Ricetta in casa per maschi face

In u nostru articulu "I ricetti in casa per i mascarelli" avemu dettu qualcosa per fà i mascarelli face a casa. Per fà u so mascarone, bisognu di decisu chì effetti necessariu: eliminazione di fatica, suavizante, hidratanti o secare. Avete bisognu di preparà a più masque, lavate, rinfresca i capelli di a to fàccia, risolviu, per ùn fallu, è site duvete accumincià.

A vitamina mascara sò fatta di frutti è ligumi. U so zucchinu hè cunglinda cù u segnu d'amanduli, cù tofu, farina di granu. Pudete puru lubricate a pelle face cù frutti è zucchetti di zucche, fendu u zucchinu nantu à a fàccia di quinze o vinti minuti. Or avemu impregnatu cù un zucchinu à una fina capa di lana di cuttuni è avemu da impone nantu à a persona in a forma d'una mascara, è da quì sopra a nostra faccia cun un pappu di carta. Questi mascaras sò fattu per migliurà a nutrimenta di a pelle, è cuntenenu parechji vitamini. A più maschile sò sbagliati cù un sbattulu di cuttuni, chì hè umidità in acqua calda, appunemu una crema nutritiva.

Mascarelle di carotta

Natur nantu à una zucca di rossu più grande, aghjunghje cù a proteina, aghjunghje una cuecca d'oliu o un pezzu, aghjunghje un pocu maltu di patata, è mette nantu à u collu è a faccia.

Maschera di carotta è di casgiu

Pigliate una cucinara di pìazzu o oliu d'oliva, una culloca di casgiu frescu, aghjunghjite un ziddu di u zuccherinu è u latti, mischjà è aplica una mascara in a to fàccia.

Toning masked made from turnips and carrots. Emu soldatu un napulu è duie zappiani, appicchianu à u statu pastoso, aghjunghje una mezzo vetru di crema agrume o u latte è 3 coperbi in u zuccaru di cipolla. Faremu nantu à a pelle è scàccia a mascara dopu à 25 minuti.

Squash mask. Scrivite e stombo, longhi longhi di zuccherinu crudu, corsi a faccia è u collu. In vinti minuti avemu da rinfriscà è lavò a faccia cun u latte pasteurizzatu. Questa mascara hè utilita per a prevenzioni di e rubbi in a face.

A tagusa di patata chì facemu serà utile per a pelle à l'ochji. Avemu lavatu, lavamu patate, seccenu è poi a frecbarà nantu à un grossu fugliale. Grater hè megliu d'utilizà plasticu o esmalte. Pigliate 2 pezzi di gasa è piglia per ogni pezzu di gasa nantu à una cucchola di patata, è applica di 10 o 15 minuti à i piovuli minti. Eliminate a mascara, appriccià un oliu d'oliu è un capu fino, è dopu à quindici o vinti minuti, sguassate i restos di l'oliu, u cuttuni, chì avemu inghjulazione previ in ​​a raffia fridda. Questu mascarone sona è aghjusta a pelle à l'ochji. Ova di patata li bluccava a pelle. Cù u zuccu pò esse strufinitu prima di andà per dorme a manu di a manu, pudete lavà.

Mascara di patate per a pelle seca. Scorcheremu una gran patata in un uniforme, da aduparammu lavuratu, mettite cun un forchetta, aghjunghje un pocu latte, mischjà cun un focu. I patati purci chì resultanu sò caliati, ponemu i piatti in patati purpi in un bagnu di acqua. Amparemu una mutazzu calente nantu à a faccia. Se a faccia ci hè cuparta cun tile densu, allura l'effettu di a maschera cresce u calore più forte. Dopu à vinti minuti avemu lavatu l'acqua di u maschere cù l'acqua cale, allura la lavamu cù l'acqua fredda. Questa machja limpia a peddi arrugata, nutre è refrescante, ma questa stazza secca fa sta mascara supplichente è pruva.

Maschi per a pelle grasosa

- Pigliate l'ovu biancu è a mità di una cullizzioni di pagliu d'alume è pigliemu questu mascara. Puderemu nantu à a pelle durante 20 minuti, è lavane cun acqua fredda.

- Una pruvenzale cù u 10 o 15 zucca di limonu.

- Una cullizzioni di iogurt cunmbiguà cù 2 pillettes mulled di l'aspirina.

- In kefir, yogurt o yogurt, aghjustemu da 5 à 10 zipuri di zucchero di limonu.

Maschi per a pelle seca di a faccia

- Pigliate l'insegnante, aghjunghje una cuecca spiaggia di oliu vegetale è pigliemu questu mutazione.

- Pigliate una grinta, aghjunghje una cucharadita di crema agria o crema è pigliemu questa mutazione.

- Miremi una culloca di casgiu alla e crema agria, è mette una melicita.

