Chì sò i riflessi di un criatura novu?

Tutti hà riflittura, assai di quelli avemu acquistate in u cursu di a vita, altri parevanu da a so zitiddina. Quandu u zitellu hè natu, hà un prugettu di riflessi, ma tutti sò gradualmentu fade, è in qualcosa à cinque misi in un zitellu sanu è nurmale avà natuvellu quellu riflessi innate ùn deve esse più. Perchè andà in questa passata? Tuttu è semprici: da u ghjornu stessu, u moveru hè immature, è solu in u designatu cinque mesi, finiscinu "ripens", è i rifletti vanu. Ma a salute di un zitellu prima di questu vultà in parechji rispetti depune da a presenza di riflezioni, cusì i paisani anu da sapè cumu di riflessioni chì u zitellu natuvellu hà da è cumu per detectable per l'indipendenza. Questu serà discussatu in u nostru articulu.

Questi rifletteri pediatrici numeru deci, è hè mèdici chì anu datu i parenti nantu à a modu di verificà chì tipu di rifirimentu di un ziteddu nascitellu, è chì, forsi, ùn ùn micca osservatu. Se ùn pudete micca cunsultà un duttore per un certu motiu, ma vulemu per esse se u zitellu hà cunflitti cungenitali, leghjite l'articulu - è vi scopri tuttu ciò chì necessite. E nantu à a basa di cuntrollà u vostru zitellu secondu u sughjettu di l'articulu, pudete capisce chì: sì avete bisognu di sonu una alarma, o a vostra edda sviluppa norma.

Reflex the first: grasping (hè ancu chjamatu riflessu di Robinson, in nome di quellu chì hà scupertu è hà scrittu).

Per detectar un picciuttante cun questa riflessa hè assai simplice. Unu di i genitori devi vene u so dettu à a palma aperta di u zitellu, o cosechjuleghja in u palme di l'impanzini - è aghjà cun forza di u detech è ùn devi micca. A forza di u so comprendiu sarà cusì grande chì puderete tene ancu crià un carino novu nantu à a tavula o a superficia di a cunclusione. Tuttavia, ùn hè micca valutate a spirimintari cù l'ultimi: hè bisognu di verificà i rifletti di u zitellu cù cura, per ùn fà per danni. Dopu tuttu, nessunu sapi cumu purtari a criatura in a seconda siguiente: forsi quandu aghjunghje sguate u to dete e chjappà nantu à a tavula o u lettu, chì hè assai, pocu indeseziu!

U natuvolu hà ancu un riflettente di abbracci , chì hè ancu chjamatu riflessu di Moro. Forsi i genitori di u zitellu culmu di quì u babbu sia trottu questu riflettere per esse cruel, ma questu hè solu una apparenza: in fattu, u zitellu sperete aduprà da un verificatu, naturale, si fate u vostru stessu senza massa emozioni. Sceglite u risorsu per fà u soru: pudete chjappà a tavuletta nantu à u quì u so zitellu hè ghjucatu, fate d'esse publicatu un sonu imprevistatu impurtante (in un spazi medievule, per ùn scantenderà u natuvulu) o patevuli a pezzu sopra à i cosci o i buttiglii. Prima di tuttu, u zitellu avissi prubabilmente torna un poco, svolgi l'spalle è dissiru i manichi in direzzione diffirenti. Dopu à sti movimenti, u mulinu fanu purtari l'accuazzu nantu à u cunfettu - per quessa, cum'è s'imbruvià (quì u nome di u riflettiu).

Reflexa u terzu hè struitu (o riflittura di Bauer). Fate u so zitellu nantu à una superficia fissa nantu à u to spanu, è i pidali pari chì sustene e vostre palme. Un mulu deve esse repelite da e vostre mani, da un sustegnu, forsi anu ancu avanti un pocu, creep.

Reflex the fourth - caminu è supportu autumàticu . Per verificà chì u zitellu hà avè stu rifuggiu, pigliate cù l'armpiti è sopra ghjustu, in parallella appena restu e so gemme in una superficia tinta stissa (pò esse una tavuletta o solu un pianu). U zitellu se cumpararà per straincerà e so peri, cum'è si ripristiani nantu à u pavone in un tentativu di stand alone. Avà cuddinu à u novu avanti è vede e gambi: hà da fà i movimenti chì si vultà à fà ricerche di camminare.

Reflexe u quintu - palmaru orale (o babkin Reflex). Sì avè pruspettate un pocu nantu à a palma aperta di un carino novu, a so apertu a so bocca è ciaba in pettu a so testa.

Reflex 6 - proboscis . Concentrate è fà u megliu, in ogni casu, almenu una palpagina picchittendu sopra à l'sponge sponge. Se ellu hà una prufundità prufuniosa, ellu trasaltenu immedtamente i sponges cun un tubu (o probosci, da ellu si nomene di u riflettu stessu).

U riflettore di u settimu hè una ricerca, o un riflettamentu di ricerca (hè un riflettu Kussmaul). E sicuru, ogni mamma chì averebbe vistutu a manifestazione di stu zitellu annunziata quandu ella riflessu: cumu u zitellu trova u so pettu in un sognu, se ùn avete micca messu in bocca, solu toccu l'espunitu parassita di u babbu cun ella. Dopu à quelli, i nascuti chì anu riflittutu di a Kussmaul riaggianu sempre quandu qualchì cosa tocca in l'area di a so bocca - i rumi di i labbra goutte un pocu, è u zitellu hà avviatu a testa in a direzzione da quale u toccu vinianu.

Refugia l'octagione, protettiva . U zitellu hè ancu un pocu chjucu è mantene a cervix assai malamenti, ma se l'aghjunghje nantu à a vostra scienza - turnarà da a so volta in a so direzioni.

U novu hè riflessu di Galant . Undress the baby è u mettiu nantu à a tavula, longu u spine indiscendu a bocca a bocca cù u dettu, senza chì tocca à a spine stessu, ma muvimenti in parallelu à u so assi, più vicinu da questu. U zitellu natuvellu t'hà impatrunitu ind'u quadru, formate un tipu d'arcu, chì sarà apertuatu in a direzzione cù chì hè ghjucatu solu una linea cun u dettu. A cussia cù u listessu, "cattivu" irritable, a più propria, curvarle in dui articuli: a pelvica è u ghjinochju.

U dicèsimu hè Reflex . Per verificà a presenza di questa rifuria, fate i vostri ditte à a spine, trascenu da u cocciciu à a regione cervica, mentri pressu pressu nantu à i prucessi spinoso di e vértebri. U zitellu deve chianciri, sullivanu a so testa, fascianu u corpu in una linea curretta o curvede è dàchanu paralelose è i membri inferiori è superiugrati.

Ogni parente pò verificà i riloghji di un novu, ma di volte ci vole à avè qualchì capacità per questu. Pudete succede chì u zitellu hè assai sana è hà tutte e riflessi, solu l'adulte ùn puderanu cuntrollanu bè. Se tenete dubbienza, amparate u casu à u pediatricu.