Regoli di iegge per un figliolu novu

Finalmente, u vostru soli cù u tabbettu in paesaggio vicinu ... Avete a cura di questu - chì puderia esse più impurtante? Ma ùn si scurdate di voi stessu. Avà u vostru corpu necessita una relazione especial.

A parola "higiene" hè vinutu da i grotte di i grezii - "portanu salutà, guariscenza". U vostru babbu ùn vole micca solu una mamma, ma una mamma sana! Pigliate l'elementarii in u ciculu di i cura di i primi misi. True, u cuncettu di "sicurezza elementale" diventerà più larga ch'è u solitu: lavare a manu è pigliate una splende hè necessaria più spessu. Ma ti salvu è una pepite di infizzioni, à quale hè particulari suscettibile in u periodu postpartum. Ma puderemu aduprà una riservazione, senza fanatismu! A sterilità cù a fugliale medica ùn hà nunda di fà. I reguli di iegge per un figliu nascitu hè un tema propiu ghjornu.

Prucessu intimi

I vostri organi sessuale riturnate à u so tommu previ in ​​8 ore. À u tempu chì u zitellu nasciu, l'utru hà pisatu circa 1 kg, ma duranti u piriu postpartu, hà cambiatu à 50 g. A so superficia interna s'assumiglia di una ferita solida - dopu chì a placenta hè siparata, ci sò assai vini ovu. È l'utru hà gradually decremented, diminutes, circa dui mesi ùn mancanu spuntanu abundante. Naturmente, ùn deve micca bisognu infizzione! Sutta e cundizioni nurmale, a vostra immunità faciule cù una bacteria preciosa è l'inflamazioni ùn cumincianu. Avà, quandu i microfibri anu più possibili per entra in u sangue, a purità deve esse monitoratu cù cura particulare. Ùn pudere micca lavare micca in a matina, ma à a sera, ma dopu ogni visita in u bagnu. Prima, lavate a genitalia esterna, da a pelle di e cosce è, last, a zona di l'anu. Hè impurtante chì i bacteria da l'anu ùn sò micca in cuntattu cù a vagina. Utilizà u soapo o sapori tipicu. Ma micca più di una volta un ghjornu! Inutili, pudete assecenu a pelle delicate. Dopu urinate, rinite bien à l'acqua neve. Avete ottinutu puntu in u perineu? Pruvate micca di tuccà cù e mani. Hè abbastanza à mandà un jet da a chjappia. U vostru travagliu ùn permettenu micca un ambientu favorevoli per a ripruducazione di i microorganisimi in a regione di l'organi genitali. E sò assai affezionati di sintesi, umidità è cramping. In seguitu, i sughjetti di maternità ùn anu ancu permessi di diventà calzetti! Oghje e règule ùn sò micca cusì cusì strettu, è ungetta di unziu di cuttuni saranu bè. Cambiassi è pads (postpartum appiccati adattati o solitu per secreziamenti assai abbundanti) quantu sempre! I prudutti di bagnu è l'articuli hè ancu usatu solu da i tessuti naturali - cuttuni o linu. In i primi simane dopu à a parti, hè cunsigliatu di aghjurnà a foglia ogni ghjornu.

Ùn serà micca pariu!

Pigliate à u fattu chì tutti i chimichi di u casu sò adatti per u zitellu. Hè cunvenutu per adopra un piriodu infralitu risultatu "0+" per lavà tuttu ciò chì hè in casa. Solu ponu toccu a robba di i zitelli à a lavagna separata da altre cosa. Duranti u partitu, u zitellu annullava u rectu è a vejiga in u muru pélvicu. E, in u risultatu, i finimi nervi di queste l'organi perdi la sensibilità. À u primu ùn si puderete micca sensibilismu di u urinate. In ogni modu, una vacuna vera impedisce chì l'utru cuntratta. Cusì ùn ti tocca à valevarà ogni 2-3 ore. Un riflittura fisiologica simplice vi aiutà: u sonu di acqua currente. Per andà in u bagnu in una manera grande ùn vole micca prima 2-3 ghjorni da a nascita. È per prevene u stinimentu, includenu in a vostra dieta più prunes, iogurt frescu è oli vegetale. U babbu di sti prudutti naturali ùn sò micca ferite. Quandu u utru hè diminuu, vi spiranu sensibilamenti picculosi, cum'è s'ellu si durante a menstratura. Per accilassà u prucessu aiutavà una burbuila di ghiaccio, chì devi esse appiicatu à u stomacu. In i sughjetti di maternità esisti generalmente ghiacciu. In casa, pruvatu di spusarà più spessu nantu à u to stomacu - questu cuntribuisce à a prughjettu di u cuntenutu di l'utru è a so riduzzione.

