Chì l'avè vistanu a futura muller

I giovani tendenu per idealizà u so amatu. I scientifichi dicenu chì in u statu di l'amore, parechji parte di u sensu di u sensu di u sensu di u sensu di u sensu di u sensu di u sensu di u pensamentu raziali sò apaganti A futura sposa in rappresentanza di ghjovani ghjente hè una figurazione di un ideale. Doppu a matrimoniu, ella detene u cavaddu, è a ardente entra in a capanna. Ma serà a più bella è sexy. Cume facenu i celli vistanu a futura mullera vicinu à ellu? E enversi sociologici è l'osservazioni di i psiculoghi di a famiglia parvenu rispondi per questi dubbii. Vulemu u ritrattu psicologicu di a donna ideale.

1. Nantu à a rapprisintazioni di i ghjovani, dopu à u matrimoniu, a mòglia ùn devi micca fà piena è pesterle cù lamenta. Anchi si u zitellu alla notte ci beau in u lettu in fronte di u televoi o ùn ne stava fora di l'informazione. Una mullid ideale ùn deve tene u so voce, ghjurà à parolle abusive. U so discursu duverebbe seru è dulce. A futura maritata, sicondu i chjassi, è a cume ùn sia micca culpita per i sughjetti di u minimu, a mancanza d'abitudine o inattendu à a so mamma. Hè orgogliosa di u so omu è prutene di i disgrazia di a vita.

2. Invece a so dulcezza è a manichezza, a futura muller, sicondu i santi, duveria esse una persona. Ùn deve micca seguità stereotipe, ùn deve micca dipende à l'altru abbinutu d'altru (salvu chì solu per l'opinione di u so omu). In u futuru, a mòglia devi esse fiducia in ella è in i so azzioni. Ancu se qualcosa ùn sia micca di travaglià, deve dumandassi dumandà parechje è viaghja in a vita.

3. A futura muller vera i cose assai fugliale. Ùn li piacia micca shopping, ùn ùn spende u so pagau di u maritu annantu à u capru di viscosa. Ma quandu hè u tempu di fà cumprà micca, ùn si tira micca un omu cun ella. Hà assai attivitati cchiù impurtanti, per esempiu, un partitu di football in u cerculu d'amichi (cumpagni di pumetta). I cumprà, sicondu i vistimenti - un capu di cumpetenza femminili.

4. A futura muller hè vrigugnà di esse chienziuli. Ùn ùn lavora l'ossigghini di a so mamma, ùn ùn discute "l'ultima nutizie" cù i so vicini è ùn ùn hà micca chjucu per hours à u telefunu. I temi di e so cunversazione sò in modu sublime è intellettuale: una nova staging à u teatru, i tendenzi recenti di alta moda, è (chì dice ùn hè micca ghjucatu) una nova interpretazione di u teorema di Pitagora. Intantu, a so amata, ùn deve micca intimuriti da stu sensu.

5. In u futuru, a donna debe cumminciri l'incompatibile:

- per esse assai educatu;

- per avè una professione prestigiosa è assai pagata;

- fà una carriera riescita;

È à u stessu tempu u travagliu deve esse per a mòglia in u fondu! A so vita hè dedicata à u so maritu, i zitelli, fiorita di a famiglia. Nun serebbe mai uttene a so mascota ancu parechji ghjorni, vai à un viaghju di cummerciale. E quale si coceranu borscht è fate metalli? !! A donna debe stimulerà u so maritu, inspirate à i atti, sustene u mekanicu di l'auto in u campu prufessiunale. E, sicuru, fidel a amare!

6. A donna ideale hè perfetta in tuttu. E prima di tuttu - bella è patina di figura. Ella deve cura di ella, ma micca à u spensione di u budget di a famiglia. Ùn ùn andà micca in casa in un vestu saccu è cù capelli tangle. Hè nìvuru, gustu svegliu, sempre pittatu è cumpostu. Hà capisce a moda, hè sempre elegante è efficace. Ma à u stessu tempu puderia costruisce un articulu maravigliu maravigghiusu è e so vistimenti eleganti di i tecnichi dispunibuli. Hè a bisognu di sapè u gustu di u mo novu è di l'adattà urientali. Sì un omu piace e rubi - ella sarà a rubrica più effettuosa in u distrittu. Una donna di sòvuli mustemu palesa chjare l'altu statu di u so maritu, ancu s'ellu hè un barman in una bar snack bar.

7. In ogni casu, a donna ideale ùn deveria micca micca sinscita. Havi bisognu per l'autoeducazione è u crescita spirituale. Aghjunghjite i libri smart, scrivite in corsi di lingua straniera, studia una ritorica. Ma à u listessu tempu ùn mai mustrà i vostri omi a supremenza intellettuale nantu à ellu. Ma l'amichi, i culleghi è i vicini - per piacè!

8. Chì avete avemu vistu cum'è sposa in u futuru? A vera donna sperendu i genitori di u so maritu è ​​tutti i so parenti à a terza tribù. Scorè eccatezzi di storii di a so zitiddina, si sparghje a ritratti cun un rorcatu chjamatu cù interesse è ricurdeghja l'anniversariu di u ziu.

9. I guys vede una donna felice cù u sensu di l'umuri. Hè sociable, sociable, alegre, senza timida è cusì, stuff, stuff.

10. E u cumenti primu per una futura muller - hà amatu u sessu assai! Per appassiunà, incendiariu, imprevisible, apertu à novi esperimenti (lettu - vicious fantasies guy). Ma à u listessu tempu u rolu di u servitore. U zitellu tocca à sente a so impurtanza, per ùn fallu à un fiasco in u lettu. Una donna ideali, secondu l'omi, ùn avianu mai avutu un maldezu.

Eccu ciò chì i figlioli di e futuru mulleri vede. U sceglie chjamatu hà da essere savurosu è furiosa, vulnerevule è assertivi, assicurati è cura. Ma sò questi esposi in natura? S'ellu si esistinu, sò in cumpagnia cù u omu più happi in u mondu!