Cumu apprendre à rietta bisognu critichi in u vostru indirizzu senza risentimentu?

I travagliu è u discretizzioni di l'autorità sò inseparablii in u listessu modu cum'è l'affari di l'uffiziu è di a cummerciale. Ma si un lunch break hè sempre piacevule, a critica, in regula, hè disgusting. Ùn pudete micca amà. Pudete appruntà à calà accede cummentà. Cumu apprendre à rietta bisognu critichi in u vostru indirizzu senza risentimentu è fà e decisione ghjusti?

A verità terribili

Sapemu chì ùn sò micca ideali. Unu hè lacatu, u sicondu hè inattendu, forgetful, inexact, temperate, u terzu talentu unisci tutti issi qualità. Ma in u profunnu, ognunu hè sicuru chì ella hè a mellor. A laziness or forgetfulness - cute flaws, so to speak, raisins friable biscuit character angelic. Ricunnosce a noi chì puderebbenu cuntribuisce à u travagliu, "ma vale di u capu per esse dichjarà a nostra inattention, perde u nostru gustu, per dorme è di disignu di vene à l'uffiziu da 10 o'clock. "Quandu avemu parlatu di i nostri minusvirsi in alta, à core avemu continuu crede chì sò micca insignificamenti chjuchevuli, è in comparsu cù i culleghi sò stati brillanti prufessiunali. Cusì, quandu l'altri puntanu questa discrive, semi strappeddi surprisa è offisa, "spiega a psiculugia Irina Romanova. E quali cuncreglie chjamate? Semu trattati malamenti! In particulare chì ghjè dispostu à fà rimarche pussibule unità. Qualcosa chì a critica - meritatu o micca, pareva insulte, tactless, cazzo. Piuttostu spessu pensemu chì una furia osservazione solu mascara in a dislike di u criticu, chì formanu l'issu sandwich: da l'altitudine è l'abbandunà: suppostamente solu parolle, è intra - una cutlet chì pò esse avvilinatu. Hè per quessa chì una persona stintivamenti evite è aggressivamenti ùn ùn accetta micca sta alimentazione veloce.

Da u cantu

U primu reazzione in risposta à un cummentariu negativu hè un agitu di fate di offense è si lasciarà. O dicenu qualcosa disgrazia à ritornu. Ma nimu è l'altre ùn hè micca una bona opzione. Allora vi hà da tuccà micca micca solu per via di critica, ma dinò per i vostri propri rassiche e persone. Per capisce u spazzu senza emozioni micca necessariu, i psicologi cunsiglienu per amparà à vede a situazione da parte. Quand'omu fighjemu u passatu cù i nostri ochji, ùn avemu micca bisognu nunda, appena a persone di parolle offensiva. Ma si pruvate d'entra à u rolu d'observatore, pudete avè nottu assai più. Prima di tuttu, avete bisognu di piglià un respiru seriu è di dumandà a questa dumanda: "Cumu mi piace?" Questu permetterà di astratta di l'emozioni è ùn mancila i cumenti cù quale puderete accunsente.

Specificamenti

Spessu, quandu ci sò criticati, ùn senti micca e cose concerti, ma accusatori cumuni. Ci hè avutu "avete fattu un sbagliu", sintemu "intesu talentu", dite "pudete fà megliu", sintemu "sì un potboiler". Hè curiosa per un omu chì exaggerate l'scala di prublema. Se avemu criticatu u nostru travagliu, in particulari di questu in quale, pare avvirtemu, avemu fattu a nostra ànima, diventa un veru disaster. Ma in fattu, a maiò cundannata à spessu ùn hè micca a nostra vista di u mondu cum'è un mondu, ma qualchì attu individuu, un errore chì pò esse cumpletu solu. "Hè assai impurtante per separà a critica di l'azzioni di a critica di l'individuu. Sì dicenu: u pastellu ùn hè micca savuroso, significa chì hè a particular pie chì hè stata criticata, chì sta volta fiada. Ùn sò e nostre capacità culinaria è sopratuttu micca noi. U capimachju spressione u so dissimulatu cun u sapè di l'inglesi? Ùn vole dì chì "hà studiatu in vain à l'institutu è in generale - un impegnu mediocre". Ellu dice chì avete bisognu di ricchittà u vostru vocabulariu è di praticà a vostra pusizione. E nunda più.

