E risposti intelligibule per dumande stupidu

Surely, ogni persona hà intrutu in una situazione quandu era dumandatu una pregunta stupida o inambiguosa, a risposta à quale ùn aghju vugliatu. Per esempiu, "Vulete mette à casate prestu?" Ou "Ùn avete micca spesatu da u travagliu?". Comu u risultatu, avete risponde, mette in un locu spusore è diventenu un ostatu di a situazione.


Ci sò strategichi psicologichi spiciale, seguenti ciò chì ùn pò micca solu risponde à i prublemi cuntenutu è posanu u vostru avversu in una pusizione incunificata, ma ancu avanti boni. Per ùn avè riunitu ridículu à una situazione reali, hè necessariu prima di studià e stratezii è dumandà à amici o parenti per furmà cun voi.

Rècordi di u programatore è Sherlock Holmes

Quandu l'interlocutore ponu esse una questa puntuale, ùn avete micca deve risponde à ella in u listessu modu cusitu. Pudete dà a stessa risposta comu programatore in una anecdote. Quandu Sherlock Holmesletel era in un globu è perde u so modu, dumandò: "Signore, diciate chì duvemu site?" U programmeri risponde serena: "Signore, sì in u cisterna di un globu". Malgradu u fattu chì a risposta ùn hà micca datu l'infurmazioni utili, u programmerista risponde à a verità è hà da esse una situazione incù tonu per ellu.

Inoltre, pudete dà una risposta generale chì vi aiutà à esse risparmià, ma ùn devi micca esse datu. Per esempiu, a quistione "Quantu hè bonu pagatu", puderete risponde "Avete un pootrasli di saldu mediu".

Mirror effect

Se l'interlocutore ponu una pregunta stupida o dispiazzu per voi, puderete surtite a situazione per quistione una questionnaire. In questu casu, pudete applicà una di dui tacca.

Formule una contracettata in alcuna manera, perchè l'avversu si vargugnò di u so intaressu in a vostra vita. Per a furmulazione, pudete aduprà l'esicuzzioni unica "Se comprare correttu, da ...", a fine di quale dependerà di a quistione chì era dumandatu, è ancu se vulete cuntinuà a cumunicazione nantu à questa tema o vulemu d'impedisce a cunversazione è micca rinvià novu in stu tema .

Se l'interlocutore hè in celo in interesse in a vostra vita persunale, dite "Sì cumprate bè cume, allura ùn sia micca a candela à u me lettu?" O "Se cum'è entretenu corrudo, ùn pò micca esse ridiatu finu à avè studiatu i dati di a mo vita persunale?"

Hè desirabili per dì tuttu quì cun tranquillità è educamente, a voce deve esse chjucu, ùn avete micca bisognu di gestisce. U massimu chì pò permette hè di risparmià una cella in sorpresa.

A seconda tattica hè di crescate l'interesse in a cunversazione, interrugati à l'interlocutore cuntenente cuntenenu cusì impurtante. Per esempiu, se un avversu o dumanda: "Quandu finarmenti serà promossi à u sirviziu?", Pudete dumandà "Avete statu accidinamente u pughjenu fora di u travagliu?"

Sò u talentu di l'attore

Quandu avete dumandatu una domanda unpleasantu, pudete sempre un rolu, senza mustrà a vostra vera rilazioni à u prublema. In questu casu, ci sò parechje scelte per ottene risuluzzioni di a situazione.

Pudete scunniri a dispera è dicenu in una vuci traggica furtuna, "Sclamò, ùn parlanu più in questu». A seconda opzione - sentate un grande statu di statu à a cunferenza, dicendu: "Grazie, a prublema questa". Pudete ancu risponde à una forma còmica "Questa informazione hè sicreta, è hè accessibule solu per i scelti".

Ùn serà micca un mandatu

Malgradu u fattu chì l'interlocutore interrogalizeghja rindia assai, ùn pudete micca mostrarà a vostra debule in ogni casu. Invece di arraggiari, offisu, gridannu, hè megliu di sorri è dà una risposta witty in una vuci imparta.

Pusete u vostru avversu in un bè mortu, andendu in l'infurmazioni scuriti chì li causanu carennu. Per esempiu:

"Quandu puderete marite?

- U mo astrologiu hà dettu chì prima hè necessariu di sceglie u ghjornu ochju, altri u matrimoniu serà cunnannatu di nimu. L'ascendanti devenu cullà, solu dopu à quale tutti i dui avvinte chì duverebbe maritari. Quandu l'avemu sentitu, in u primu ghjornu favorevoli di u calendariu lunar, si maritammi.

Pruvate di parlà cù mente intelligente è intruduce quant'è parechje parole è termine quantunque pussibuli, in quale l'interlocutore ùn capisce micca bè. Hè improbabile chì ellu vulete cuntinuà a conversazione.

Joke

Chiese Witty pò sempre aiutà à esce da una situazione stante.

"Cu quantu hè custituiscenu questu costume?"

- Hè postponatu l'annu, ma aghju pigliatu un prublema da u bancu, ma nunda, a bellezza hè vale!

Answers à ogni occasione

E ora pruvate di cullà e risposti più universali chì aiutanu à fighjà è evite una situazione pratesa.

- Sò un piacè cù u vostru talentu per dumandà questi dati!

"Pigliate u nostru nasu. Questu in i mio affari".

- Avete intesu assai interessatu à a mo vita? Mi sentu un stesiu veru. Sapete chì e stelle ùn li piace micca per publicità i so attività?

E finarmenti. Chjucchi soltu sò sicuru sò spessu in una position stochju quandu si dumandenu un glamour. Cù dignità, puderete sorte di questa situazione risponde à "Avete mea si mi era maritatu, avete da dumandà quandu quandu parò?"