Perchè u mo sposu sò sempre dicenu ch'e aghju sbagliatu?

Ci hè parechje in quale un omu sia sempri u più intelligente, ma a so donna pensa assai stupidu. E sempre u ricurdeghja di questu quì è riescive categurichi à qualcuna parolle è propositi: ùn hè micca dirittu. Perchè chì facenu cusì, è chì hè a ragiunà di una tale negativa à l'abitudini mentali di una donna?


Complexe

Moltu spessu, l'omi ùn sò micca listessi cum'è di i voglii parè. È in l'ànima elli stessu sò infurmatu di questu, ma in u sensu ùn mai avè admiten. Sè a prossime di un such man is a woman that is smarter and wiser, per un guy questu hè stata un veru colpu. Perfettamente capisce chì una ragazza pò cunvinta à l'altri in u so sbagliu. E questu significa chì ellu perderà a so auturità prima l'amici è i parenti. Naturalment, u ghjovanu ùn piace micca questu script. Ùn vole micca di falà da u so pedestal è cumincià à ridivanu l'abilità mentali di u so core. A maiò parte di sti facci non amparanu tuttu. Quandu a zitella urdinava à parlà, urdinate avertitu chì ùn hè micca dirittu è ùn sapia nunda. E l'omu ùn pò micca discutiri l'altitudine, cusì u situazione decide di scurrari, chjosi displezi o pressione morale. In questa situazioni cun un omu hè impossibile di sustinni o di discutiri, perchè ùn vole micca à cunnosce a verità. Sò solu voli d'amparà e so faculte mentale débil.

A manifestazioni di u despotismu

Lamentablemente, ci sò situazione più cumplicati è displegiati in chì u zitellu trova un cuntinuu di cunferenze chì a so sposa ùn hè micca dirittu. Hè nantu à u despotismu. A diversità di i famosi notori, i dispusivi sò intelligente è astuzia. Chì sò perfettamenti bè chì dite è induve. E in i facultati mentali, i zitelli dubiteu publicamente solu per chì sapianu chì cume più una persona pensa, più difficili hè di cuntrullà. In a relazione di u despottu è a vittima, u cuntrollu hè a basa. Ddicoti mai permettenu à e so donne pensate è decisione. Quandu un despot comenza cumunicatu cù una persona, crea un "pseudocontacte".

Chì ci parrammu? Cuntinuà e persone, avemu sempre dumannà qualcosa, avemu interessatu è cusì. Ma certi volte e persone ùn vulete micca cuntattate cun noi. Ddicoti sapemu cumu manipulà a nostra cuscenza in tale manera chì ci pareva capace chì sta cumunicazione hè necessaria. Invece, invece, a zitella ùn avete micca ancu avessu chì u so sposu hè un despottu. Hè assicura chì u ghjovanu hà assai cura è tene di aiutà in tuttu, currette di chì ùn hè micca bielu. Ma u tempu, a vittima di u dittuttu sarà sbagliata in tuttu. Hè sempre stà à sente cuntenutte eterna perchè ùn cunnosca nunda è ùn pò micca. Chì ghjè per voi? Hè assai semprici, in questu modu u dottuttu "ligà" a vittima per ella è volia radicà à a so mente l'opinione ch'ella ùn hè micca capacitu per quessa nè solu perdu u sole, senza u so forte spalla è di a famiglia sana.

In fatti, ogni ghjornu dispotrevalno estimò a capacità mentale di u so cumpagnu è u più intelligenti chì hè, più cunvince a donna di u cuntrariu. Senza mancu fà sapè chì, in i so atti i dictate sò guidati da u timore di perdita. Ùn vole micca esse senza una donna amata, ma pensa chì altri ùn serà impussibile di mantena. Inoltre, i disposti pruvate per fà da e so misurevuli i persone ideali chì anu pensatu di elli. Cusì vaghjime chì a criticà a so donna, u despòticu solu intenta agisce cù l'standard. S'ellu ùn succede micca, a zitella hè in tuttu sbagliata. U cumpurtamentu dispusitivu hè una violazione psicologica. Se un paru ùn pò accettà una opinione chì hè diferenze di u so propiu, ùn hè chjaramente micca una persona assicua adattazione. Quelli chì anu una psique stabile ùn anu mai a so paranoia. Tali l'omi liberà a libertà di scelta di e donne è volenu esse in autorezza, apprendu una cosa nova è cusì. Uniquely there is no fear obsessive di abbandunà. Se un omu in un occasione chjusu a so bocca à una donna è cunvince ch'ella ùn hè micca dirittu, è a decisione hè ideale - chì significa, davanti à noi hè un individuu cù una mentalità disturbata chì ùn pò micca è ùn pò micca abbattà evaluà a realità.

In questu casu, a donna finisci daveru u dirittu di votu. L'omu ùn hè micca sentitu è ​​ùn vole micca sèntelu a so opinion. Hè nutate chì u despotismu pò esse più consciente o più consciente. Sì una persona hè cunniscenu cumu di ciò ch'ellu facia, è culpisce a donna per ùn esse ghjusti per intimidà è cunvince chì ùn pò micca vive senza ellu, perchè ùn hè necessariu un pollulu stupidu è stupidu. Quelli chì ùn anu cuntu a so destinazione simpricamente pensanu chì una donna hè sbagliata, perchè ùn ùn pò cumportu cum'è l'idee imaginariu ùn deve fà. Parlendu di u fattu chì ella hè sbagliata, u zitellu disuri a la zitella, a fa piglià affusu. Ùn puderebbe più capisce chì hè quì è quale hè sbagliatu. E se un omu hà una mente nuttata, pò cunfundassi a donna per quessa, in fine, crede in a so stupidità, a mio vista è ancu di sustegnu. Cusì, u dispotete riceve u so controlu tutte e so manicurà tutte a so vita. Una donna, à u turnu, simpaticamenti venenu à a cunclusione chì ella ùn hè micca capaci di qualcosa, perchè sempre viaghjera a mente di u ghjuvanottu è da un certu momentu cumincià à dì chì ella hè sempre sbagliata è chì deve esse in silenziu, perchè u mo novu sapi , cumu per cose accurtà.