Ode à u mare è diliziu: culori di moda di vestiti, Spring-Summer 2016

Cinquanta sfumature di u celu, u culore di i tratti prediletti è u mari Odissea. In u futuru tempu quandu, Primavera à l'Uvestu 2016 corsi per i culori di u vistimentu di più di moda di vestiti. Cusì, per coglie u chjucu ideale di u to vestitevamu ùn serà micca difficiule, tanta varità di sfumaturi.

I culori di più di moda di i vestiti di a staghjone Primavera-Veranu 2016, foto

Da u celu prufunnu - a meli è u carameddu piccatu, da una rossa purificata - à un biancu ideali. Disegnaturi offri un puzzle di colore, da ellu serà ellu chì hè difficiule per falla un pruduttore di moda - tanti sfumaturi sò impurtante!

  1. Turchese preziosa. Forsi l'ùmmira cchiù pupulari di i ghjorni futuri caliu. I tragetti di u culore di una onda di mare o d'un aquamarine gentile hà fattu mudeli sò vede parechji sirenii o sirene. Inoltre, stu culore cumpleta solu cù a pilatu pallidu, è piacevule u colore di u bronzu.

  2. A Nera Reina. Da u biancu nè, chì domina u passageru, più ricenti, i diseggituri si spustaru a un lussu grisizzatu, o chjama. E vistiti di Chanel è Armani - com'è una opzione di restituite, lacconic, ma da questu arcu pocu modellu.

  3. Dusty risurrezzione. A variazzioni di i temi di quarchi pocu palette pallida pastelluccia ùn si trova micca assai. Trà i culori di moda di l'2016 primavera-estiu, sò sfumaturi silenziu di rosè è derivati ​​da ella. Per esempiu, i culori di u collu di raffia cusì dilettante. E chi avutru hè necessariu per l'umore di l'estate?

  4. Meli carameddu. L'altru "sfugliosa" ombra - un gustu diliziu di caramelu beige. Inoltre, u couturier prisentava una scena tutta di questa sfrutta suculenta è assai bella, apposta per spencerà a fragilità è a femminità di u patrone di una nova moda di questu colore.

  5. Metturu di oru. E donne di moda ùn avianu micca u tempu di pruvà a vestizione di moda in u tempu di l'oghjocu di invernu di u culore di mustarda, chì ghjè spargugliatu nantu à i manifesti primavera-estiu. True, in Mustard, chì hè diventatu unu di i culori di più di moda da a primavera-estiu 2016, più oru è suli brillanti.

  6. I sfumaturi di vinu. Da u sfundamentu dipendente di moda di "Burgundy" couturier intrì in a "versione luminosa", un ombra di "Marsala". Invece a so "putulzza" apparente, u culore ùn hà micca vistu un strangeru in a festa di l'estiu di vita. In parechji casi, i cuncepcioni di cuncezzione cose cù più veranu, sfumature svizzite.

Culle di moda di fiori in a primavera è l'veranu 2016

  1. Bianco + turquoise + blu + giallo. Una modesta è win-win combination, ancu se unu di l'elementi hè eliminata. Un esigenti chjappu hè a verità di geometria di l'estiu da Roksanda Illincic

  2. Vino + amarillo + aquamarine. Un'altra culle di culore interessante chì hè riccu è straordinaria in teppi brillanti, chì viaghjanu, per esempiu, in silk.

  3. Negru + biancu. A cumminzioni classica di questi colti-antipodes hè veramente - per tutti i tempi. I diseggiani ùn puderanu micca stanchi di utilizà questa win-win combination à a creazione di i so creati.

  4. Vin + mustarda. Un altru culore di culore bellu per creà imaghjini di stile rigurosas è stylish.

  5. Beige + rosa. Liggenu beige, cumplementatu da un tic è rosso suculentu, crea una di i modi in moda è win-win di culori di a staghjunali primavera-Veranu 2016.