Trè ghjorni in l'ingignore cù u zitellu

A vostra sughjornu in l'uspitalu ùn finiscinu quandu u babbu hè natu. I primi ghjorni cù u zitellu chì gastru in sta istituzione. Ciò chì stà à sente queste trè ghjorni à l'ospitalu cù u zitellu? Chì quale ti bisogna pigliate cun voi? Avemu da pruvate di spiegà tutte sse cose.

Dopu un pene, quandu i medichi arrivanu à a cunclusione chì tù è u zitellu sò bè ​​ghjè, vi sarete trasfiriti in u salottu in u dipartimentu postpartum. E pudete piglià a cura di u to babbu.

Prupu o separatamente?

Sè pussibule, pudete sceglie l'una stanza duva sarè sola cù u so zitellu o cù altre mamma è i zitelli. A strada, questu vechju pò esse assai utile - avete a pussibilità di andà à a regula o à i prucessi, affinchendu u fogghiu sottu tutela. Inoltre, puderà cumprà i vostri impressioni à a parti è pienu acquistà spirantà. Forsi à a sala duvutu esse e donne, per quale sse nuvelli ùn sò micca u primu. Hè assai più divertente per passà queste trè ghjorni in l'uspidale. Neighborhood in l'uspitalu spessu saranu u principiu di l'amici trà e mummia è i so figlioli di a stessa età. Ma ci sò e donne chì dopu à u nàvolu si sò inganne da a presenza di un stranieri. Allora, sicuru, ellu puderete sceglia un spaziu singulu.

Dumanna.

Per ogni annullatu una cuna hè furnita nantu à roti - pare com'è una tina di plastica trasparenti. Ancu ghjornu nantu à u lettu, pudete vedà a vostra piccola. Inoltre, avete l'uppurtunità di trasfurmà u zitellu à sè stessu - questu facilitarii l'ambrati, postu chì ùn avete micca stallate. In casu avete avutu nascita di difficultà, pudete piglià l'aiutu di e infermiera. E ùn anu micca peghju chì avete da esse cura di sè stessu. À ogni mumentu, unu di u persunale vi dicerà o aiutà. Se ci vole à reste à parechje ghjorni, dumandate à u zitellu per esse pigliatu à u verdure.

Rè bè

Cumpressà e cose per l'ospitalu di maternità, saperete per questu ordenu hà. Hè assai probabbli, bisogna bisognu di u vostru capeddu è di nightdress (forsi non unu). In certi i sughjetti di maternità, pudete fà è tutti i soggetti. Ùn si scurdanu di i scarpi, di i ropa intima, u rinforzu è ghjinani di ienja. Ricurdativi chì e mutandine dopu à partitu ùn deve micca fittezza perfetta, per ùn ùn impedisce a pruvince di sangue è loch in i primi ghjorni da a nascita. Pigliate un coppiu di bras per i mariti in infermiera.

Perchè u zitellu, piglià un capu, un pocu corpu è "omi picciuttini" da robba naturale uni pocu pereggu è un paru di calzini. U restu di e cose piglià u clima. Pigliate cun voi un pacchettu di pasticci disposegili per i marocchine, i toccante umidi è di soapie. Per lavà u zitellu è cambiassi u diaperu anu da insegni a un infermiera o cumpagnie di roommate in a tutela chì anu avutu l'esperienza di a maternità. Ùn ponite mulinu nantu à u pillow, perchè a spine di u babbu ùn hè micca furmatu, ancu, ci hè una chance d'suffocazione.

Cumu alimenta à a vulintà.

