in anticipazione per accudicà nantu à Roma è rinfriscà i tufonce.
"Cumu sapia chì avemu guardatu fiere in u cambiamentu?" Averigheghjenu u papa, annunzendu un'altra impressioni à Roman.
"In my opinion, Irina hà dettu qualcosa di Ghjesù", u me fiancé disse à u so babbu.
"Ella s'hè scantatu chì ùn avete micca tenene a vostra economia, com'è stimata, in un banc".
"Quante volte vi aghju avutu chì? Ùn fate scrive!" Chianciutu u me babbu, chì era à a traccia di un colpu nervuu. Uni pochi di settimani passau. Alyosha era in u centru rinviatu, è Valya era libertà - hè stata liberata nantu à a so ricunniscenza propria cum'è tistimone.

Capu Roma ùn avia micca tempu di dumandà à l'uffiziu di u registratu . A so tinia di cugliu anu falatu, è andò in Dzhankoy. À una sera di ghiaccio, aghju assediatu da a TV, napping to the sound of some boring film. Di colpu Valentina hà dettu.
"Sapemu chì ùn voi micca parlerda per mè," dissi ", ma ti precu, ùn impedite. Avemu bisognu di vede è di parlà seriu. Puderaghju sapè cumu chì u peghju da i puzzicheghji volte à mè u locu di scontra. Valya era in un vechju capeddu, un caprettu ferru, stufa di scatuli, è trimava di friddu. Pasticceria, l'aghju invitatu à un cafe.
"Aghju prumisciu di guardà silenziu, ma ùn puderebbenu più nantu à quì, vedi u mo core amatu", hà iniziatu a conversazione. "Vogliu dete dettu a verità, è decide di cumu avete aduprassi". Sicondu a so versione, l'iniziatura di u rottu d'annu era ... u mo fiance Roman, è Lesha era solu un artiste.
Sicondu u pianu, Lesha à l'altura di a diversione avia sneak out of the room commune è intrinu in l'uttene, induve, secondu a Roma, eranu tutti i valori di u mo babbu. L'amicu di Rominy avia media ora: durante stu tempu hà bisognu di truvà u vunciu u cache di u babbu. Dopu dopu a parolla Romina, quandu tutti i gonciudate di cumentu anu da discussione di a casta vicinu, Valya era obligatu à andà in u corridor è rinfrescari l'ingaghjoli trà chì Lyosa passava in notificà.
"Chì avete fattu", Valentina aia conclusi. "Ma ùn eremu micca prufessiunale, è ùn pudia micca avè assume chì l'operazione" annu novu "falla. Avemu bisognu chì a casa sia chjappata di e persone, tutti sospettastanu l'altri è avemu u tempu di vendita di u ghjuvellu è oculonu i soldi.

Tuttavia, avemu calculatu rapidamenti . Alyosha prima rifiutò di arrubà nunda. Ma a to Roma li ricurdava chì avia un debitu di carte nantu à ellu. Di sicuru, da i vostri standard, hè chjuche - un centenaris dus. Ma induve l'aghju un amicu disabilitatu vene qualchartu? Inoltre, Roma hà prumminti chì allora tutti i soldi di u vostru babbu cun l'altri. È avà, quandu era aghju pigliatu, Lesha nobbli pigliò tutti i culpji nantu à ellu stessu. À i so ordine, aghju silenziu, altru ghjunti chì pensanu chì Alexei tradissi à Ghjesù.
"Chi deve?" - Oparaghju. - Quale operazione hè "annu novu"? Perchè deve crede di voi? Intùppu circate di guardà u vostru fiancé, questu!
"Partite", Valentina dicia dettu. "Pruvariu per voi chì avete ragiuni". Prumessa, per piacè, chì ùn cortà micca i so vini, pughjenu sottu à u carru o ghjustu da u tettu di un edificiu elevatu.
Guariscenu dinò per un bellu pezzu in i strati davanti, è aghju fughjutu in u mio capeddu di mudele di moda. À l'ultimu avemu avvicinà à u patrimoniu falu è si agisce dopu à u quale.
"Eccu," Valya hà indicatu à u duminiu. "Ora pudete assicurà da tutte sse tù stessu". Veramente dici: l'amore hè persu. Induve sò stati me stessi auguri? Perchè ùn aghju micca avvistatu u cumpurtamentu stranu di u sposu? E so scumparsa, rimanni di scuru, senza vuluntà di cose à mè, puderete guesses ... Dopu a cullina di i zitelli cubbi di ghiaccio, Rumani si pusavanu è basgiò una piccola in miniatura. Circò e so corpi cù una bracera brillantissima è un capidduzzu caprettu è ghjittianu bola di neve. "Questu hè u listessu secretu per quale ellu u tradisce", Valya rimette à mè. "Hà cunnisciutu unu à l'altru durante un annu, è Roma hè amatu cù ella à a brama." À qualsiasi ziani in Dzhankoy, sicuru, ùn hè micca, però si cunquistò cù Tanya. Ùn capì ciò chì hà trova. Sò bellissima, cù soldi, è questu Tatiana ùn hà micca fàccia, nè face. U figliolu di quattru anni, è micca un centesimu per l'ànima. Inoltre, ella soffre l'asma bronchial. U vostru amicu anu spiranza di passà u soldi stolatu nantu à u so trattamentu. Duoppu trè ghjorni, Roma è Tanya s'hè maritatu, è l'applicazione à l'uffiziu di registrazione fù scritta in dicembre. Lesha è eru supponi chì l'era prisente à i casali, ma, cum'è sapete, ùn ci era solu à mè cumu invitatu.

