Chì puderaghju pirdunà?

Dopu qualcosa di qualcosa per quessa; E avà, cum'è una principessa di u cartoon, sò in una pèrdita: ùn sapianu di cumprà una comma in a scatula famosa di u perdonu è di ciò chì facenu: pirduna, ùn pardunà, stà abbia, educate o tollerate ... E cumu capiscenu: induve hè a linea chì Ùn pudete micca permettà passaghju, ma chì pude perdone?

Ùn si sia pacienza.

No, pudete, sicuru, pirduna tuttu finu à a pacienza hè finita. Ricerche: ricciantiti tutti l'agunia è u discretizzioni, risicate un ghjornu per fassi è fate tuttu in u vostru amatu. In u calore, u ricordu di ancu chì quattru anni fà pisò à a cuda di un gattu, è u gattu passava triste per duie ghjorni. Qualchi guys in questa situazione guardemu silenziu - è nantu à sta nota a vostra rilazione finisci. Porporavvi tuttu in u mondu, avete da pruvucà à a curiosità in u stile: "chì succede se fazzu?" - ùn hè micca maravillatu chì voi esceche u to pede. Ci hè un qualchì restrizioni. È u megliu hè di stipula in anticipu: chì esistivu ùn puderete pirduna? I siclioti dicenu chì hè contraindicatu in a relazione. Perchè quannu qualchì pate (soffre), u sicondu hà ancu deve micca dolce. E perchè poi adupranu a rilazioni?

Pudete pardunà:

Micca romantica. Ùn ci duna micca i fiori. Ùn mette in limusina dopu à a classe. Ùn finta di esse a vostra sposa. E veramente, un cumpurtamentu di ellu ùn pò esse wait. Quandu site solu, ùn esiste micca più in a vostra orbite. È quandu site nantu à a strada, ùn ùn mancu piglià a manu. Questa hè assicurata chì ùn hè micca prufunenti, s'ellu ci hè bisognu d'amore per u restu per esse odiu. Se ti piace di tirà u polu nantu à i vostri ochji. Sulu sulu si veramenti? O quellu chì, oghje, avete digià è pò pardunà parechje imperfezioni?

Mentiras o quarchi cosa sìmulu. U chjamò una ora dopu à u prumessu, hà dettu chì andava in gimma, è era stinnutu vicinu à a casa davanti à a TV. E pensate chì u zitellu ùn mantene a so parolla, chì ùn pudete micca cunfidenza, è in generale sta situazione ùn pò micca esse pardunatu. Apparevamu, vi circate di "cresce" u vostru amatu. Sente a lentita, pudete esse u primu à chiancià è dite chì sì stanu di cuddà à un trenu è tirannu nantu à e so spalle.

Rispondi terribili sò ancu pardunati. Sempre dispunite cù ellu in trillizie, è spessu a disputa si mette in una disputa, chì, ti pari, ùn pudere micca pirdunà. A cosa principal hè d'apprendre da nunda. Dopu tuttu, se mantene a manu nantu à u tempu, caru à silenciu i vostri ochji è bracciate i vostri pezzi, probabili di puderebbenu esse fatta da quì prima.