I primi ghjorni 2-3 i ghjorni ci permettenu u colostrum nascitoghju. U colostrum postnatale hè densu è soddisfatore, u zitellu hè abbastanza bè à manghjà è si sarà findu. È ùn hà micca avè prublemi cù u succorsu, da a prima alimenta, hè assai impurtante per aduprà u foglie à u pezzu. Sfurtunatamente, micca in ogni sognu di maternità pudete cuntà di l'aiutu di un spéciale di a lactosa. In questu casu, vultate à a partara o un neonatologu (un pediatricu), vi mostraranu cumu per alimentà un ziteddu, maschizendu u pene è, se ne necessariu, decant milk. Quandu si mette u zitellu, pruvate a mantene u to pettu inde u duru. Sì u pettu hè assai cumplicatu di latte, hè necessariu di spressione un pocu, da chì serà più faciule pè u zitellu per piglià u capezzolu.

Dopu à u nàscita, u vostru picciutteddu puderia micca falla u fervidu, puderebbenu avè un gustu di manghja. Pigliate da a casa una buttiglia di stilla e un prigione (banana, biscotti, corn flakes). Se l'alimentu in l'ospitalicancia di maternità ùn viaghja cun u vostru gustu, dumandate à u vostru maritu, mamma o novella per dà darà alimentu di casa. Senza bè, ùn utilizate micca prudutti chì ponu causà allergià o una separazione di gasu.

In i primi ghjorni di a vita u zitellu perdi un pocu di pesu - ùn preoccupa micca - questu hè una perdita fisiulogica, hè justificata da e coste energeticu di i mecanismi d'adattazione. In pocu di ghjorni, quandu u prucessu ùn si ferma, u zitellu pudarà diventerà pisu. E ora u momentu aspittatu - a mo mamma è u zitellu sò micca rimbursati (5-6u ghjornu da a nascita).

Pruvate per queste trè ghjorni, ciò chì stanu cù u zitellu in a casa di maternità per amparà cumu nantu à a cura di u zitellu, quantu pussibule. Ùn abbia da esse dumandate à i medichi è infermiera.

Time per visiti.

Avà, in a maternità cumparisce a mamma è u zitellu puderanu micca solu u babbu, ma ancu parenti è amichi. Ma s'ellu ci sò parechje persone in a vostra chambre, spiecanu à quelli chì vulete visità micca chì ùn hè micca assai piacevule, cum'è e spese frequente pò interferiscenu cù i vostri vicini. Pruvate di piacè à visità l'ore, perchè tuttu u ghjornu in a casa a ghjente ùn manca più. È ùn permettenu micca a ghjuridizione à voi cù e malatie respiratorius - pudete infettate micca è u zitellu.

Inoculatori in u ospitalu.

Oghje u primu ghjornu di a vita, i medichi seranu offritti per vaccinate un nascitu, po esse, durante 3-5 ghjorni, altru. I vaccini sò drogherici chì prumove a creazione d'immunità artificiale, necessariu per pruteggiri u zitellu da un patogenu particulari. I vaccini sò pruduciuti da prucessi biichi cumplessi cù i microorganisimi è i prudutti di a so attività vitale. A vacuna cresce u corpu di u zitellu, interaccetta cù e cipolle di u sangue - limfochite. In u risultatu di stu cuntattu, i anticodies sò furmati - proteti protettivi specìfli, chì sò in u corpu per un certu periodu di u tempu (annu, cinqui anni e longu). In a nova reunione, digià cù u patogenu di u vivu, l'anticorpi sò ricunnisciuti è neutralizati, è a persona ùn pò micca malatu. Ogni paisi havi u so schedariu di vaccinazione generalizatu. Inoltre, ci sò parechje contraindicazioni quandu a vaccinazione ci vole postponé da un certu tempu o anu annullatu. Per esempiu, cù reazzioni allergii o qualche malatie di u zitellu. Avete bisognu chì ei vaccinamentu in l'uspitalu sò fattu solu cù l'accunsentu di i genitori, cusì intruduce una vacuna à un fogghiu o micca hè sola a vostra scelta cusì consciente. Sè avete accunsentutu cù a bisognu di vaccinazione in l'uspitalu, pruvate assiste à a vacunà u vostru babbu. Assicuratevi di dumandà à u fabricatore è a data di venite di a vacca.