Ùn avete micca infurmatu nantu à u destinu di u so amicu, ma ancu chì stava fighjendu in ligna. Lesche faciani sei anni in prigiò, cunsultate cun avvucatu. ... U ritornu à a casa, nantu à a machina, aghju scuntutu da a prumessa di ùn fà nunda cun mè stessu. A me vanità suffriu assai di ciò ch'ella aghju vistu. Aghju pigliatu u mo razorlu è a tenia à a mo manu. No, no, no! U vuluntà di vive hè più forte chì a caddate. Intarratu u mo rìgida in u pillow è elle in bè. Rumanu era sempre caru à mè, è ùn pudia micca extradite ancu ciò chì avia fattu.
"Cume hè a materia cù voi, figliola?" Dadu, dumandatu, sintì mi sullivazione.
Aghju erettu. Prima di mè era l'unica persona in u mondu chì veramente amava. "Coperatura di u criminali, ùn mi ùn tracciau u mo babbu?" - Pensu è disse à u mo babbu tuttu.
"Sapiu chì!" Scrive u mo babbu, dopu avè amparatu. "A vostra Roma hè sempri sullivazione." È troppu cocidensi: vinemu arrubbati annantu à u ghjornu chì dumandò a vostra manu. Ju suspettava subitu, ma ùn avia nunda perchè per parlarà quessa à l'investigatore. Eppuru ùn aghju micca lascià questu. Cumu Zheglov disse, u zogliu duverà esse in prigiò.

U Patre metti nantu à un vistitu , un capeddu invernu è abbandunatu u appartamentu. E mi, migliu, satau da ellu. "Chi avete fattu? - Chiancià. "Roma serà posta in cundizione, è a so vita serà sempre ruina". Iè, si ridi di mè. Ma induve hè a mo caritate? Ddiu sapi pirdunari. Ùn avete micca impedisce u mo paese. U mo "foray" ùn passava micca senza traccia. Aghju pigliatu pneumonica è hà falatu per un mesi. In deliriu, parevanu cum'è chì Romana era tortuatu in ghjinirali u pianu di u prigiuneru, cum'è a furiosa Tatiana cù u so zitellu restu rientemu à noi. Quandu mi rinviò, averaghju una verità. U me babbu hà decisu chì ùn avissi riesce u so nome di Roma. Contra ellu ùn ci era micca clues, è u mo babbu è ùn avete micca piglià a storia. I judici puderanu decide chì pruvamu sta manera di vultà nantu à a Roma per u fattu chì ellu hà state cù una altra donna. U papa pigliò a publicazione da a militia, è Alyosha hè stata liberata. Valya chjama ogni ghjornu è sempre aggradisce assai, ghjurisce chì ella farà ogni cosa per noi. Audièntu a so voce, mi attaccanu, perchè troppu debbuli per esse l'impresa di novi tensi. Valentine m'acurda micca solu di a scunfia di l'amore, ma ancu di l'esperienze in vigore d'annu. Ùn bisogna micca avè pensatu chì u mo babbu perghjò à Roma ciò chì avia fattu è u mancò solu. Sempre hà ripetitu chì "un bellu chì deve esse in prigiò", è "ogni penali serete punitu".
È à u stessu tempu aghjunghjia chì hà avutu parechje amici trà l'"autori lucali". È Roma hè stata novamente trottu à a morte in l'entrata ... Dopu avè travagliatu un pesadore di malatia, traccia è prucessi, aghju intesu chì questu horroru avia finitu. Ma all began.

I investigatori si n'andà in a nostra casa per a strada battagghia, ma per micca di ricurdà a nostra tistimunia cum'è vittimi di u rottu, ma per interrogate per "u danu corpusivu" à u mo ex-groom. U papa rinfrescìu accussì dichjaratu tutti i suspetti chì ancu ùn eranu certezza chì era statu implicatu in stu casu. Sula, cuntinuau di assicurà chì ùn avia micca fattu nunda à Roman. Ùn aghju micca fà vene à a verità, ma ùn era sicuru chì u mo babbu hà adupratu a manu per questu quì: u so amore per mè era senza sensu. E più impurtante, ora ùn era micca dispiacatu in Roma. Dicenu chì u tempu guarì. Hè benviru, questu hè cusì, perchè era più impurtante per mè per sguassà tutti i suspetti da u papa, è a mo vera mòglia hà avà avè issa cura di a salute di u me ex-groom. Chì avete aghjustà? Rumanu si ricuperò è piglià u manifestazione da a polizia. A Conscienza hà fattu esce u senti un culpabilitu culpèvule davanti à mè, o "cunnuscenza" di u papà hà dettu à ùn avè micca sfracicà. Ùn sò micca. Sò sicuru sulu in una cosa: dopu a stu episodiu, a nostra relazione cù a mo dad cambiò. Emu accuminciatu a fiducia cù i mo sicretti, è ellu à vigilà seguità l'intenzioni è l'urighjini di tutti i mio pretendenti sussegutanti, amichi è ancu di passà cunnisciutu.