A magia rica: averebbi u putere

La magia hà esistitu per migghiara d'anni, per i magichi practicanti ùn hè micca solu un artu veru è assai efficace, ma un modu di vita. Parechje persone prupone à intervene in magia, ma u risultatu hè spessu micca assai successu. U prublema principali hè chì u percorsu di u magicu abunda à una varità di tramiti. Sè decide di fà magia, prima prupone capisce per chì avete bisognu. Unu di i scuperte maiò in a strada di un magu hè u scopu di acquistà u putere è i soldi. A magia puderebene dà tutte sse cose, ma per i beneficii uttenuti in questu modu, definiscemente avete da pagà. L'universu hè cunsideratu cum'è una manera chì una persona, avendu ricevutu qualcosa in una di l'esferi di a vita, necessariamente pèrdite in altru. Tuttu hè equilibratu, cusì intende di cambià a situazione per un kind manipulation di a maghjeria pò dà un risultatu, ma duverebbe purtate à un "rollback" - questu, una parte di u negativu in questu o questa zona di vita.

Pruvvidendu mette cunsiquenza da a manipulazione magica, un puntu impurtante hè bisognu. L'Universu pò dà voi ciò chì vuleva, ma cumune cun l'ordine in modu più simplice. Per esempiu, puderete acquistà un milionu rublu. Risultatu: avete bisognu sottu u vittura, è vi sarete pagatu in pagamentu per a ferita per u quantità spezializata. Hè chjaru chì sta scelta ùn vi micca cunvene, perchè à esse realizatu u rituali, ùn deveru micca solu per indicà a ghjustificazione, ma ancu per spicificà e manere di ghjunghje l'aiutu. In questu casu, ùn deve micca scritta i detti, avete bisognu di definisce a manera principali di fà u vulete. Puderanu i finiscinu quessi, i so specificazioni ponenu solu.

Molti magi intratteni cù questa o questa forza, sperendu à truvà in u so facci un protettore è patronu. Questa opzione hè abbastanza viaghjera, ma ha una gran disassotazione: u putenza aiutavamu à u vostru modu, ma hà bisognu di u serviziu per u serviziu di u obedientzia. Ùn pudete micca aduprà a forza senza dà nunda à a so volta. Un slave pò esse trattatu in ogni modu pussibuli da u so maestru, ma questu sempre un esclave. Questu ùn significheghja micca chì questu sianu hè malu - hè ghjustu da cuncepimentu cunziddirannu l'scelta di forza è capisce ciò chì tù devi pagà.

Per piglià e risultati necessarii, evitenente di a dependenza à certe forzi, hè necessariu d'elevà u livellu di energia propria. Più avete a forza persunale, più chè hà furtunatu, u più faciule esse per voi per cumprà i risultati necessarii - u mondu hè pocu cumu accuminciamu à meet you. L'accumulazione di u persunale persunale in dui modi principali. U primu hè exercitu fìsicu è pratichi energetichi. U sicondu hè a purga di a cuscenza.

Se ogni cosa hè chjaru bè cumu cun u primu modu, allura u sicondu si deve esse discututu per separatamente. Ùn hè micca abbastanti per esse capaci di acquistà energia, hè impurtante di utilizallu cuncurrenti. L'omu passa a maiò parte di a so energia perdita, lampendu cù emozioni. Hè per quessa perchè u maggicu chì cuntinueghja, a calmesse, l'equanimità, a abilità di abbandunà tuttu vacanti è vain. Ùn averia micca un cuntrollu stessu, ma constantemente seguite i so emozioni, cerca i motivi di a so presentazione. Ùn permette parechji spirimintali mentali, firmendu in a vigna. Esempiu: avete bellu cù qualcunu, da novu è di novu scorri in a vostra mente una conversazione sfavilla. Tali experienzii ponu tormentallu i ghjorni, scorri à tutta a so energia da una persona. Ralizziate questu, u maggicu travaglieghja tali momentu è l'appressu immediatamenti.

In u risultatu, puderia acc accumulà un grande nivulu di energia, chì affettanu immediatamenti a situazione currente. Hè impurtante micca solu per acquistà un novu nivellu d'energia, ma ancu per stà in questu, chì hè assai difficili. Prima perchè scopre parechji provizzioni di a realtà, vi farà provà in ogni modu possibili di fà risate. È solu dopu assicurà chì ùn avete micca succorsu, vi sarà sola, l'universu accunsente cù u vostru novu nivellu d'energia. A capacità di crià u vostru livellu bàsicu d'energia hè u primu passu versu a magia vera.