Vulturi trattà

"Ùn lavu a manu?" - a prima pregunta chì a me mamma prupone quan ellu tornanu da u travagliu voli piglià un zitellu. È a listessa pregunta hè intesu da i grandparens. Mani sò lavati quantu sempre! In particulari a me mamma pruvae - dopu à i prevene intimi, prima di cambià u diaperu ... Approximately a couple of dozen trips à u lavu un ghjornu! Tuttavia, a pelle di e mani ùn ponu esse pruposta. Ci hè irritatu nantu à ella. Cumu prublemi micca? Prima, e mo mani cù sapi ùn sò micca ogni tempu. Certe volte solu l'acqua. Siconda, nisun casu ùn anu micca sapone antibacteriale o altre detergenti aggressivu. Per trattà cù i microfibri hè u so sapellu di u babbone dilicatu. A strada, per l'anima cumunu, vene bisognu à u gelu, à quale hè stata abbastanza. Ùn ùn pruvà avvicinera! U zitellu hè ancu utili à avè un pocu cuntattu cù i battìri chì sò in l'appartamentu. Allora ellu stessu a so immunità. Sò guidati da u principiu: hè megliu di lavà spessu, ma ùn aspetta micca à a desinfettazione sana. Douching cun una solución di permanganate di potasio, fretendu i to mani cù l'alcohol è tuttu stu hè superfluvule. U vostru megliu hè oghji l'acqua nevicata ordinale. In u terzu, nantu à una tavula cù i cosmichi di i zitelli "anu stabilitu" hè ancu una latte cun una crema pè e mani. Moisturice a pelle à spessu.

Aiutu cu hemorrhoids

Varicesi di u rectu sò un cumpagnu freti di a gravidanza è u piriu postpartum. Solu ùn prescriva micca e medicini. U prufumi è suppositori sò cunsigliati da u duttore. E nodule Hemorrhoids still appeared? Ùn aduprate micca bagnu di toilet, ma u servitori sanitarie di cuttivatori o di i zitelli. Dopu ogni attu di difecazione, lavane cun l'acqua fresca. A Cold è un bon rimediu per u dulore cù l'hemorrhoid. Serà aiutatu à appricà i compressi da u ghjacciu à l'annu (solu a través da u capru di tissutu!) I suppositori di Glycerin per svià i banchucci sò l'unica medica chì pudete cumprà in a farmazia stessu. Ma l'utile hè assai efficace.

Down with the crack!

Unu di l'cunsiglii più imparglesi chì pò esse dati à una mamma d'epoca hè di lavà i capezzoli cù sapun prima è dopu ogni alimentazione. E se ci sò cracke - fricciate cù verdura. Fortunatamente, ricerche di cunsigliu quasi nisuna cume in nunda. A pelle nantu à u capezzolu (nantu à l'areole sanu) hè cupartu da griglia bactericida. Hè pruteghja a migghiura da e infizzioni, è i capelli - da e grieta. Ma lavurisce cù un sapmu flushes u lubricant, pervece, pruvucà a rindimentu di a pelle è i grieta. Per a saziera di u pettu, un duellu di ghjornu normale hè abbastanza, quandu lavu tuttu u corpu cù sapun. Inoltre, ùn abbiate micca di lubricate l'areola cù u so latte dopu ogni alimentazione. Questu sarva salvatu ancu più di u danni.

Seu dopu à partitu? Nuvances possibbili

I medichi ùn anu micca urganizatu à inizià attivà sessuale prima di tene u sangue di a vina. E voi pocu vulutu - a libido immediata di a me trasmissione hè cuncintrata solu nantu à u zitellu. In ogni casu, l'assenza di u sessu classicu ùn hè micca un impunenti per amore! Spiega à u vostru maritu chì deverà aspittà cun affinità. Ma contru i bjoschi, abbrazzegati abbrazzati è carizzi persunali, i medichi ùn anu micca nunda. Quandu a superficia interna di l'utru i guariscenu sere (dopu à 6-8 simpatii dopu à u cunsigliu), oghje ghjenu à adattà u vostru rolu novu è u volu sessuale si svegliate. Ma ùn vi scurdate di pruteguerà per sè stessu, sè ùn avete micca planificà ogni tempu! Un mitu cumuni: durante a pàterna, ùn pudete micca stà incinta. In u 10% di i casi - hè pussibule! Pè avete bisognu di prutezzione extra di una unguana prupustata. Hè megliu d'utilizà cundomini. In a occasion di contraceptivi orali, sempre cunsultate u duttore. I preparazione sò cumpatibili cù l'ambrati. Kroh ùn hà bisognu d'hormoni! Ùn àbbia paura di a siccità di a vaġina, chì vene dopu à partitu. Mentre chì aiutà à i lubricanti. Ma doppu a cumplimintata di a tacchìa, ogni cosa tornarà à u normale.