Chì significanu a simboli e signalli maggichi?

Ci hè numeri chì avemu avvisu comu signali di problema o furtuna in u nostru destinatu. Hè veramente cusì cusì? Vive nantu à u tèsimu pianu o truvatu in u vostru numeru identitariu trè sete? Hè scantu? E forsi ti tirau u primu u bigliettu o avete tutti i sceenti nantu à i prugrammi di licenzii, è pensate chì sò furtunatu? Ùn fate micca cuncludenza prematura. Ciò chì hè veramente darreri di sti numeri è numeri populari? Chì significanu a simboli e signalli maggichi?

U Venneri 13

Ntô XIV sèculu, u rè Filipe IV di Francia hà adupratu una campagna contru l'Ordine di i Templari per piglià a so riserva d'oru. Parechji di i Templari sò stati distrutti, ma nimu di elli tradissi l'ordine. A lassata, quandu l'ultimu Maistru di l'Ordine fù brusgiatu à a staca, era u venneri, u 13u. Maistru prima di morte uffrìu publicamente u King Philip IV. Dopu à quì, in 2 anni, u rè stessu è tutti i membri di a so famiglia si sò morse, chì ùn era micca statu sick before. In generale, u numaru 13 ùn hè micca cusì dolore, ùn avete micca temeratu, in certi casi, pò ancu esse aiutà: se si sunnava da compra bè immubiliari, cunclusione un trattu di stu ghjornu particulare. Bonu, u fattu chì a curse pronunziata u venneri, u 13, hè stata vera, ùn significheghja micca chì ogni cursi continuanu per esse realite. In modu, hè un numaru assai bonu per a química, cosmoneutichi è militari. Un bonu numaru per l'atleti. U numellu adattatu per un car racing.

U successu à u numeru "7"?

"7" - elle parlanu com'è successu. Molti carricisti sò di piglià a licenza di u carru "777". U numaru "7" hè cunsideratu da i teologici cum'è u numaru di a pienezza divina. E in a numerulazzioni tutale "7" hè indicatu in a metàfora "fiore debite". Per u successu successu u numaru "7" hè obligatu, curiosamente, per ghjustìzia. I primi tragichi ci anu usatu stu simbulu comu designu di jackpot, è in u scricchiore (card game) trè "7" di un vanzu ancu nantu à u blackjack. Bastamente tuttu vinia da quì - "7" è "777". Parechji sò sbagliati, crede chì i più parechji, più assai, furtuna è fortuna. "7" - felicità, "77" - a furtuna, ricchezza è di u tempu extravaganza, "777" - spartanea, ma "7777" - spontanea micca fart, un grande colapso, scunfante.

Sign Of the Beast

U "666" si chjama u numiru di u diàvulu, o più preferitu l'animali. Qualcosa ùn sapiulu quale hè questu nùmmuru pò significà. Sicondu una di e versioni, se cunclusu da u fattu chì "7" hè u numeru di a pienezza divina, da quì "6" deve esse una quantità d'imperfezzioni, è trè volte "6", questu "666", cum'è una imperfezzia brillanti è tutta l'assorbenza. In numerologia, u numaru "6" si prisenta cum'è metàfora "fu forte, spontaniu". Ma "666" in totalu dà u numaru finali "9", chì hè esporatu da a metàfora di "terra emaciata, ma di saviezza è di spirimintassi". "666" hè una energia forte forte chì pò esse paragunà à a metàfora "vulcano". L'Energia proporciona vantaghji per a a sucità, cuntribuisce à a prosperità eccellenti di e cumunità è di l'umanità in generale. Ma cù l'abusu conduisci cun consegni devastanti. "666" hè un simbulu di talentu, chì u regali hè più listu.

Influenza secreta di "12"!

12 mesi à l'annu, 12 segni di u Zodiac - un numaru ciclicu per l'astrologia. Numerologicu, questu numaru hè un grande influenzia secreta, perchè scure grossi ciculi: mesi, anni, eres. "12" simbulizeghja i quattru setti di a vita umana: a zitella, a ghjuventù, a maturità, a età vechja. "12" ùn hè micca bè adattatu per inizià a ogni attività. Questu hè u tempu d'evaluà ciò chì hè stata fattu. "12" hè u numiru di u passatu.

"Prima" o "unità"?

U numaru "1", o "prima", hà una energia numerulica assai putenti. "1" hè un simbulu di u capu, un simbulu di una persona capaci di l'altri, un simbulu di quellu chì stabilisce a moda. Impossibilizate, se de sùbitu, ognuna di a "prima" principia à l'autore. Molti "unità", assai "primi", tutta a vita hè destinatu à esse in prima di u gruppu di persone, i so amichi è l'amici. L'altri sò destinati per andà in altizza grandi, assicura u successu in a politica è cusì. Prima di uttene u "prima" in u tìtulu, hè vera à pinsà cun cura, chì "prima" sò sempre sola, è in numerologia l'spiritu di l'unità hè cumparèvule cù u spiritu di u lupu, ma à u stessu tempu cun l'iniziu di tutti l'inizi. "Unità" hè un simbulu di pensatori.