E persone nascenu in l'annu di u ghjacaru

Anni di u ghjacaru in u calendariu orientali: 1946, 1958, 1970, 1982, 1994, 2006, etc.

E persone nascite in l'annu di u cane sò sempri cummattiu cù qualcosa. Ùn pudianu micca truvatu senti ind'è sempre, sò sempre in guardia, in l'alerta. I cani tendenu per prutege l'abitazioni, i so parenti. Ùn li piaci micca a prumittiva di i so sentimenti è i sentimenti. Solu in i casu estremi ùn pudete vedere u sensu è l'emozioni di u cane, in particulare lenti.

U cane hè assai stubbatu à l'aghjustà a mira. A so terzezza vene in spessu. U cane hè cinuu, perchè parechje persone ùn piace micca. Ella dà parechje cumenti, amori per insignà è insegenu à u percorsu rittu. U ghjacaru critica à tutti, è senza raggiuni, sempre truvà culpa. E persone nascite in l'annu di u cane sò pesime, ùn cuddenu micca qualcosa bè da a vita o da i ghjente circundante.

U cani ùn pò micca tollerà a injustice. Hè una scèptica, ma ella hà un gran sensu di l'umuri, una menti forti, una larga anima. U cane si tratta è hè capaci di trattà cù a so natura tinta, ma micca sempre successu.

E persone nascite in l'annu di u cane, ùn ci piace micca i cumuni massi, raramenti ricevenu invitati in a so casa. Vulenu u silenziu è a solitude. U cane hè nobili, hà sviluppatu sentimenti materiali, cum'è un sensu di diveru. U cane hè fidule è leali, pudete cunfidate à quessa in una situazione difficili. U cani, cum'è no other, sapi manera di mantene i sicreti di l'altri. Sì ùn hà micca dettu secreti privati, hè modesta, in certi evenimenti.

Hè spessu difficiule per un cane per espresi i so pensamentu, a so eloquenza sia assai ch'ella vulete. Ma ella hè intelligente, ella hè un scentificante excelent. Vogliu cunfidarà di un cane, hè felice per aiutà l'altri, aghju cuntentu d'escutari è sustegnu. A so devozione hè cunferata da u stessu sacrificiu. Tutte questi facenu un rispettu è amarà u cane.

Un cane hè un simbulu di ghjustizia, esprimi protesta forte in contru à ogni injustice, ùn micca calma finu à chì curretta a situazione. I cani portanu gran duluri à i disgrazia di l'altri populi, i guerri, disastri naturali. Ci preoccupa per i straneri, micca menu di i so parenti. U cani ùn difende micca stupidu o persone chì sò sbagliati in u so avete. Hè un filosufu in l'anima, un omu di principii pritesi morale.

Indipendendu chì u ghjocu oghje piacè o richly, hè generoso è disinterestatu. Questu ùn significa micca chì i soldi ùn significheghja nulla cosa, u cane sapi u valore di u dirittu, ma senza disgrazia di parte cun elle. Hè facilmente fà senza cunvivialità cuncorsi, solu s'ellu ci hè sviluppu per a so attività mentale. Ùn hè micca di stà à a squadra di a vita, ma se ne necessariu, u ghjinuu serà capaz di guadagnà tanti soldi quantu necessariu.

Da i ghjacari sò excellii dirigenti: rispunsevuli, giustu, attivu, fatale. U cane rializeghja in a industria, in a pruduzione, da questu serà una figura publica activa. U cane hà capacità innata di cuntrullà e persone. A ghjente ùn resta micca contru à u putere di u cane, perchè hè giusto è ùn ùn cerca di dà à l'altri. U cane hè travagliatore, perchè u so mistieru riesce.

In amore, u ghjinuu hè sinceratu è onestu. Ùn a mai inghjocà o traccia u so sceltu. À l'scelta di un cumpagnu di a vita, avvicinà ragioni è responsabbili. Ma in amore, un cane spessu hè spartutu ch'ellu saria fallutu, postu chì e so passioni sò fossili, chì dà a so dissimulazione è l'ansietà in sentimenti amatori.

Tridà un sanu di vita per un cane ùn hè micca un travagliu faciule. U cane sarà cuntentu cù u cavallu, chì dà u cane u dirittu à difendenu, ma à u listessu tempu u reservatu u dirittu à qualche indipendenza. Cù un tigru, un cane hà sperienziatu una vita impiegata, anu persu in constantemente in diverse aventure, chì a cundanna à l'appressu maiò più. Ma cù un tigru, un cane spessu sarà nantu à a ghjustizia. In un paru in un tigru, u cane sempre stà in l'ombra di a so gloria. Nzè cun un cat serinu, u cane truvà a pace è a pace. U cane ùn truvarà micca una lingua cumuna cù u dragone, chì ùn anu micca accettatu a so critica è caustic rimarche. Capuzzioni è a superficialità di a capra u cane ùn averà micca sopra.

Trè fasi di a vita di u ghjacaru serà inzuccaratu è cambiate. Un ghjovuvu difficultu, a maturità cù assai fiuratchi è fallimenti, a vichjàia, scelta di ciò chì u cane ùn puderebbe fà in vita - hè quì u so modu di vita.

U cani chì hè natu in u ghjornu hè più tranquillu è pacu chì u cane natu à a notte, chì sarà constantemente farniente è preoccupa.