Maschi per u pelle normal

- Tinta una cucharadita di lince e mettite cù un latto quirtu à u statu di gruel.

Per a peddi urgenti, tutte e ricchettini più inghjinante sanu serà utile.

U trattamentu d'acqua urinaria hè un strumentu efficace in i cosmichi casa. Trasfurmà l'acqua è copre cun una spugna, stà presa per 10 o 15 minuti annantu à una fredda. A pelle di a faccia calienta beni è hè cuparta cun picculi fogli di sudatu. Un paru di minuti fissatu nantu à a spuma di soap. Allora lavora a nostra faccia cun l'acqua è appricà una mascara in quì. U vaporizzia steam limpa perfettamenti u pelle, rinnuvevule è a simplicità, purifica i pori. L'influssu di l'augmenta sangue, chì migliurà u metabolismu.

Hè utili à a pelle di a fàccia per fà compressioni caliu. Pigliate una spugna è l'acqua in acqua calda. Allora l'acqua ùn ùn mancanu di i bagnati, stringhje, appliate a tela, perchè, à a faccia, perchè ùn ci hè sola una apertura di u ventu. Dopu trè trè minuti, quandu a sicura di e toulina hà subitu, avemu torna l'acqua in acqua calda. Questa azzjoni si ripetireva trè o quattru volte. Allora uttene a savarè a faccia cù spuma è l'acchianu cù l'acqua fredda. Dopu issu procedimentu, avemu da appiccicà una mascara d'alimentazione.

Sapemu chì i compressi cali ùn site micca ogni tipu di cundizione facialu li sò cunsuladori bè. I procedimenti calziranu per a pelle seca ùn hè solu ferita. Di solitu in questi casi, i sperimenti cunsigliamu megliu per fà solu compressioni cale. Se si va à u teatru, o vai à una festa, o preparanu per ricevi i ghjente, ùn deve micca bisognu di fà una pulitica di pulizia. Avemu da cura di questu per uni pochi ghjorni, prima di a celebrazione. Hè megliu in vigilia di u partitu un bonu sonnu, almenu 8 ore.

Ma per fà una maschera, una cosa bona, ùn deve micca bisognu di costu, perchè ghjè spessu fattu da qualchi messagiu improvisu. Pudete rubà a to fàccia cun un pepino o fragola.

Hè mpurtanti sapè chì effetti nantu à i pelle di frutti è ligumi. I prudutti è e rapi sò boni bracchiti, chì furnenu a pelle cù un benessiri, cura complexa. Hè ciò chì tocca à i Cranberries, chì anche agisce ancu i pori. Per esempiu, una banana oculistica, sguassa è suavanu a pelle, è quandu a pelle hè secca è ancu infaurita, ci hè un zuccheriu crudu indispensabile. Qualchidunu parmettini aduprà l'arghjentu, ma i so mani fiorite.

Un bon affettu pò esse uttene cù guéri, currant - zucchini, bianco, nìvuru, rossu è di limonu ùn deve micca abutuusatu, hè megliu aghjunghje à sfarenti maskere cù fette chjardu.

A pelusa fatta pò aiutà u melocu, albero, cucumber. Peach favurisce u smoothing suavizate di a pelle. A macchina di tomate si ferma assai è hè adattatu per a peddi suttili ancu assai.

In l 'invernu, pochi e so vitamine cresce u corpu, hè bisognu di piglià in una regula una maschera a carri, hè adattatu à ogni pelle, è ùn sò micca contraindications.

Avà in vendita ci sò assai mascaras lesti, chì cosa di usu, decide. Aghju preparatu e so mascarelli, è ùn estò sicuru chì u megliu, u mo pelle riceve da una mascara. Ci hè parechje ricette per fà mascara, anu avè ottinutu popularisà è per un periodu tantu tempu ùn anu micca pervinatu.

À quelle maschi ponu esse attribuiti una mascara di a prutezzione. A prutetta hè sbattuta cù una gota di zucchero di limonu, appieghjatu à a faccia, è ponu reste nantu à a faccia finu à chì a mascara hè secca in secu, hè chjucu. Questa mascara hè assai populari cun a ghjurnalista di TV, artisti di u cinema è u teatru, rapprisentanti di mostra cummerciale. Dà un effettu rejuvenating rapidu: apre u l'ochji, allughjanu i zampi, pressa a pelle.

Una altra maschera - basatu nantu à a tintura di calendula. Pigliate una colonna di calde per mezu di una tazza d'acqua foglia è fridda. Questa suluzione impregnate discu di lignu di cotti è applica per mezzanotti ora à a faccia. Calendula hè cunnisciuta per u so esercitu di disinfettà è hè una parte di assai creme, cumprese i credi di i zitelli.

Avà sapemu ricette di faciele faccia maschera. Applying these masks can tighten the skin, to smooth arrugas, blanchi è migliurà a nutrimenta di a peddi faciale.