À parte da u muru

È succece chì a critica hè claramente legittima è offensiva. Per esempiu, site in a notte nantu à un novu prughjettu è avà digià sminticatu quellu chì hà un weekend in tuttu. Ma u cliente, perchè un caratteru cattivu o solu un modu di u malviziu, critica u vostru travagliu in u polu, senza spiega claramente ciò chì ùn hà micca gustatu. O l'argumenti sò cusì ridottu chì hè ancu divertitu. Solu à stu momentu ùn sò micca risati: aghjustatu di lacrime. Hè vale a dicerà à l'offender - tuttu ciò chì vulia trasmettenu à voi, avete intesu è amparatu. Sì, dìcenu: Ivan Ivanovich, averaghju scrittu, aghju pigliatu, vi curreghju. Allora u modu più faciule per aduprà a cunvegazioni è prutegràniu da l'altru chjamatu di rende. I posti più boni, spessu di dì chì u criticu ùn hè micca in u spiritu è ​​prova di migliurà l'umore per spoiling the positive spirit of the other. Ùn li daraghju una chance! E se u cunsensu calmu ùn aiuta micca, è i carichi ùn si firmavanu, imagine: i paroli offensivusunu di i vostri - cum'è bole da u muru. In a psiculugia, hè un tali modu di prutezzione: avete bisognu di fà imagine chì un murezzu invisibili hà fattu cumparisce u vostru prutezzione di l'aggressioni esterni. E dete à dì ciò ch'elli vuleranu, - ùn ci micca u preoccupa è ùn importa micca. Puderaghju in modu di pratica: assai spessu, senza avè ricivutu l'aghjustatu, l'aggressore rifredda è dopu un pezzu veni cun scusa. "U più impurtante ùn hè micca d'appiicà à a vostra valutazione di u cuntenutu tutale di nova infurmazione nantu à sè stessu. Avalazione di voi stessu hè u vostru affari, u territoriu induve l'intrada à l'altri hè interdetta. Ricurdativi: ùn importa ciò chì rende una cumulazione - hè solu l'opinione di a persona in fronte à voi, ancu s'ellu hè u capu.

First Aid

Una altra variante di a riazione à a critica aggressiva hè simpatia. Agree, se una persona ùn hè micca in l'umore, ora ci sò parechje per quessa. Forsi un à parechje uri, era incisu chastizitatu da un capu di superiunzione. Or, chì hè ancu prubabilmente, hè solu ghjovigliu di i vostri talents. U clima bellu, una spinta riflessa in u spaziu - ùn sapere micca ciò chì. "A causa agouta di a critica degradante hè spessu un insulte à u mondu sanu o una parti specifica di ellu. Ma solu ùn avete nunda di fà cù questu, è ùn avete micca bassine per frigidaru di e reclamazioni. Pensate chì u culpisciale hè più forte di ciò chì, simpatica è dete à andà in pace "- cunsiglieri Irina Romanova. Sicondu a situazione, si pò simpatice in silenziu o in alta. Per esempiu, se a subordinazione permette, viaghjate à u criticu: "Mi pare avete chì sì qualcosa mundiale. Sentite vera? "Questu avete da aiutà à distractà è pensanu nantu à i so prublemi.

Reemplazzione di parlà

"Intunate sempre tardi" - dice un cumpagnu, "vi scurdate sempre ciò chì", u capimachu severu dici, "avete messu tutte tuttu", u cliente dice. Dopu d'sti paroli, pudete sprinkle a testa cun cinti, è admittenu chì tù sì un persone sfogatu. Ma hè megliu traslattivà e parolle intesu in un canciu constructivu. "Ùn lasciate micca i critichi generalizate è esague. Avete in fatti micca perchè i documenti ogni ghjornu, è ghjè concerti Aia u còtjenu di u cuntratu in qualchì parte ha svilatu. Or, per esempiu, ùn "micca sempre" per obliterate, ma oghje hà guadatu u soldi è ùn hà micca felicitu l'anniversariu di u partenutu annantu à a cumpagnia di a cumpagnia. Inoltre, u psicologu chjese chì in ogni frase pudete truvà un secondu significatu. Eccu, puderete cercà sin'à una strada critica di ludà in a vostra indirizzu. Per esempiu, se dici: "hè troppu parlattivu", questu pò traduce cum'è "sì, sò sociable, sociable, aghju bona capacità oratoria". Hè rilevu chì "travaglià à u passu di una tortuga" - pensa: "Sò un corridore di maratona riggigatu, fate tuttu in cuncienza".

Testu direttu

È a volte critica hè cum'è una mosca impurtentata. Per esempiu, avete u costumamentu di corpu à u vostru capeddu in u to ditaghju quan pensanu à quellu. E voi piaciunu si ci hè una tazza di cafè è un vaso cun un biscottu vicinu à l'urdinatore. Ùn hè micca pruibita, nè reguli corporativu, nè reguli di propriety. Ma necessariu in u gruppu hè quellu chì dà spettaculu rigulari è forti à fà cummenti. "A manera più simplice per dì à l'interlocutore hè direttamente: l'avete intesu, ma avete a vostra pusizioni propria, è ùn site micca rimpastu, perchè ùn avete micca daveru nuddu. Se a critica hè intrusiva o disgustata, sentite liberamente à dicerà sinceramente è dumandate per sparisce più risultati ", cunsiglià à Irina Romanova.

In una besta

Hè impurtante per apprezzà a accettà a critica cù l'umore. "Ùn pudete truvà micca una lingua cumuna cù i clienti", u culleghju hà dettu dopu à cinquanta cuncede affare, è u sestu, sfortunatamente, ùn anu micca fattu. A prumessa di piglià un esempiu da un criticu, perchè ellu hè un "veru espertu". Se u capu faci una cumbilitariu, è un belli chì sia successu pò esse mistade per un insulte. Ma pudete è rende micca di voi stessu. Smile è cunfèsinu: aghju fattu un sbagliu in l'annunziu, perchè "cum'è una veru bionda, soffre l'stupidità una volta l'annata". Ogni ironia ùn permettenu micca à u capu per aiutà. Un moddu vivu aiutà à vede à e cose facilitate, pigliate critique tranquillamenti è ancu truvà qualcosa utilità in questu.